Takip et
Fatih ÇINAR
Fatih ÇINAR
sdu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İMAM HATİP LİSELERİNDEN BEKLENTİLER.
F ÇINAR
Journal of International Social Research 11 (60), 2018
292018
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ VE İMAM HATİP LİSESİ MESLEK DERSLERİ ÖĞRETMENLERİNİN TÜKENMİŞLİK VE İŞ DOYUMU DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
F ÇINAR
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 235-282, 2015
222015
1924'ten 2000'e Kadar Uygulanmış Olan İmam Hatip Lisesi Öğretim Programlarının Analizi ve Karşılaştırılması
F Çınar
Milli eğitim 197, 180-208, 2013
20*2013
Gençlik değerler ve bağımlılık profilleri üzerine bir araştırma
F Çınar
Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 43 (43), 164-186, 2019
172019
Ceza İnfaz Kurumlarında Din Eğitimi
F ÇINAR
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 131-148, 2016
152016
DİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SORUNU.
F ÇINAR
Journal of International Social Research 9 (46), 2016
122016
ETKİN ÖĞRENMENİN İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİNDE UYGULANMASI
DK Teknikleri, AB Dersi
11*
Ceza İnfaz Kurumlarındaki Din Hizmetlerinde Cezaevi Vaizlerinin Karşılaştıkları Sorunlar
F ÇINAR
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (43), 2401-2418, 2016
102016
İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeni adaylarının öğretim amaçlı teknolojiyi kullanma ve materyal geliştirme tutum ve özgüvenleri üzerine bir araştırma
F Çınar
Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 33, 115-139, 2014
92014
DİN ÖĞRETİMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ
F ÇINAR
9*
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ DİNÎ GELİŞİM ÖZELLİKLERİNE UYGUN AİLEDE DİN EĞİTİMİ.
F ÇINAR, N ŞENER
Journal of International Social Research 9 (47), 2016
82016
İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretim programının değerlendirilmesi üzerine bir araştırma (Isparta örneği)
F Çınar
Sosyal Bilimler, 2005
82005
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak bilgisi öğretim programına yönelik öğretmen görüşleri
F Çınar
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (1), 2012
72012
HAFIZLIK EĞİTİMİNDE ERGENLİK DÖNEMİNE BAĞLI YAŞANILAN PROBLEMLER (ESKİŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ)
F YILDIZ, F ÇINAR
7*
Öğretmenlerine ve Velilerine Göre Okul Öncesi Dönemde Din Eğitimi
F Çınar
Isparta: Fakülte Kitabevi Yayınları, 2016
62016
Din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin aktif öğrenme yöntem ve tekniklerine yönelik bilgi ve uygulama düzeyleri
F Çınar
Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 2 (41), 174-199, 2018
52018
DİN VE DEĞER İLİŞKİSİ: İSRAFA KARŞI FARKINDALIK ÜZERİNE UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA
F ÇINAR
Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 17 (33), 39-62, 2018
5*2018
Cami Cemaatinin Cami ile Tanışmalarında Çocukluk Dönemi Yaşantılarının Etkileri
F Çınar, N Şener
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (47), 1050-1058, 2016
52016
Kavramsal çerçeve. V. Aktepe, M. Gündüz
F Çınar
Karakter ve değer eğitimi, 2-20, 2019
4*2019
A STUDY ON THE CORRELATION BETWEEN THE PERCEPTION OF CONSCIENCE AND THE MORAL COMPONENTS OF CONSCIENCE
F Çınar, M Gündüz
European Journal of Education Studies 10 (1), 2023
32023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20