Harmanlanmış öğrenme ortamına yönelik fen bilimleri öğretmen adaylarının görüşleri SS ALHAN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 397-414, 2020 | 12 | 2020 |
Harmanlanmış Öğrenme Temelli Özel Öğretim Yöntemleri-II ve Okul Deneyimi Derslerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri ve Sınıf İçi … S Sungur Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 12 | 2014 |
Araştırma sorgulamayla ilgili verilen eğitimin öğretmen adaylarının planlama ve uygulama süreçlerine etkisi S Tolga, N AKCANCA, NK AYDIN, SS ALHAN Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (1 …, 2018 | 9* | 2018 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri üzerine harmanlanmış öğrenme ortamının etkisi: Özel öğretim yöntemleri-II SS ALHAN, Ü ŞİMŞEK Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (6), 2305-2318, 2020 | 7 | 2020 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının astronomi temelli konularda teknolojik pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi S Sungur Alhan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 7 | 2017 |
Fen bilgisi ve sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisini (TPAB) belirlemede ders planı hazırlama yönteminin etkililiği S Sungur, Z Kaya, ON Kaya | 3 | 2010 |
Eğitim fakültesi ve milli eğitim müdürlüğü arasındaki iş birliği sürecinin incelenmesi AK BİLGİN, K Nesli, SS ALHAN Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-32, 0 | 2 | |
The Effect of Common Knowledge Construction Model Based Instruction on Pre-Service Science Teachers' Lesson Planning. S SUNGUR ALHAN Cukurova University Faculty of Education Journal 51 (1), 2022 | 1 | 2022 |
Examination of the Reflections of the Communication between Academicians and Teachers on the Training of In-service Teachers. N Kala, AK Bilgin, SS Alhan Cumhuriyet International Journal of Education 10 (2), 2021 | 1 | 2021 |
From Professional Knowledge to Practice: The Effect of Academic Counseling Model Based on Academic-Teacher Collaboration on Pedagogical Content Knowledge N Kala, S Sungur-Alhan Science Education International 34 (4), 312-322, 2023 | | 2023 |
Akademisyenler ve Öğretmenler Arasındaki İletişimin Hizmet Sürecindeki Öğretmen Eğitimine Yansımalarının İncelenmesi K Nesli, AK Bilgin, SS Alhan Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (2), 579-600, 2021 | | 2021 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının astronomi temelli konularda teknolojik pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi SS ALHAN | | 2017 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIMINA YATKINLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ S Tolga, M Alkan, V Göksu, Ö Albayrak, SS Alhan, N Akcanca Caucasian Journal of Science 2 (1), 79-86, 2015 | | 2015 |
KARS İLİ İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRENCİLERİNİN BESLENME ALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Ö Arzu, H ALKAN, M ALKAN, N AKCANCA, SS ALHAN, S Tolga Caucasian Journal of Science 2 (1), 73-78, 2015 | | 2015 |
Changes in Pre-Service Science Teachers’ Perceptions of the Knowledge of Excellent Science Teacher D Karakaya, S Sungur, S Aydemir, A Fizan, Z Kaya, ON Kaya | | 2011 |
Changes in Pre-Service Science Teachers’ Affective Dispositions toward Async, Sync and F2F Discussions. S Sungur, K Didem, S Aydemir, K Zehra, ON Kaya | | 2011 |
Exploring the Pre-Service Science Teachers’ TPCK and Classroom Practices. Z Kaya, ON Kaya, Ö Yılayaz, S Aydemir, D Karakaya, S Sungur | | 2011 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Otantik Bir Değerlendirme Aracı Olarak Poster Sunumlarına İlişkin Görüşleri E Gül, ON Kaya, S Aydemir, D Karakaya, S Sungur, A Fizan | | 2010 |
Fen Ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Nitelikli Fen Ve Teknoloji Öğretmeni Bilgisi A Fizan, D Karakaya, ON Kaya, E Gül, S Sungur, S Aydemir | | 2010 |
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algısının Belirlenmesinde Anlamsal Farklılıklar Anketinin Geliştirilmesi D Karakaya, ON Kaya, S Sungur, S Aydemir, E Gül | | 2010 |