İlköğretim birinci kademe öğrencilerine yönelik çocuk kitaplarının, içerik, resimleme ve fiziksel özellikleri açısından incelenmesi M Gönen, M Katrancı, M Uygun, Ş Uçuş Eğitim ve Bilim 36 (160), 2011 | 199 | 2011 |
ÜSTBİLİŞ STRATEJİLERİ ÖĞRETİMİNİN DİNLEDİĞİNİ ANLAMA BECERİSİNE VE DİNLEMEYE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ M KATRANCI, B YANGIN Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), 2013 | 133* | 2013 |
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin kitap okuma motivasyonlarının incelenmesi M Katrancı Ana Dili Eğitimi Dergisi 3 (2), 49-62, 2015 | 101 | 2015 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARININ İNCELENMESİ: SÖZLÜ ANLATIM DERSİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA Y Kuşdemir, M Katrancı Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 415-445, 2015 | 92 | 2015 |
Öğretmen adaylarının konuşma becerisine yönelik öz yeterlik algıları M Katrancı Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 174-195, 2014 | 82 | 2014 |
5. sınıflarda ses ve ışık ünitesinin öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisi HM Pektaş, H Çelik, M Katrancı, S Köse Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2009 | 76 | 2009 |
RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FİZİKSEL, İÇERİK ve RESİMLEME ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ M Gönen, M Uygun, Ö Erdoğan, M Katrancı Milli Eğitim, 258-272, 2012 | 70 | 2012 |
Öğretmenlik Uygulamasında Uygulama Okulu Koordinatörleri ve Uygulama ÖğretmenlerininGörev ve Sorumluluklarını Yerine Getirme Düzeyleri M Katrancı Kırıkkale Üniversistesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 63 | 2008 |
Okumada Kaygı ve Anlama: Ana Fikri Bulamıyorum Öğretmenim! M Katrancı, Y Kuşdemir Eğitim ve Bilim 41 (183), 2016 | 58 | 2016 |
Öğretmen Adaylarına Yönelik Konuşma Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenilirlik Çalışması M Katrancı, D Melanlıoğlu International Journal of Social Science 6 (6), 651-665, 2013 | 58* | 2013 |
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe derslerinde teknoloji kullanımına yönelik görüşleri M Katrancı, M Uygun Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (11), 774-797, 2013 | 57* | 2013 |
Sınıf öğretmenlerinin kelime öğretiminde karşılaştıkları sorunlar ve kullandıkları yöntem-teknikler E YAĞCI, M KATRANCI, Ö ERDOĞAN, M UYGUN International Journal of Curriculum and Instructional Studies 2 (4), 2014 | 54 | 2014 |
Okul öncesi eğitim ve önemi M Katrancı Pegem Atıf İndeksi, 2-14, 2017 | 47 | 2017 |
İlkokul öğrencilerinin yazılı anlatım becerileri, yazmaya yönelik tutumları ve yazma kaygıları arasındaki ilişki. S Temel, M Katrancı Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (17), 322, 2019 | 41* | 2019 |
Sınıf ve beden eğitimi ve spor öğretmenliği öğrencilerinin baskın zekâ alanları (Kırıkkale üniversitesi eğitim fakültesi örneği) V HOŞGÖRÜR, M KATRANCI Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33-42, 2007 | 36 | 2007 |
Book reading motivation scale: Reliability and validity study M Katranc Educational Research and Reviews 10 (3), 300-307, 2015 | 34 | 2015 |
Okul öncesi ve sınıf öğretmenlerinin okul öncesindeki okuma-yazmaya hazırlık sürecine ilişkin görüşleri N Taşkın, M Katrancı, M Uygun Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (4), 1102-1119, 2014 | 34 | 2014 |
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe derslerinde karşılaştıkları sorunlara ilişkin görüşleri M Uygun, M Katrancı Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (1), 255-270, 2013 | 33 | 2013 |
A Study on the Effect of Pre-school Education on Early Literacy Skills. ÖŞ CETIN, M GULHAN, M KATRANCI International Online Journal of Educational Sciences 10 (5), 2018 | 28 | 2018 |
Anxiety and Comprehension in Reading: I Can not Find the Main Idea, My Teacher! M Katrancı, Y Kuşdemir Egitim ve Bilim 41 (183), 2016 | 26 | 2016 |