Takip et
TUGBA OCAL
TUGBA OCAL
agri.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Distance education in COVID-19 pandemic: An evaluation of parent’s, child’s and teacher’s competences
T Öçal, M Halmatov, S Ata
Education and Information Technologies 26 (6), 6901-6921, 2021
642021
Relationship between Primary School Teachers' Perceived Social Support and Organizational Trust Level.
M Tasdan, T Yalcin
Educational Sciences: Theory and Practice 10 (4), 2609-2620, 2010
502010
Prospective teachers’ skills in problem posing with regard to different problem posing models
C Işık, T Kar, T Yalçın, K Zehir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 485-489, 2011
482011
İlköğretim okulu öğretmenlerinin algıladıkları sosyal destek ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişki düzeyi
M Taşdan, T Yalçın
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (4), 2569-2620, 2010
472010
Analysis of pre-service elementary teachers’ pedagogical content knowledge in the context of problem posing
C Isik, T Ocal, T Kar
meeting of Eighth Congress of European Research in Mathematics Education …, 2013
242013
‘I remembered this mathematics course because…’: how unforgettable mathematics experiences of pre-service early childhood teachers are related to their beliefs
T Öçal
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 52 …, 2021
102021
Okul öncesi öğrencilerinin matematiksel becerilerini geliştirmede öğretmenlerin rol ve sorumlulukları
T Öçal
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
102015
The effect of children's rights training on primary school students' utilisation and knowledge level about children's rights
SK Ozmen, T Ocal, A Ozmen
Education 3-13 42 (2), 138-153, 2014
92014
Investigating mathematical elements in story books appropriate for pre-schoolers
Ö Tuğba, Ö Mehmet, M ŞİMŞEK
Current Research in Education 1 (2), 58-69, 2015
82015
3D geometric thinking skills of preschool children: 3D geometric thinking skills
T Ocal, M Halmatov
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (2), 1508-1526, 2021
72021
Comparing Turkish early childhood education curriculum with respect to common core state standards for mathematics
T Öçal
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 5 (3), 155-171, 2017
72017
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇOCUK HAKLARI EĞİTİMİ
SK ÖZMEN, T YALÇIN
Yetişkin Bildirileri Kitabı, 285, 2011
62011
Teachers’ Role and Responsibility in Improving Preschool Students’ Mathematical Skills
T Öçal, C Işık
International Online Journal of Educational Sciences 9 (4), 930-943, 2017
52017
Zenginleştirilmiş Öğrenme Etkinliklerinin Simetri Konusundaki Başarıya ve Algıya Etkisi
Ç ÖZKARTAL, Ö Tuğba
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (31), 80-102, 2021
42021
Okul Öncesi Matematik Eğitimi İle İlgili Ebeveynlerin Algıları ve Beklentileri.
T Öçal
Journal of Kirsehir Education Faculty 21 (1), 2020
42020
Prospective teachers’ knowledge level and knowledge needs about children rights issue
A Özmen, SK Özmen, T Yalçın
Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 81-86, 2010
42010
Children's Mathematics Integrated Play Experiences during Play Times.
T Öçal, M Halmatov
Acta Didactica Napocensia 14 (2), 99-109, 2021
32021
The number zero: preschool teachers’ perceptions and teaching practices: a Turkish sample
T Öçal, E Kızıltaş
Education 3-13 47 (6), 705-716, 2019
32019
Okul öncesi öğretmen adaylarının yaşadıkları matematik kaygısı ve problem çözme becerileri arasındaki ilişki
T Öçal
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, 2019
32019
Okulöncesi öğrencilerine uygun hikâye kitaplarında geçen matematiksel kavram ve becerilerin incelenmesi
Ö Tuğba, Ö Mehmet, M ŞİMŞEK
Current Research in Education 1 (2), 58-69, 2015
32015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20