Takip et
Tuğba Hangül
Tuğba Hangül
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi ABD/ Dr. Öğr. Üyesi
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Bilgisayar destekli öğretimin (BDÖ) 8. sınıf matematik öğretiminde öğrenci tutumuna etkisi ve BDÖ hakkında öğrenci görüşleri
U Devrim, T HANGÜL
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 4 (2 …, 2010
742010
Ortaokul öğrencilerinin problem çözme stratejileri üzerine bir çalışma
GÜR Hülya, T HANGÜL
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 5 (1), 95-112, 2015
522015
Duygusal zeka ve akademik başarı arasındaki ilişki
D Üzel, T Hangül
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2012
332012
The effect of the computer assisted instruction (CAI) on student attitude in mathematics teaching of primary school 8th class and views of students towards CAI
T Hangül, D Üzel
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2010
252010
ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN “MATEMATİK” KAVRAMINA İLİŞKİN SAHİP OLDUKLARI METAFORLARIN KARŞILAŞTIRILMASI
GÜR Hülya, T HANGÜL, K Adnan
The Journal of Academic Social Science Studies 25 (1), 427-444, 2014
192014
6. sınıf öğrencilerinin denklemler konusunda sahip oldukları yanılgıların giderilmesine yönelik bir çalışma
G Akyüz, T Hangül
Journal of Theoretical Educational Science, 18, 2014
182014
Duygusal zeka ve akademik başarı arasındaki ilişki
T Hangül, D Üzel
Balıkesir Üniversitesi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi …, 2012
62012
ÖĞRENCİLERİN FONKSİYONLARDA TANIM, DEĞER VE GÖRÜNTÜ KÜMELERİ KAVRAMLARINA YÖNELİK ALGILARI
İ Yavuz, T Hangül
International Journal of Social Science Research 3 (1), 2014
52014
A study on overcoming misconceptions of 6th graders about equations
G AKYÜZ, T HANGÜL
Journal of Theoretical Educational Science 7 (1), 16-43, 2014
52014
Bilgisayar Destekli Öğretimin (BDÖ) 8
D Üzel, T Hangül
Sınıf matematik öğretiminde öğrenci tutumuna etkisi ve BDÖ hakkında öğrenci …, 2010
52010
CEVABI TEK OLMAYAN SORU ÜZERİNDE MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜRECİ: BİR GEOGEBRA UYGULAMASI
Ö ÇEZİKTÜRK, T HANGÜL
Journal of Sustainable Education Studies, 97-113, 2022
42022
Teacher educators: A bibliometric mapping of an emerging research area
T Hangul, MF Ozmantar, G Agac
Australian Journal of Teacher Education (Online) 47 (10), 39-58, 2022
32022
A Turkish adaptation of a framework for evaluating the mathematical quality of instruction: Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama …
T Hangül, MF Özmantar, G Agaç, İ Yavuz
Journal of Human Sciences 18 (4), 616-643, 2021
32021
A practice for using Geogebra of pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking process
T Hangül, Ö Çeziktürk
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences 7 (1 …, 2020
22020
Öğretmen Eğitimcilerinin Öğretimin Matematiksel Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri Üzerine Bir İnceleme
T Hangül
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
22018
A study on secondary school students' problem solving strategies
H Gür, T Hangül
Pegem Akad Yayincilik Egitim Danismanlik Hizmetleri Tic Ltd Sti, 2015
22015
An Investigation of Pre-service Mathematics Teachers’ TPACK using the Revised Techno-Pedagogical Integration Matrix
H Akkoç, T Hangül, Ö Çeziktürk
SITE 2022 Interactive Conference, 149-155, 2022
12022
Exploring the TPACK of pre-service mathematics teachers in real classrooms: A techno-pedagogical integration matrix perspective
H Akkoç, T Hangül
Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2023
2023
Etkili Matematik Öğretimine İlişkin Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi
A Gülay, MF Özmantar, T Hangül
Anadolu Journal of Educational Sciences International 13 (1), 144-173, 2023
2023
Yükseköğretim Perspektifinden Covid-19 Pandemi Sürecinde Matematik Eğitimi
T Hangül, Ö Çeziktürk
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (4), 1522-1545, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20