Eğitim fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri ile yazma kaygıları arasındaki ilişki S Hakkoymaz Aksaray Üniversitesi, 2017 | 11 | 2017 |
Erken okuryazarlık alanında gerçekleştirilmiş lisansüstü tez çalışmalarının incelenmesi: Bir içerik analizi EHT ASLIŞEN, S HAKKOYMAZ Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 1483-1498, 2020 | 9 | 2020 |
Ortaokul Türkçe ders kitaplarındaki etkinliklerin söz varlığı öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikler açısından değerlendirilmesi AF Ömeroğlu, S Hakkoymaz Ana Dili Eğitimi Dergisi 10 (2), 347-362, 2022 | 7 | 2022 |
Hakeke: Gaziantep geleneksel çocuk oyunları aracılığıyla Türkçe ve matematik öğretimi ÖÜN UYGUN, ÖGS HAKKOYMAZ Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2019 | 7 | 2019 |
Erken Okuryazarlık Alanında Gerçekleştirilmiş Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi: Bir İçerik Analizi. EH TANJU ASLIŞEN, S Hakkoymaz Journal of Mother Tongue Education/Ana Dili Egitim Dergisi 8 (4), 2020 | 5 | 2020 |
Dede Korkut Hikâyelerindeki Üstün Yetenekli Çocuklar S Hakkoymaz, N Uygun Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 3 (2), 22-34, 2017 | 5 | 2017 |
RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINDA YER VERİLEN OYUN VE OYUNCAKLARA İLİŞKİN BİR İNCELEME: GAZİANTEP ÇOCUK KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ S Hakkoymaz, EHT ASLIŞEN Milli Eğitim Dergisi 51 (235), 2465-2486, 2022 | 3 | 2022 |
GÜNÜMÜZ YERLİ YAPIM ANİMASYON FİLMLERİNDE YER ALAN KÖK DEĞERLERİN İNCELENMESİ S Hakkoymaz Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2021 | 3 | 2021 |
Ermenek yöresi mani, ninni ve masalları S Hakkoymaz Nobel Akademik Yayıncılık, 2012 | 3 | 2012 |
Üniversite birinci sınıf öğrencilerinin elektronik posta yazma becerilerinin değerlendirilmesi H Özçakmak, S Hakkoymaz Ana Dili Eğitimi Dergisi 5 (4), 985-997, 2017 | 2 | 2017 |
Çocuk kütüphanecilerinin resimli kitap seçme kriterlerinin incelenmesi S HAKKOYMAZ, EHT ASLIŞEN Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 11 (4), 1547-1572, 2022 | 1 | 2022 |
Çocuk Kütüphanelerindeki Kitapların Çocukların Epistemolojik Gelişimleri Açısından İncelenmesi Gaziantep Çocuk Kütüphanesi Örneği S Hakkoymaz Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 1443-1482, 2022 | 1 | 2022 |
The Role Of Speaking Self-Sufficiency And Problematic Internet Use In Predicting Prospective Teachers’ Reading Habits EHT Aslışen, S Hakkoymaz Psycho-Educational Research Reviews 11 (1), 300-311, 2022 | 1 | 2022 |
Animasyon Filmlerinde Kullanılan Bilgi Türlerinin Dağılımı Üzerine Bir Araştırma S HAKKOYMAZ Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 62-76, 2022 | 1 | 2022 |
MAVİSEL YENER’İN ÇOCUK KİTAPLARININ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİNE GÖRE İNCELENMESİ S Hakkoymaz Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 32 (1), 121-132, 2021 | 1 | 2021 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden İlkokul Türkçe Derslerinde Somut Olmayan Kültürel Mirasın Aktarımı S HAKKOYMAZ Temel Eğitim 3 (2), 15-25, 2021 | 1 | 2021 |
Examining the Criteria for Preferring Illustrated Children's Books by Parents with 0-3 Years-old Children EHT Aslışen, S Hakkoymaz Theory and Practice in Child Development 3 (2), 71-97, 2023 | | 2023 |
Teacher candidates’ experiences in using story-writing technique to learn educational philosophies: a Turkey sample O Uzumcu, S Hakkoymaz Systemic Practice and Action Research 36 (4), 535-550, 2023 | | 2023 |
The Effect of a Social Studies Course Supported by Stories on Critical and Empathetic Thinking Skills. B Gürkan Ercan, S Hakkoymaz International Journal of Contemporary Educational Research 9 (4), 678-693, 2022 | | 2022 |
The Effect Of Animated Films On The Epistemological Development Of Child. S HAKKOYMAZ, B ONAN Journal of Mother Tongue Education/Ana Dili Egitim Dergisi 10 (4), 2022 | | 2022 |