Yenilenmiş Bloom Taksonomisi'ne göre 2005 yılı sosyal bilgiler öğretim programında yer alan kazanımlar ve seviye belirleme sınav soruları (According to revised Bloom's Taxonomy … P Demir, M Köçer Ondokuz Mayıs Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim …, 2015 | 51 | 2015 |
Examination of Science Achievement in the 8th Grade Level in Turkey in Terms of National and International Exams Depending upon Various Variables. EH Atalmis, SS Avgin, P Demir, B Yildirim Journal of education and Practice 7 (10), 152-162, 2016 | 16 | 2016 |
Global Warming and Measures to Be Taken: Pre-Service Science Teachers' Views. P Demir, SS Avgin Journal of Education and Practice 7 (27), 128-135, 2016 | 6 | 2016 |
EXAMINING SOCIAL STUDIES QUESTIONS ON NATIONAL TEST IN TURKEY IN TERMS OF REVIZED BLOOM'S TAXANOMY. P DEMİR, M KÖÇER, EH ATALMIŞ Electronic Turkish Studies 11 (19), 2016 | 2 | 2016 |
Sosyal bilgilerle ilgili becerilerin programlar üzerinden değerlendirilmesi: Türkiye ve Hong Kong arasında karşılaştırma P Demir, İ Turan, B Adamson İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021 | | 2021 |
Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Ulusal Sınavlarda Sorulan Sosyal Bilgiler P Demi̇r Journal of Turkish Studies 11 (19), 2016 | | 2016 |
YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ AÇISINDAN ULUSAL SINAVLARDA SORULAN SOSYAL BİLGİLER SORULARI EH ATALMIŞ, M KÖÇER, P DEMİR Turkish Studies (Elektronik) 11 (19), 299-314, 2016 | | 2016 |