Follow
Gülşah GÜRKAN
Gülşah GÜRKAN
Malatya Turgut Özal Üniversitesi
Verified email at ozal.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen bilgisi öğretmen adayları ve öğretmenlerinin biyoteknoloji ve genetik mühendisliği bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından karşılaştırılması
G Gürkan
İnönü Üniversitesi, 2013
442013
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoteknoloji ve Genetik Mühendisliği Bilgi Düzeyleri1
G Gürkan, S Kahraman
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (1), 25-39, 2018
182018
Öğretmen adaylarının bilgi kavramına ilişkin metaforik algıları
G GÜRKAN, BB Özgün, S KAHRAMAN
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (8), 1-18, 2017
182017
Öğretmen adaylarının bilim ve bilim insanı kavramlarına ilişkin algılarının metafor analizi aracılığıyla incelenmesi
BB Özgün, G Gürkan, S Kahraman
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 204-225, 2018
162018
Fen bilgisi öğretmen adaylarının organ nakli ve bağışı konularındaki argümantasyon becerileri, epistemolojik inançları, konu alan bilgileri ve tutumlarının incelenmesi
G Gürkan
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
142018
Fen bilgisi öğretmenlerinin biyoteknoloji ve genetik mühendisliği bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Malatya ili örneği
G GÜRKAN, S KAHRAMAN
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 6 (12), 66-78, 2019
102019
Evaluation of pre-service science teachers’ argumentation skills, knowledge levels and attitudes regarding organ transplantation and donation
G Gurkan, S Kahraman
European Journal of Educational Research 8 (2), 545-558, 2019
72019
Development of an Attitude Scale to Measure Attitudes towards Organ Transplantation and Donation of Preservice Teachers.
G Gürkan, S Kahraman
Journal of Baltic Science Education 17 (6), 1005-1016, 2018
62018
The investigation of preservice teachers’ epistemological beliefs, knowledge levels and attitudes regarding organ transplantation and donation
G GÜRKAN, S Kahraman
Journal of Education in Science Environment and Health 6 (1), 53-64, 2020
52020
Knowledge levels of preservice science teachers about biotechnology and genetic engineering
G Gürkan, S Kahraman
Karaelmas Journal of Educational Sciences 6, 25-39, 2018
52018
FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
G Gürkan, BB Özgün, K Sibel
International Journal of Social Science 63, 141-154, 2017
5*2017
Pre-service teachers’ metaphoric perceptions about knowledge concepts
G Gurkan, BB Ozgun, S Kahraman
Inonu University Journal of the Graduate School of Education 4 (8), 1-18, 2017
52017
The ınvestigation of preservice teachers’ perception about science and scientist via metaphoric analysis
BB Özgün, G Gürkan, S Kahraman
İnönü Üniversitesi, 2018
42018
A Research on Teachers’ Views about the Metaverse Platform and Its Usage in Education
G Gürkan, H Bayer
Journal of Science Learning 6 (1), 59-68, 2023
32023
Biyoteknoloji eğitimi alanındaki makalelerin web of science veri tabanına dayalı bibliyometrik analizi
G Gürkan, S Kahraman
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2460-2483, 2021
32021
Ortaokul Öğrencilerinin Güneş Tutulması Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Ortaya Çıkarılması. 6
G Gürkan, S Kahraman
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Kongre Özet Kitapçığı …, 2019
22019
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENETİK MÜHENDİSLİĞİ UYGULAMALARI İLE İLGİLİ BİYOETİK YAKLAŞIMLARI
G Gürkan, K Sibel
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (68), 1-12, 2018
22018
Öğretmen Adaylarının Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Aracılığıyla İncelenmesi
G Gürkan, S Kahraman
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 204-225, 2018
22018
An Investigation of Middle School Students' Multiple Intelligence Domains and Intellectual Risk-Taking Skills in Science Learning as Predictors of Their Entrepreneurship …
G Gürkan
Cukurova University Faculty of Education Journal 50 (1), 293-330, 2021
12021
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN UZAY VE UYDU KAVRAMLARINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ Öz
G GÜRKAN, Ş KIRAÇ
The Journal of Academic Social Science 89 (89), 445-456, 2019
12019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20