Ortaöğretim İngilizce dersi yeni öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi F Merter, Ş Kartal, İ Çağlar Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (23), 43-58, 2012 | 62* | 2012 |
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına Ve Başarılarına Etkileri Ş Kartal, R Özbek Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 796-820, 2017 | 24 | 2017 |
Alan ve alan dışından atanan sınıf öğretmenlerinin iş tatmini düzeylerinin karşılaştırmalı analizi.(Nevşehir İli Örneği).[A comparative analysis of job satisfaction levels of … Ş Kartal Unpublished master’s thesis). Erciyes University, Institute of Social …, 2006 | 24 | 2006 |
İngilizce Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Görüşleri S Arıbaş, Ş Kartal, İ Çağlar Milli Eğitim Dergisi 41 (195), 100-117, 2012 | 23* | 2012 |
TÜRKİYE VE ŞANGAY EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI. ET YENEN, Ş KARTAL, A BULUT Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2018 | 11 | 2018 |
Comparison of teaching English as a foreign language in Turkey with Denmark, Hungary, and Portugal MF Alkan, Ş Kartal Turkish Online Journal of English Language Teaching 3 (1), 10-23, 2018 | 8 | 2018 |
Cumhuriyet Dönemi Ortaöğretim İngilizce Dersi Öğretim Programlarının İncelenmesi Y Can, Ş Kartal Tarih Okul Dergisi 13 (44), 394-426, 2020 | 6* | 2020 |
1967’den Günümüze Lise Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersleri Öğretim Programlarında Atatürkçülük ve Türk Kültürü Konuları F Merter, Ş Kartal Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (28), 1-26, 2013 | 6 | 2013 |
İşbirlikli öğrenme tekniklerinden ötbb tekniğiyle işlenen ingilizce dersine ilişkin öğrenci görüşleri. Ş KARTAL, R ÖZBEK The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 2 (2 …, 2016 | 5 | 2016 |
4+ 4+ 4 Eğitim Sisteminin Ortaöğretime Yansımalarına İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri S KAYIP, Ş Kartal OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 18 (Eğitim Bilimleri Özel …, 2021 | 2 | 2021 |
Comparıson Of Story-Based And Game-Based Vocabulary Teachıng In Secondary School Englısh Lessons N Kesgin, Ş Kartal Research İn Pedagogy 12 (1), 97-111, 2022 | 1 | 2022 |
Yedinci sınıf öğrencilerinin tabu oyunu ile İngilizce kelime öğrenmeye yönelik görüşleri R TUNA GÜNDOĞDU, Ş KARTAL ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ DERGİSİ 7 (1), 75-101, 2021 | 1* | 2021 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ F Duman, Ş Kartal Kapadokya Eğitim Dergisi, 21-39, 2023 | | 2023 |
Development of the Self-Directed Learning Skills Scale in Distance Educationı. Z Yılmazer, Ş Kartal E-International Journal of Educational Research 14 (5), 2023 | | 2023 |
Covid-19 Pandemi Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri KŞ SERİN İLKNUR Tarih Okulu Dergisi, 16 (66), 2569-2600, 2023 | | 2023 |
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Program Ögeleri Açısından İncelenmesi Ş Kartal, A Öztürk Milli Eğitim Dergisi 52 (239), 1707 - 1750, 2023 | | 2023 |
The Analysis of the Teachers’ Learning Styles SB Kapan, APDŞ Kartal, E Erginer Educational Research 13 (2), 180-199, 2022 | | 2022 |
Türkiye, Amerika Bileşik Devletleri Ve Avustralya Eğitim Fakülteleri Meslek Bilgisi Derslerinin Karşılaştırılması A Aykan, Ş Kartal Tarih Okulu Dergisi 14 (53), 2628-2650, 2021 | | 2021 |
CUMHURİYET DÖNEMİ ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ CAN Yafes, Ş KARTAL Journal of History School, 394-426, 2020 | | 2020 |
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN İNGİLİZCE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA VE BAŞARILARINA ETKİLERİ Ş KARTAL, R ÖZBEK | | |