Follow
Ahmet Sami Konca
Title
Cited by
Cited by
Year
Attitudes of preschool teachers towards using information and communication technologies (ICT).
AS Konca, E Ozel, H Zelyurt
International Journal of Research in Education and Science 2 (1), 10-15, 2016
902016
Digital technology usage of young children: Screen time and families
AS Konca
Early Childhood Education Journal 50 (7), 1097-1108, 2022
862022
Preschool children’s science motivation and process skills during inquiry-based STEM activities
H Dilek, A Taşdemir, AS Konca, S Baltacı
Journal of Education in Science Environment and Health 6 (2), 92-104, 2020
622020
Preschool Children's Interaction with ICT at Home
AS Konca, B Koksalan
392017
Parental e-nvolvement: a phenomenological research on electronic parental involvement
SN Şad, AS Konca, N Özer, F Acar
International Journal of Pedagogies and Learning 11 (2), 163-186, 2016
392016
Development of disaster awareness scale: A validity and reliability study
Y Dikmenli, H Yakar, AS Konca
Review of International Geographical Education Online 8 (2), 206-220, 2018
352018
Pandemi sürecinde uzaktan eğitim ile okul öncesi eğitimden ilkokula geçiş hakkında veli görüşleri
AS Konca, T Çakır
Yaşadıkça Eğitim 35 (2), 520-545, 2021
332021
Digital technology (DT) usage of preschool teachers in early childhood classrooms
AS Konca, FT Erden
Journal of Education and Future, 1-12, 2021
292021
Children's Geometric Understanding through Digital Activities: The Case of Basic Geometric Shapes.
B Özçakir, AS Konca, N Arikan
International Journal of Progressive Education 15 (3), 108-122, 2019
252019
İlkokul başlangıcında velilerin aile katılım düzeylerinin incelenmesi
A Çağdaş, E Özel, AS Konca
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (4), 891-908, 2016
192016
Investigating parental involvement at beginning of elementary school
A Çağdaş, E Özel, AS Konca
Journal of Theory and Practice in Education 12 (4), 891-908, 2016
162016
Anaokulu öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojileriyle etkileşimi
AS Konca
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
122014
Young Children’s Social Interactions with Parents during Digital Activities at Home
AS Konca, FT Erden
Child Indicators Research 14, 1365-1385, 2021
102021
Velilerin okul öncesi eğitim hakkında görüşlerinin incelenmesi
AS KONCA
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (3), 892-902, 2020
92020
Faculty Technology Mentoring Program Facilitates--A Case Study.
AS Konca, A Tasdemir
Malaysian Online Journal of Educational Technology 6 (3), 38-51, 2018
72018
Validity and reliability study of envıronmental consciousness scale/Tüketici çevre bilinci algı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
Y DİKMENLİ, AS KONCA
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (6), 1273-1289, 2016
72016
Tüketici çevre bilinci algı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
Y Dikmenli, AS Konca
Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2016
72016
Anaokulu öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojileri kullanımı
AS Konca
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. İnönü Üniversitesi, eğitim bilimleri enstitüsü, 2014
72014
Okul öncesi öğretmenlerin iş doyumu ve veli yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AS Konca, Y Dikmenli
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2005-2035, 2021
62021
Okul öncesi öğretmen adaylarının yabancı dil eğitimine yönelik tutumlarının incelenmesi
E Özel, AS Konca, H Zelyurt
62016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20