Takip et
Gülşah GÜRKAN
Gülşah GÜRKAN
Malatya Turgut Özal Üniversitesi
ozal.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen bilgisi öğretmen adayları ve öğretmenlerinin biyoteknoloji ve genetik mühendisliği bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından karşılaştırılması
G Gürkan
İnönü Üniversitesi, 2013
442013
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoteknoloji ve Genetik Mühendisliği Bilgi Düzeyleri1
G Gürkan, S Kahraman
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (1), 25-39, 2018
182018
Öğretmen adaylarının bilgi kavramına ilişkin metaforik algıları
G GÜRKAN, BB Özgün, S KAHRAMAN
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (8), 1-18, 2017
182017
Öğretmen adaylarının bilim ve bilim insanı kavramlarına ilişkin algılarının metafor analizi aracılığıyla incelenmesi
BB Özgün, G Gürkan, S Kahraman
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 204-225, 2018
162018
Fen bilgisi öğretmen adaylarının organ nakli ve bağışı konularındaki argümantasyon becerileri, epistemolojik inançları, konu alan bilgileri ve tutumlarının incelenmesi
G Gürkan
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
132018
Fen bilgisi öğretmenlerinin biyoteknoloji ve genetik mühendisliği bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Malatya ili örneği
G GÜRKAN, S KAHRAMAN
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 6 (12), 66-78, 2019
102019
Evaluation of pre-service science teachers’ argumentation skills, knowledge levels and attitudes regarding organ transplantation and donation
G Gurkan, S Kahraman
European Journal of Educational Research 8 (2), 545-558, 2019
72019
Development of an Attitude Scale to Measure Attitudes towards Organ Transplantation and Donation of Preservice Teachers.
G Gürkan, S Kahraman
Journal of Baltic Science Education 17 (6), 1005-1016, 2018
62018
The investigation of preservice teachers’ epistemological beliefs, knowledge levels and attitudes regarding organ transplantation and donation
G GÜRKAN, S Kahraman
Journal of Education in Science Environment and Health 6 (1), 53-64, 2020
52020
Knowledge levels of preservice science teachers about biotechnology and genetic engineering
G Gürkan, S Kahraman
Karaelmas Journal of Educational Sciences 6, 25-39, 2018
52018
FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
G Gürkan, BB Özgün, K Sibel
International Journal of Social Science 63, 141-154, 2017
5*2017
Pre-service teachers’ metaphoric perceptions about knowledge concepts
G Gurkan, BB Ozgun, S Kahraman
Inonu University Journal of the Graduate School of Education 4 (8), 1-18, 2017
52017
The ınvestigation of preservice teachers’ perception about science and scientist via metaphoric analysis
BB Özgün, G Gürkan, S Kahraman
İnönü Üniversitesi, 2018
42018
A Research on Teachers’ Views about the Metaverse Platform and Its Usage in Education
G Gürkan, H Bayer
Journal of Science Learning 6 (1), 59-68, 2023
32023
Biyoteknoloji eğitimi alanındaki makalelerin web of science veri tabanına dayalı bibliyometrik analizi
G Gürkan, S Kahraman
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2460-2483, 2021
32021
Ortaokul Öğrencilerinin Güneş Tutulması Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Ortaya Çıkarılması. 6
G Gürkan, S Kahraman
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Kongre Özet Kitapçığı …, 2019
22019
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENETİK MÜHENDİSLİĞİ UYGULAMALARI İLE İLGİLİ BİYOETİK YAKLAŞIMLARI
G Gürkan, K Sibel
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (68), 1-12, 2018
22018
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Aracılığıyla İncelenmesi
G Gürkan, S Kahraman
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 204-225, 2018
22018
An Investigation of Middle School Students' Multiple Intelligence Domains and Intellectual Risk-Taking Skills in Science Learning as Predictors of Their Entrepreneurship …
G Gürkan
Cukurova University Faculty of Education Journal 50 (1), 293-330, 2021
12021
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN UZAY VE UYDU KAVRAMLARINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ Öz
G GÜRKAN, Ş KIRAÇ
The Journal of Academic Social Science 89 (89), 445-456, 2019
12019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20