Takip et
Mehmet UZUN
Mehmet UZUN
ogr.ksu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okul Öncesi Eğitimde Değerler Eğitiminin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
M Uzun, A Köse
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 305-338, 2017
1272017
The Relationship between Work Engagement and Perceived Organizational Justice (Kendini İşe Verme ile Algılanan Örgütsel Adalet Arasındaki İlişki)
A Köse, M Uzun
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24 (3), 483-528, 2018
29*2018
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Görevli Yardımcı Hizmetlilerin Eğitim Öğretim Sürecindeki Rollerine İlişkin Yönetici Görüşleri
A Köse, M Uzun, GÖ Özaslan
Cumhuriyet International Journal of Education 7 (1), 61-83, 2018
152018
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Kadın Yönetici Olmak: Sorunlar ve Eğilimler.
A Köse, M Uzun
Mersin University Journal of the Faculty of Education 13 (3), 1058-1083, 2017
14*2017
Örgütsel güç kaynakları ile öğretmenlerin kendini işe vermeleri arasındaki ilişki
M Uzun, A Köse
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (4), 886-898, 2021
132021
Öğretmenlerin Kendini İşe Verememe Nedenleri Üzerine Fenomenolojik Bir Çözümleme
A Köse, M Uzun
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (2), 680-728, 2020
122020
Yöneticilerin kullandıkları örgütsel güç kaynakları ile öğretmenlerin kendini işe vermeleri arasındaki ilişki (Kahramanmaraş ili örneği)
M Uzun
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
122019
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Problemlere İlişkin Görüşleri
İ Akdeniz, M Uzun
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi 4 (1), 45-75, 2022
112022
Prospective teachers’ views on effective teacher characteristics and their occupational self-efficacy perceptions in terms of these characteristics
A Kose, M Uzun
Educational process: International journal 7 (1), 60-73, 2018
62018
The Relationship between Teachers' Reasons for Whistleblowing, Organizational Cynicism and Identification: A Path Analysis Study.
A KAYA, A GÖÇEN, M UZUN
Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 23 (1), 2022
5*2022
Examining the relationship between organizational cynicism and organizational hypocrisy in schools
A Göçen, M Uzun, A Kaya
OPUS International Journal of Society Researchers 18 (44), 8001-8024, 2021
5*2021
Öğretmenlerin Psikolojik Sağlamlıkları ve Yaşam Doyumları: 6 Şubat 2023 Depremi Sonrası Bir Araştırma
A Köse, İ Kartal, M Uzun
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (2), 94-115, 2023
2023
Öğretmenlerin Yenilikçi Okul Algıları ile Bireysel Yenilikçilik Özellikleri Arasındaki İlişki
M Uzun
Uluslararası Stratejik Boyut Dergisi 2 (1), 37-55, 2022
2022
Okul Müdürlerinin Karar Sürecinde Örnek İzlemeye İlişkin Görüşleri
M Uzun, SA Güzen
Uluslararası Liderlikte Mükemmellik Arayışı Dergisi 1 (1), 44-53, 2021
2021
657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu ile MEB Eğitim Personeline İlişkin Hukukî Düzenlemeler
M Uzun, A Köse
Eğitim Hukuku ve Uygulamaları 1, 29-60, 2021
2021
Öğretmenlerin Bilgi Uçurma Davranışları ile Örgütsel Dedikodu Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
A Kaya, SA Güzen, M Uzun
Yeni Dünya Ekseninde Güncel Eğitim Araştırmaları, 95-118, 2021
2021
Anlamlı İş ile İşten Ayrılma Eğilimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
A Kaya, M Uzun, SA Güzen
Yeni Dünya Ekseninde Güncel Eğitim Araştırmaları, 71-94, 2021
2021
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
A Köse, S Ersoy, M Uzun
Sosyo Ekonomik Stratejiler III - Eğitim 1, 21-42, 2017
2017
Konfor Alanı Yönelim Ölçeğinin (KAYÖ) Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
K Akif, U Mehmet
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 57 (1 …, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–19