Okullardaki örgütsel güven düzeyi ile öğretmenlerin mesleki tükenmişlik düzeyinin bazı değişkenler açısından incelenmesi Ç Çağlar Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (4), 1827-1847, 2011 | 182* | 2011 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin yabancılaşma düzeyleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki Ç Çağlar Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (3), 1497-1513, 2013 | 121* | 2013 |
Öğrenci yabancılaşma ölçeği’nin (ÖYÖ) geliştirilmesi Ç Çağlar Eğitim ve Bilim 37 (166), 2012 | 82* | 2012 |
Akademik iyimserlik düzeyinin örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi Ç Çağlar Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 2013 | 60 | 2013 |
Eğitim fakültesi yöneticilerinin güç kullanma biçimlerinin örgüt kültürüne etkisi: Bir durum çalışması K Özcan, İH Karataş, Ç Çağlar, M Polat Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (2), 545-569, 2014 | 55* | 2014 |
The Relationship between the Perceptions of the Fairness of the Learning Environment and the Level of Alienation. C Caglar Eurasian Journal of Educational Research 50, 185-206, 2013 | 47 | 2013 |
Dershane öğretmenlerinde tükenmişlik ve iş doyumu Ç Çağlar, H Demirtaş E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 30-49, 2011 | 44* | 2011 |
ORTAÖĞRETİM OKULLARINDA YILDIRMA (MOBBING) DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ CT UĞURLU, Ç ÇAĞLAR, H GÜNEŞ Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (4), 718-749, 2012 | 41 | 2012 |
Sınıf yönetimini etkileyen etmenler Ç Çağlar Sınıf Yönetimi (Editör: Mustafa Çelikten). Ankara: Anı Yayıncılık. Çalık …, 2008 | 27 | 2008 |
The relationship between academic optimism levels of schools and their levels of openness to change Ç Çağlar Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 7 (1), 94-113, 2014 | 24* | 2014 |
OKULLARIN DEĞİŞİME AÇIKLIK DÜZEYİ İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ Ç Çağlar Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 119-150, 2013 | 17 | 2013 |
İl eğitim denetmenlerinin mesleki gelişiminde mentorluk K Özcan, Ç Çağlar Adıyaman Üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, 177-204, 2013 | 17 | 2013 |
Okul müdürlerinin özyeterlik inançları ve tükenmişlik düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi H Demirtaş, Ç Çağlar İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 2012 | 17 | 2012 |
İLKOKULLARDA ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONUNA ETKİSİ H Demirtaş, M Aksoy, O Balı, Ç Çağlar Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-39, 2019 | 16* | 2019 |
Okul Müdürlerinin İletişim Yeterliklerinin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Üzerindeki Etkisi Ç Çağlar, H Çınar e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (1), 141-154, 2021 | 15 | 2021 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME ORTAMINA İLİŞKİN ADALET ALGILARI İLE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ Ç ÇAĞLAR Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (46), 50-69, 2013 | 12 | 2013 |
TEACHERS'VIEWS CONCERNING THE FUNCTION OF GOSSIPS IN PRIMARY SCHOOLS Ç ÇAĞLAR, CT UĞURLU, H GÜNEŞ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (45), 1-16, 2013 | 12 | 2013 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ Ç Çağlar, A Kılıç Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (110), 69-94, 2020 | 8 | 2020 |
Okul öncesi eğitim kurumlarında aralıksız eğitim yapılmasına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri H Demirtaş, Ç Çağlar, A Han İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 723-743, 2019 | 5 | 2019 |
TKY eğitim programının ilköğretim okulu öğretmenlerinin sınıf yönetimine ilişkin tutumlarına etkisi üzerine deneysel bir araştırma Ç Çağlar | 5 | 2004 |