Takip et
onur köprülü
onur köprülü
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Latest advances in world tea production and trade, Turkey's aspect.
I Alkan, O Köprülü, B Alkan
World Journal of Agricultural Sciences 5 (3), 345-349, 2009
322009
THE EFFECT OF THE LEADERSHIP PERCEPTION AND ORGANIZATIONAL JUSTICE ON ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A RESEARCH IN A STATE UNIVERSITY
B Taner, M Turhan, İ Helvacı, O Köprülü
International Review of Management and Marketing 5 (3), 180-194, 2015
252015
Örgütsel güven ile bireysel iş performansı arasındaki ilişki
M Turhan, O Köprülü, İ Helvacı
Siyaset, Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi 6 (5), 47-55, 2018
212018
Credit card market and socio-economic background of card holders: A case study from Turkey
Y Bulut, O Köprülü
Journal of Economic & Management Perspectives 4 (4), 623, 2010
142010
An overview of tobacco economy in the world and in Turkey
O Koprulu, B Alkan, I Alkan
Journal of Applied Sciences Research 5 (10), 1780-1784, 2009
132009
Otel işletmelerinde yetenek yönetimi ve örgütsel bağlılık ilişkisi üzerine bir araştırma
O KÖPRÜLÜ, BC ÇETİNSÖZ
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (1), 26-48, 2019
102019
TKV Gümüşhacıköy Kırsal Kalkınma Projesi'nin çiftçiler üzerindeki etkilerinin sürdürülebilirliğinin saptanması
O Köprülü
102006
ÖĞRETİM ELEMANLARI VE ÖĞRETMENLERİN DUYGUSAL ZEKA DÜZEYLERİ VE SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
O KÖPRÜLÜ, MTİ HELVACI
The Journal of Academic Social Science Studies 7 (71), 419-426, 2019
72019
The relationship between academic staff's perception of organizational justice and demographic factors: A case study in Foundation Universities in Turkey
M Turhan, O Köprülü, I Helvaci
International Review of Management and Business Research 5 (4), 1406, 2016
72016
TKV Gümüş Hacıköy Kırsal Kalkınma Projesinin çiftçiler üzerindeki etkilerinin sürdürebilirliğinin değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
O Köprülü
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Tarım Ekonomisi Anabilim Dalı, 2006
52006
Role of social media on purchasing behavior of consumers through digital marketing
O Köprülü, İ Helvacı, M Turhan
European Journal of Business and Social Sciences 5 (05), 21-29, 2016
42016
Tüketicilerin yeşil pazarlama uygulamalarına yönelik tutum ve davranışları: Silifke örneği
DB ILGAR, O KÖPRÜLÜ
Fiscaoeconomia 7 (1), 136-160, 2023
32023
Kişilik, karar verme tarzları ve iş fikri bulma yöntemleri arasındaki ilişki
İ Helvacı, M Turhan, O Köprülü
Siyaset, Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi 5 (5), 23-37, 2017
32017
The Project of Extensive Farmer Education through Television Programmes (YAYÇEP) in Turkey
K Demiryürek, O Köprülü
THE ROLE OF EDUCATION IN THE PROCESS OF TRANSITION: From Consumer Society to …, 2005
32005
Influencer Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerindeki Etkileri: Bursa İli Örneği
O KÖPRÜLÜ, M TURHAN
Fiscaoeconomia 7 (2), 1158-1177, 2023
22023
E-Ticaret İşletmelerinin Web Site Tasarımlarının Müşterilerin Memnuniyeti ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Silifke Örneği
O Köprülü, M Turhan
OPUS International Journal of Society Researches 18 (43), 6897-6917, 2021
12021
Risk Perception of Turkish Consumers towards Food Purchasing Process.
O Köprülü
International Journal of Economic Perspectives 7 (1), 2013
12013
A Research on Demographic Indicators of Retail Sector Employees’ Burnout Level in Silifke
M TURHAN, O KÖPRÜLÜ, İ HELVACI
1
CHAPTER FOUR PURCHASING BEHAVIOURS OF READYY
O KOPRULU, M TURHAN
Selected Writings on Financial and Economical Behaviours in the New Economy, 62, 2019
2019
A study on the relationship between talent management and organizational commitment in hotel establishments.
O Köprülü, BC Çetinsöz
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20