Takip et
Sakine HAKKOYMAZ
Sakine HAKKOYMAZ
eğitim fakültesi, hasan kalyoncu üniversitesi
hku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Eğitim fakültesi öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimleri ile yazma kaygıları arasındaki ilişki
S Hakkoymaz
Aksaray Üniversitesi, 2017
112017
Erken okuryazarlık alanında gerçekleştirilmiş lisansüstü tez çalışmalarının incelenmesi: Bir içerik analizi
EHT ASLIŞEN, S HAKKOYMAZ
Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 1483-1498, 2020
92020
Ortaokul Türkçe ders kitaplarındaki etkinliklerin söz varlığı öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikler açısından değerlendirilmesi
AF Ömeroğlu, S Hakkoymaz
Ana Dili Eğitimi Dergisi 10 (2), 347-362, 2022
72022
Hakeke: Gaziantep geleneksel çocuk oyunları aracılığıyla Türkçe ve matematik öğretimi
ÖÜN UYGUN, ÖGS HAKKOYMAZ
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2019
72019
Erken Okuryazarlık Alanında Gerçekleştirilmiş Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi: Bir İçerik Analizi.
EH TANJU ASLIŞEN, S Hakkoymaz
Journal of Mother Tongue Education/Ana Dili Egitim Dergisi 8 (4), 2020
52020
Dede Korkut Hikâyelerindeki Üstün Yetenekli Çocuklar
S Hakkoymaz, N Uygun
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 3 (2), 22-34, 2017
52017
RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINDA YER VERİLEN OYUN VE OYUNCAKLARA İLİŞKİN BİR İNCELEME: GAZİANTEP ÇOCUK KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ
S Hakkoymaz, EHT ASLIŞEN
Milli Eğitim Dergisi 51 (235), 2465-2486, 2022
32022
GÜNÜMÜZ YERLİ YAPIM ANİMASYON FİLMLERİNDE YER ALAN KÖK DEĞERLERİN İNCELENMESİ
S Hakkoymaz
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2021
32021
Ermenek yöresi mani, ninni ve masalları
S Hakkoymaz
Nobel Akademik Yayıncılık, 2012
32012
Üniversite birinci sınıf öğrencilerinin elektronik posta yazma becerilerinin değerlendirilmesi
H Özçakmak, S Hakkoymaz
Ana Dili Eğitimi Dergisi 5 (4), 985-997, 2017
22017
Çocuk kütüphanecilerinin resimli kitap seçme kriterlerinin incelenmesi
S HAKKOYMAZ, EHT ASLIŞEN
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 11 (4), 1547-1572, 2022
12022
Çocuk Kütüphanelerindeki Kitapların Çocukların Epistemolojik Gelişimleri Açısından İncelenmesi Gaziantep Çocuk Kütüphanesi Örneği
S Hakkoymaz
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 1443-1482, 2022
12022
The Role Of Speaking Self-Sufficiency And Problematic Internet Use In Predicting Prospective Teachers’ Reading Habits
EHT Aslışen, S Hakkoymaz
Psycho-Educational Research Reviews 11 (1), 300-311, 2022
12022
Animasyon Filmlerinde Kullanılan Bilgi Türlerinin Dağılımı Üzerine Bir Araştırma
S HAKKOYMAZ
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 62-76, 2022
12022
MAVİSEL YENER’İN ÇOCUK KİTAPLARININ ETKİLİ İLETİŞİM BECERİLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
S Hakkoymaz
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 32 (1), 121-132, 2021
12021
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden İlkokul Türkçe Derslerinde Somut Olmayan Kültürel Mirasın Aktarımı
S HAKKOYMAZ
Temel Eğitim 3 (2), 15-25, 2021
12021
Examining the Criteria for Preferring Illustrated Children's Books by Parents with 0-3 Years-old Children
EHT Aslışen, S Hakkoymaz
Theory and Practice in Child Development 3 (2), 71-97, 2023
2023
Teacher candidates’ experiences in using story-writing technique to learn educational philosophies: a Turkey sample
O Uzumcu, S Hakkoymaz
Systemic Practice and Action Research 36 (4), 535-550, 2023
2023
The Effect of a Social Studies Course Supported by Stories on Critical and Empathetic Thinking Skills.
B Gürkan Ercan, S Hakkoymaz
International Journal of Contemporary Educational Research 9 (4), 678-693, 2022
2022
The Effect Of Animated Films On The Epistemological Development Of Child.
S HAKKOYMAZ, B ONAN
Journal of Mother Tongue Education/Ana Dili Egitim Dergisi 10 (4), 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20