Effects of lectures with Powerpoint or Prezi presentations on cognitive load, recall, and conceptual learning ÖE Akgün, A Babur, E Albayrak International Online Journal of Educational Sciences 8 (3), 1-11, 2016 | 85 | 2016 |
The effect of three dimensional virtual environments and augmented reality applications on the learning achievement: A meta-analysis study Ş Avci, A Coklar, A Istanbullu Egitim Ve Bilim-Education and Science 44 (198), 2019 | 72* | 2019 |
Artırılmış gerçeklik, benzetim ve gerçek nesne kullanımının öğrenme başarılarına, motivasyonlarına ve psikomotor performanslarına etkisi A Babur Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 27 | 2016 |
2009-2013 Yılları Arasında Uzaktan Eğitim Dergilerinde Yayınlanan Makalelerin Yöntemsel Açıdan İncelenmesi A Babur, A Kiper, B Çukurbaşı, EA Özer, İ Tonbuloğlu, Ş Küçük, ... Sakarya University Journal of Education 6 (1), 123-140, 2016 | 24 | 2016 |
Eğitimde bir günlük uygulaması: Weblog A Babur Akademik Bilişim 10, 428, 2010 | 16 | 2010 |
The effects of the COVID-19 pandemic on distance education in higher education: A bibliometric analysis study Ş Küçük-Avci, M Topal, A İstanbullu Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 24 (2 …, 2022 | 12 | 2022 |
TÜRKÇE DERSİNDE DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ D ATATEKİN, A İSTANBULLU, Ö KORKMAZ Trakya Eğitim Dergisi 13 (2), 1314-1341, 2023 | 10 | 2023 |
Augmented Reality in Turkey with Researchers' Comments for Educational Use: Problems, Solutions and Suggestions ÖE Akgün, A İstanbullu, KA Şirin Journal of Education and Training Studies 5 (11), 201-218, 2017 | 10 | 2017 |
SPOR YAPAN VE YAPMAYAN ÖĞRENCİLERİN ŞİDDET EĞİLİMİ VE SALDIRGANLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ B ATATEKİN, A İSTANBULLU SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 21 (2), 73-83, 2023 | 6 | 2023 |
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN KULLANIM DURUMUNUN BİBLİYOMETRİK ANALİZ İLE İNCELENMESİ VE ARAŞTIRMACILARA ÖNERİLER A İstanbullu, B Yalçın Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 29-45, 2022 | 5 | 2022 |
Covid-19 Effects on Distance Education in Higher Education: A Comparison with Bibliometric Analysis Before and After the Covid-19 Pandemic M TOPAL, A İSTANBULLU, S KUCUK-AVCI Journal of Educational Technology and Online Learning 4 (4), 864-879, 2021 | 5 | 2021 |
Çevrimiçi öğrenmede öğrenci bağlılığı ölçeği üniversite öğrencisi formunun psikometrik özellikleri M Topal, A İstanbullu, Ö Akgün International Journal of Human Sciences 17 (1), 2020 | 4 | 2020 |
Bolu Gazipaşa İlköğretim Okulu 5. sınıf bilişim teknolojileri dersinde ağ günlüğü ortamında "Yayıncılığa Başlıyorum" ünitesinin işlenmesinin eleştirel düşünmeye, kalıcılığa ve … A Babur Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 4 | 2010 |
Psychometric properties of university student form of student engagement scale in online learning: Çevrimiçi öğrenmede öğrenci bağlılığı ölçeği üniversite öğrencisi formunun … M Topal, A İstanbullu, ÖE Akgün Journal of Human Sciences 17 (1), 104-116, 2020 | 2 | 2020 |
How Should I Start Research in Cyber Security? Suggestions for Researchers According to Bibliometric Analysis Data A İSTANBULLU Sakarya University Journal of Education 13 (1), 119-139, 2023 | 1 | 2023 |
Üniversite Öğrencilerinin Problemli Sosyal Medya Kullanımının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi M Topal, ŞK Avcı, A İstanbullu Milli Eğitim Dergisi 53 (244), 2013-2044, 2024 | | 2024 |
Investigation of University Students’ Problematic Social Media Use in Terms of Various Variables Üniversite Öğrencilerinin Problemli Sosyal Medya Kullanımının Çeşitli … M TOPAL, Ş KÜÇÜK-AVCI, A İSTANBULLU Milli Egitim 53 (244), 2024 | | 2024 |
What Do We Know About Metaverse? Insights for Future Studies Based on Bibliometric Analysis A İstanbullu, M Topal, SS Tan Turkish Online Journal of Educational Technology 23 (1), 199-213, 2024 | | 2024 |
Matematik Öğretmenlerinin Dijital Yeterliklerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eğitim Etkinliği A İstanbullu, Ö Delialioğlu | | 2023 |
Investigation of violence tendency and aggression levels of students who play and do not do sports. B Atatekin, A Istanbullu | | 2023 |