Takip et
Mehmet KATRANCI
Mehmet KATRANCI
kku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim birinci kademe öğrencilerine yönelik çocuk kitaplarının, içerik, resimleme ve fiziksel özellikleri açısından incelenmesi
M Gönen, M Katrancı, M Uygun, Ş Uçuş
Eğitim ve Bilim 36 (160), 2011
1992011
ÜSTBİLİŞ STRATEJİLERİ ÖĞRETİMİNİN DİNLEDİĞİNİ ANLAMA BECERİSİNE VE DİNLEMEYE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ
M KATRANCI, B YANGIN
Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), 2013
133*2013
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin kitap okuma motivasyonlarının incelenmesi
M Katrancı
Ana Dili Eğitimi Dergisi 3 (2), 49-62, 2015
1012015
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARININ İNCELENMESİ: SÖZLÜ ANLATIM DERSİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
Y Kuşdemir, M Katrancı
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 415-445, 2015
922015
Öğretmen adaylarının konuşma becerisine yönelik öz yeterlik algıları
M Katrancı
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 174-195, 2014
822014
5. sınıflarda ses ve ışık ünitesinin öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi
HM Pektaş, H Çelik, M Katrancı, S Köse
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2009
762009
RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FİZİKSEL, İÇERİK ve RESİMLEME ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
M Gönen, M Uygun, Ö Erdoğan, M Katrancı
Milli Eğitim, 258-272, 2012
702012
Öğretmenlik Uygulamasında Uygulama Okulu Koordinatörleri ve Uygulama ÖğretmenlerininGörev ve Sorumluluklarını Yerine Getirme Düzeyleri
M Katrancı
Kırıkkale Üniversistesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
632008
Okumada Kaygı ve Anlama: Ana Fikri Bulamıyorum Öğretmenim!
M Katrancı, Y Kuşdemir
Eğitim ve Bilim 41 (183), 2016
582016
Öğretmen Adaylarına Yönelik Konuşma Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenilirlik Çalışması
M Katrancı, D Melanlıoğlu
International Journal of Social Science 6 (6), 651-665, 2013
58*2013
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe derslerinde teknoloji kullanımına yönelik görüşleri
M Katrancı, M Uygun
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (11), 774-797, 2013
57*2013
Sınıf öğretmenlerinin kelime öğretiminde karşılaştıkları sorunlar ve kullandıkları yöntem-teknikler
E YAĞCI, M KATRANCI, Ö ERDOĞAN, M UYGUN
International Journal of Curriculum and Instructional Studies 2 (4), 2014
542014
Okul öncesi eğitim ve önemi
M Katrancı
Pegem Atıf İndeksi, 2-14, 2017
472017
İlkokul öğrencilerinin yazılı anlatım becerileri, yazmaya yönelik tutumları ve yazma kaygıları arasındaki ilişki.
S Temel, M Katrancı
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (17), 322, 2019
41*2019
Sınıf ve beden eğitimi ve spor öğretmenliği öğrencilerinin baskın zekâ alanları (Kırıkkale üniversitesi eğitim fakültesi örneği)
V HOŞGÖRÜR, M KATRANCI
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33-42, 2007
362007
Book reading motivation scale: Reliability and validity study
M Katranc
Educational Research and Reviews 10 (3), 300-307, 2015
342015
Okul öncesi ve sınıf öğretmenlerinin okul öncesindeki okuma-yazmaya hazırlık sürecine ilişkin görüşleri
N Taşkın, M Katrancı, M Uygun
Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (4), 1102-1119, 2014
342014
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe derslerinde karşılaştıkları sorunlara ilişkin görüşleri
M Uygun, M Katrancı
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (1), 255-270, 2013
332013
A Study on the Effect of Pre-school Education on Early Literacy Skills.
ÖŞ CETIN, M GULHAN, M KATRANCI
International Online Journal of Educational Sciences 10 (5), 2018
282018
Anxiety and Comprehension in Reading: I Can not Find the Main Idea, My Teacher!
M Katrancı, Y Kuşdemir
Egitim ve Bilim 41 (183), 2016
262016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20