Türkiye’de Eğitim Ekonomisi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi Y Alpaydın, İ Erol Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 45 …, 2017 | 32 | 2017 |
Engellerin Ötesinde: Kaynaştırma Öğrencilerinin Okul ve Sosyal Yaşamlarının Etnografik Analizi İ Erol Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 13 | 2012 |
An Analysis on School Psychological Counselors' Dealing with Difference in Multicultural Contexts M Çetin, FÖ Gü, İ Erol International Journal of Progressive Education 14 (3), 93-112, 2018 | 11 | 2018 |
Türkiye'de Okul Yöneticilerinin Belirlenmesinde "Liyakat İlkesi" İ Erol Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi 2 (1), 54-64, 2021 | 6 | 2021 |
Türk Eğitim Sisteminde Yönetici Atamaları ve Liyakat Sistemi İ Erol Academic Works of Livre de Lyon, 121-140, 2020 | 5* | 2020 |
Teacher opinions on the course of Turkish Language and Culture: A case study (An example from Southern France) İ Erol, F GÜNER The Journal of Academic Social Science 5 (49), 497-510, 2017 | 5 | 2017 |
Öğretmenlerin Değişime Hazır Olma Düzeyleri ile Okulların Yenilikçilik Düzeyleri Arasındaki İlişki S Çayak, E İsmail Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 1529-1558, 2022 | 4 | 2022 |
The Opinions Of School Administrators On The Teacher Performance Evaluation MO Cetin, I Erol, P Karaduman Educational Policy and Research, 233-240, 2017 | 4 | 2017 |
Yükseköğretimde Belirsizlik: Covid-19 Pandemisi Sürecinde ve Sonrasındaki Yeni Dünya Düzeninde Akademisyen Olmak İ EROL, S ÇAYAK Yükseköğretim Dergisi 12 (1), 122-142, 2022 | 3 | 2022 |
Eğitim Yöneticilerinin Küreselleşme Bağlamında Okullardaki Eğitim Teknolojileri ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri İ EROL, S ÇAYAK Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (4), 177-197, 2021 | 3 | 2021 |
Yasama erkinin Türk eğitim sistemi yönetimi ve politikalarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi İ Erol Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 3 | 2020 |
Özel gereksinimli bireylerin dil gelişim süreçleri ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin analizi İ Erol, G Ildız İlhan RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 559-574, 2020 | 2 | 2020 |
TBMM Milletvekillerinin Türk Eğitim Politikalarına Yönelik Algılarının İncelenmesi İ Erol, Ç Münevver Turkish Studies - Educational Sciences 15 (3), 1829-1856, 2020 | 2 | 2020 |
Resmi ve Özel Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Sınıf İçi Öğretim Uygulamalarının Değerlendirilmesi İ Erol Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 9-18, 2019 | 2 | 2019 |
Yükseköğretim kurumlarında bilimsel araştırma destekleri E İsmail, Y ALPAYDIN İnsan ve Toplum 7 (2), 71-111, 2017 | 2 | 2017 |
Covid-19 Sürecinde Eğitime Devam Eden Öğrencilerin Sınav Kaygısı ve Psikolojik Sağlamlıklarının Karma Metodoloji ile İncelenmesi E İsmail, ÖE Tekin OPUS International Journal of Society Researches 18 (44), 7818-7854, 2021 | 1 | 2021 |
Difficulties and Achievements Throughout Career Stages: Vice Principles’ Perspectives İ Erol, İ Karsantık International Journal of Progressive Education 17 (3), 185-201, 2021 | 1 | 2021 |
Current Educational Policies of Political Parties in Turkey İ Erol, Ç Münevver International Journal of Scientific and Technological Research 6 (6), 84-103, 2020 | 1 | 2020 |
Research on Education H Arslan, CS Duse, MA Icbay Bialstok: E-Bwn, 2017 | 1 | 2017 |
Investigation of Teacher Opinions on Crisis Management in Primary and Secondary Schools İ Erol, I Karsantik Research on Education, 304-310, 2017 | 1 | 2017 |