Takip et
FERİT KÜÇÜK
FERİT KÜÇÜK
Bilinmeyen bağlantı
harran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Müşteri tatmini ve müşteri sadakati ilişkisi
M Bayuk, F Küçük
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22 (1), 285-292, 2007
2512007
Kriz Ortaminda Bir Başari Faktörü Olarak Çalişanlarin Kurum İmaji
F Küçük, MN Bayuk
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 2 (7), 795-808, 2007
922007
Çalışanlarının işe güdülenmesinde herzberg’in motivasyon–hijyen faktörlerinin önemi: belediye çalışanlarına yönelik bir uygulama
F Küçük
Finans Politik & Ekonomik Yorumlar 44 (511), 75-94, 2007
852007
İnsan kaynakları açısından kurumsal imaj
F KÜÇÜK
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (2), 247-266, 2005
842005
KURUM İMAJI AÇISINDAN KURUMSAL İLETİŞİM
F Küçük
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 3 (2), 45-52, 2005
622005
Kurumlarda takım çalışmasının yenilik (innovasyon) üzerine etkileri
F Küçük
Kamu-İş Dergisi 10 (1), 168-182, 2008
562008
Kurum İmajı Açısından Paydaş Memnuniyeti
N Gültekin, F Küçük
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (1), 335-347, 2004
562004
İşletme çalışanlarının müşteri olma güdüsü üzerindeki etkisi
MN Bayuk, F Küçük
Journal of Yasar University 3 (11), 1575-1587, 2008
242008
Yerleşik yabancıların Türkiye’ye ilişkin sosyo kültürel algılarının demografik özelliklerine göre incelenmesi
Ş Yirik, A Uslu, F Küçük
Bartın Üniversitesi İİBF Dergisi 6 (11), 263-282, 2015
192015
Çevreye duyarlı üretim sistemi uygulayan işletmelerde sistemin getirdiği ilave maliyetlerle bu maliyetlerin ürünlere yüklenilmesinde karşılaşılan sorunların çözümüne yönelik …
M Cihangir, F Küçük, H Türkal
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi, S 9, 1-7, 2006
192006
HİZMET KALİTESİ ALGISI İLE MEMNUNİYET DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: HARRAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
F Küçük, B Arslan, NUR Erkan
Econharran 2 (2), 40-56, 2018
162018
Eğitimcilerde tükenmişlik sendromu ve kurumsal bağlılık
K Kaya, F Küçük, B Arslan
Kriter Yayınevi, 2018
152018
Esneklik ve İnsan Kaynakları
F Küçük
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 3 (8), 89-102, 2004
152004
İnsan kaynakları açısından kurum imajının performansa etkileri
F Küçük
Uludağ Üniversitesi, 2003
142003
SANAL KAYTARMA DAVRANIŞLARI İLE İŞ VERİMLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: HARRAN ÜNİVERSİTESİ'NDE ÇALIŞAN AKADEMİK VE İDARİ PERSONEL ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
F KÜÇÜK, E NUR
Journal of International Social Research 12 (66), 2019
132019
Stratejik Planlama ve Stratejik Yönetim Açısından Örgütte Uygulanan İnsan Kaynakları Uygulamaları
F Küçük
e-Journal of New World Sciences Academy 4 (2), 142-153, 2009
122009
Toplam kalite yönetiminde sorunların önemsenme düzeyinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
F Küçük
Kamu-İş 11 (3), 29-53, 2010
102010
HASTANE MÜDÜRLERİNİN YÖNETSEL STRES FAKTÖRLERİNE MARUZ KALMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA; ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ
F KÜÇÜK
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi (AKAD) 8 (14), 55-74, 2016
52016
Turizmde destinasyon imajı: Şanlıurfa örneği
S Kıngır, F Küçük, MF Sancar
Düzce Üniversitesi, Yönetim ve Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (1), 1-16, 2011
52011
Hastane Başhekimlerinin Yönetsel Stres Faktörlerine Maruz Kalma Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Şanlıurfa İli Örneği.
F KÜÇÜK
Bartin University Journal of Faculty of Economics & Administrative Sciences …, 2015
42015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20