Tuğba Hangül
Tuğba Hangül
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi ABD/ Araştırma Görevlisi Doktor
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Bilgisayar destekli öğretimin (BDÖ) 8. sınıf matematik öğretiminde öğrenci tutumuna etkisi ve BDÖ hakkında öğrenci görüşleri
U Devrim, T HANGÜL
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 4 (2 …, 2010
292010
Duygusal zekâ ve akademik başarı arasındaki ilişki
D Üzel, T Hangül
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, 2012
202012
The effect of the computer assisted instruction (CAI) on student attitude in mathematics teaching of primary school 8th class and views of students towards CAI
T Hangül, Ü Devrim
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2010
142010
Ortaokul ve lise öğrencilerinin “matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforların karşılaştırılması
H Gür, T Hangül, A Kara
The Journal of Academic Social Science Studies 25 (1), 427-444, 2014
112014
6. sınıf öğrencilerinin denklemler konusunda sahip oldukları yanılgıların giderilmesine yönelik bir çalışma
G Akyüz, T Hangül
Journal of Theoretical Educational Science, 18, 2014
62014
A study on secondary school students' problem solving strategies
H Gür, T Hangül
Pegem Akad Yayincilik Egitim Danismanlik Hizmetleri Tic Ltd Sti, 2015
22015
A study on overcoming misconceptions of 6th graders about equations
G Akyüz, T Hangül
Journal of Theoretical Educational Science 7 (1), 16-43, 2014
22014
A Study on Engineering Students’ Concept Images: What is a Function?
İ Yavuz, T Hangül
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (2), 231-254, 2016
2016
Mühendislik öğrencilerinin kavram imajları üzerine bir çalışma: fonksiyon nedir?
İ Yavuz, T Hangül
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2016
2016
of Article
GÜR Hülya, T HANGÜL
Gösterimi İçin: Gür, H. & Hangül 2015, 2015
2015
Matematik Öğretiminin Kalitesini Değerlendiren Bir Çerçevenin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması (A Turkish Adaptation of a Framework for Evaluating the Quality of Mathematics Teaching)
T Hangül, İ Yavuz, M Özmantar
ÖĞRENCİLERİN FONKSİYONLARDA TANIM, DEĞER VE GÖRÜNTÜ KÜMELERİ KAVRAMLARINA YÖNELİK ALGILARI
İ Yavuz, T Hangül
International Journal of Social Science Research 3 (1), 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–12