Tuğba Hangül
Tuğba Hangül
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi ABD/ Araştırma Görevlisi Doktor
Verified email at marmara.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Bilgisayar destekli öğretimin (BDÖ) 8. sınıf matematik öğretiminde öğrenci tutumuna etkisi ve BDÖ hakkında öğrenci görüşleri
U Devrim, T HANGÜL
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 4 (2 …, 2010
452010
Duygusal zekâ ve akademik başarı arasındaki ilişki
D Üzel, T Hangül
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, 2012
202012
The effect of the computer assisted instruction (CAI) on student attitude in mathematics teaching of primary school 8th class and views of students towards CAI
T Hangül, Ü Devrim
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2010
192010
Ortaokul ve lise öğrencilerinin “matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforların karşılaştırılması
H Gür, T Hangül, A Kara
The Journal of Academic Social Science Studies 25 (1), 427-444, 2014
152014
6. sınıf öğrencilerinin denklemler konusunda sahip oldukları yanılgıların giderilmesine yönelik bir çalışma
G Akyüz, T Hangül
Journal of Theoretical Educational Science, 18, 2014
62014
Duygusal zekâ ve akademik başarı arasındaki ilişki
T Hangül, D Üzel
Ulusal Fen Bilimleri ve, 2012
52012
A study on overcoming misconceptions of 6th graders about equations
G AKYÜZ, T HANGÜL
Journal of Theoretical Educational Science 7 (1), 16-43, 2014
32014
A study on secondary school students' problem solving strategies
H Gür, T Hangül
Pegem Akad Yayincilik Egitim Danismanlik Hizmetleri Tic Ltd Sti, 2015
22015
An example of mathematical construction with Geogebra 3D
Ö Çeziktürk, T Hangül
2nd International Conference on Science, Mathematics, Enterpreneurship and …, 2020
2020
An investigation of preservice mathematics’ teachers mathematical inference processes: A practice of Geogebra
T Hangül, Ö Çeziktürk
2nd International Conference on Science, Mathematics, Enterpreneurship and …, 2020
2020
Matematik Öğretmen Adaylarının Geogebra’nın Matematik Eğitimi 2023 Vizyonunda Kullanılması Üzerine Değerlendirmeleri
Ö Çeziktürk, T Hangül
FSMVU-EAK 2020 / Eğitim Araştırmaları Kongresi, 53-70, 2020
2020
A practice for using Geogebra of pre-service mathematics teachers’ mathematical thinking process
T Hangül, Ö Çeziktürk
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences 7 (1 …, 2020
2020
A Study on Engineering Students’ Concept Images: What is a Function?
İ Yavuz, T Hangül
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 6 (2), 231-254, 2016
2016
of Article
GÜR Hülya, T HANGÜL
Gösterimi İçin: Gür, H. & Hangül 2015, 2015
2015
JOURNAL OF THEORETICAL EDUCATIONAL SCIENCE
BK Bayrak, G Akyüz, T Hangül, Z Çubukçu, A Dönmez, ÖM Aslan, ...
Matematik Öğretiminin Kalitesini Değerlendiren Bir Çerçevenin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması (A Turkish Adaptation of a Framework for Evaluating the Quality of Mathematics Teaching)
T Hangül, İ Yavuz, M Özmantar
ÖĞRENCİLERİN FONKSİYONLARDA TANIM, DEĞER VE GÖRÜNTÜ KÜMELERİ KAVRAMLARINA YÖNELİK ALGILARI
İ Yavuz, T Hangül
International Journal of Social Science Research 3 (1), 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17