Follow
Caglar Caglar
Title
Cited by
Cited by
Year
Okullardaki örgütsel güven düzeyi ile öğretmenlerin mesleki tükenmişlik düzeyinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Ç Çağlar
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (4), 1827-1847, 2011
182*2011
Eğitim fakültesi öğrencilerinin yabancılaşma düzeyleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki
Ç Çağlar
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (3), 1497-1513, 2013
120*2013
Öğrenci yabancılaşma ölçeği’nin (ÖYÖ) geliştirilmesi
Ç Çağlar
Eğitim ve Bilim 37 (166), 2012
82*2012
Akademik iyimserlik düzeyinin örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi
Ç Çağlar
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 2013
602013
Eğitim fakültesi yöneticilerinin güç kullanma biçimlerinin örgüt kültürüne etkisi: Bir durum çalışması
K Özcan, İH Karataş, Ç Çağlar, M Polat
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (2), 545-569, 2014
55*2014
The Relationship between the Perceptions of the Fairness of the Learning Environment and the Level of Alienation.
C Caglar
Eurasian Journal of Educational Research 50, 185-206, 2013
472013
Dershane öğretmenlerinde tükenmişlik ve iş doyumu
Ç Çağlar, H Demirtaş
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 30-49, 2011
44*2011
ORTAÖĞRETİM OKULLARINDA YILDIRMA (MOBBING) DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
CT UĞURLU, Ç ÇAĞLAR, H GÜNEŞ
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 10 (4), 718-749, 2012
412012
Sınıf yönetimini etkileyen etmenler
Ç Çağlar
Sınıf Yönetimi (Editör: Mustafa Çelikten). Ankara: Anı Yayıncılık. Çalık …, 2008
272008
The relationship between academic optimism levels of schools and their levels of openness to change
Ç Çağlar
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 7 (1), 94-113, 2014
24*2014
OKULLARIN DEĞİŞİME AÇIKLIK DÜZEYİ İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Ç Çağlar
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 119-150, 2013
172013
İl eğitim denetmenlerinin mesleki gelişiminde mentorluk
K Özcan, Ç Çağlar
Adıyaman Üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, 177-204, 2013
172013
Okul müdürlerinin özyeterlik inançları ve tükenmişlik düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
H Demirtaş, Ç Çağlar
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 2012
172012
İLKOKULLARDA ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONUNA ETKİSİ
H Demirtaş, M Aksoy, O Balı, Ç Çağlar
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-39, 2019
16*2019
Okul Müdürlerinin İletişim Yeterliklerinin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
Ç Çağlar, H Çınar
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (1), 141-154, 2021
152021
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME ORTAMINA İLİŞKİN ADALET ALGILARI İLE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Ç ÇAĞLAR
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (46), 50-69, 2013
122013
TEACHERS'VIEWS CONCERNING THE FUNCTION OF GOSSIPS IN PRIMARY SCHOOLS
Ç ÇAĞLAR, CT UĞURLU, H GÜNEŞ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (45), 1-16, 2013
122013
OKUL YÖNETİCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Ç Çağlar, A Kılıç
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (110), 69-94, 2020
82020
Okul öncesi eğitim kurumlarında aralıksız eğitim yapılmasına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
H Demirtaş, Ç Çağlar, A Han
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (3), 723-743, 2019
52019
TKY eğitim programının ilköğretim okulu öğretmenlerinin sınıf yönetimine ilişkin tutumlarına etkisi üzerine deneysel bir araştırma
Ç Çağlar
52004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20