SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ H Aydemir, Y Karalı, G Coşanay Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, 1199-1214, 2020 | 17 | 2020 |
Examination of Classroom Teachers' 21st Century Teaching Skills. G Cosanay, Y Karali International Online Journal of Education and Teaching 9 (1), 432-448, 2022 | 12 | 2022 |
COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN VELİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ G COŞANAY, Y KARALI, H AYDEMİR, ŞEN Mert Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi/Electronic Journal of Social Sciences, 70-84, 2020 | 10 | 2020 |
Matematik öz-yeterlik algısı ölçeği geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması Y Karalı, G Coşanay Turkish Studies 17 (4), 827-842, 2022 | 1 | 2022 |
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İşsizlik Kaygısı ÖV Palancıoğlu, M ŞEN, G COŞANAY, H AYDEMİR EJERCongress, 2021 | 1 | 2021 |
The Effect of Verbal Intelligence Games on Primary School 2nd Grade Students’ to the Verbal-Linguistic Intelligence Areas and the Turkish Course Attitudes G Coşanay, BK Ayten İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 1793-1809, 2023 | | 2023 |
The Effect of Verbal Intelligence Games on 2nd Grade Primary School Students' Verbal-Linguistic Intelligence Areas and the Turkish Course Attitudes. G COŞANAY, B KASA AYTEN Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 24 (3), 2023 | | 2023 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 21. YÜZYIL ÖĞRENME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ Y KARALI, G COŞANAY The Journal of Academic Social Science Studies 15 (Year: 15-Number: 89), 77-88, 2022 | | 2022 |
Sınıf Öğretmenlerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerilerinin İncelenmesi. ÜY Karalı, G Coşanay Journal of Academic Social Science Studies 15 (89), 2022 | | 2022 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ G COŞANAY, S ADIGÜZEL, Y KARALI | | |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ G COŞANAY, S ADIGÜZEL, Y KARALI | | |
INVESTIGATION OF MATHEMATICS LANGUAGE SELF-EFFICIENCY BELIEFS OF CLASS TEACHERS S ADIGÜZEL, Y KARALI, G COŞANAY | | |
CLASSROOM TEACHERS'METAPHORIC PERCEPTIONS FOR THE SCIENCE COURSE S ADIGÜZEL, Y KARALI, G COŞANAY | | |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleğin İlk Yıllarına İlişkin Beklenen Olası Benlik Algılarının İncelenmesi Investigation of Expected Self Perceptions of Primary Teacher … G COŞANAY, ÖV PALANCIOĞLU | | |
İlkokul Öğrencileri Çevrimiçi Matematik Sınavlarına Ne Kadar Hazır? How Ready are Primary School Students for Online Mathematics Exams? Y KARALI, G COŞANAY, ŞEN Mert | | |
İlkokul 4. Sınıf Düzeyi Öğrencilerin TIMSS 2019 Sonuçlarına Göre Fen Başarı Puanlarının Okul İklimi Değişkeni Açısından İncelenmesi Investigation of Science Achievement Scores … Y KARALI, G COŞANAY, H AYDEMİR | | |
TIMSS 2019 Türkiye Raporuna Göre 4. Sınıf Düzeyi Öğrencilerin Matematik Başarı Puanlarının Okul İklimi Açısından İncelenmesi Y KARALI, G COŞANAY | | |