The rise of a spontaneous synthesis: the historical background of Turkish popular music O Tekelioğlu Turkey, 194-215, 2014 | 131 | 2014 |
Modernizing reforms and Turkish music in the 1930s O Tekelioğlu Turkish Studies 2 (1), 93-108, 2001 | 86 | 2001 |
Pop yazılar: varoşlardan merkeze yürüyen" Halk zevki" O Tekelioğlu Telos, 2006 | 78 | 2006 |
Michel Foucault ve sosyolojisi: Toplumsal öznenin yokoluşu ve" ben" in kuruluşu O Tekelioğlu, İ Sirkeci Bağlam, 2003 | 66 | 2003 |
Foucault sosyolojisi O Tekelioğlu Alfa-Aktüel Kitabevi, 2003 | 59 | 2003 |
Edebiyatta tekil bir ulusal kanonun oluşmasının imkânsızlığı üzerine notlar O Tekelioğlu Doğu Batı 22, 65-77, 2003 | 52 | 2003 |
Ciddi müzikten popüler müziğe musiki inkılabının sonuçları O Tekelioğlu Cumhuriyet’in Sesleri, 146-153, 1999 | 41 | 1999 |
Moderniteye Sıkışan Özgürlük: Foucault’nun “Kendilik Teknolojileri” ne Bir Bakış O Tekelioğlu Doğu Batı 3 (9), 45-56, 1999 | 20 | 1999 |
Kendiliğinden Sentezin Yükselişi: Türk Pop Müziğinin Tarihsel Arka Planı O Tekelioğlu Toplum ve Bilim 67, 157-177, 1995 | 20 | 1995 |
Televizyon Halleri Dizi Dizi Türkiye O Tekelioğlu | 17 | 2018 |
Türk ‘Musiki İnkılabının’İçsel Tarihi: Nota Dergisinin Kapanması O Tekelioğlu Toplumbilim 9, 15-23, 1999 | 12 | 1999 |
An inner history of “Turkish music revolution”-Demise of a music magazine O Tekelioğlu Curzon Press, 2001 | 9 | 2001 |
Haller, Şiir Hali ve Dasein O Tekelioğlu Defter, İstanbul, 39-63, 1995 | 7 | 1995 |
Şerif Mardin’e Armağan O Tekelioğlu, A Öncü İstanbul: İletişim Yayınları, 2005 | 4 | 2005 |
Two Incompatible Positions in the Challenge Against theIndividual Subject of Modernity' O Tekelioglu Theory & Psychology 7 (2), 215-233, 1997 | 1 | 1997 |
Demise of the social subject and the constitutions of self: rereading Michel Foucault. O Tekelioğlu Middle East Technical University, 1993 | | 1993 |