Takip et
Özgül Keleş
Özgül Keleş
aksaray.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen Adaylarinin Çevre Bilinci, Çevresel Tutum, Düşünce Ve Davranişlarinin Doğa Eğitimi Projesine Bağli Değişimi Ve Kaliciliğinin Değerlendirilmesi
Ö Keleş, N Uzun, FV Uzun
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (32), 384-401, 2010
2352010
Sürdürülebilir yaşama yönelik çevre eğitimi aracı olarak ekolojik ayak izinin uygulanması ve değerlendirilmesi
Ö Keleş
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2007
2092007
Elementary teachers' views on mind mapping
Ö Keles
International Journal of Education 4 (1), 93, 2012
1552012
Fen öğrenmeye yönelik motivasyonun bazı demografik özelliklere göre değerlendirilmesi [Evaluation of the motivation for science learning according to some demographic …
N Uzun, Ö Keleş
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (2), 561-584, 2010
1242010
Fen öğretiminde okul dışı öğrenme ortamları
CL Şimşek, Aİ Şen, AE Bozdoğan, EA Yiğit, FB Kıyıcı, FV Uzun, ...
Pegem Akademi, 2011
1082011
ÖĞRETMENLERİN MEB 6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ KİTAP SETLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
E Bakar, Ö Keleş, M Koçakoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 41-50, 2009
1062009
İlköğretim öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi/evaluation of primary school students' motivation levels for science learning
N Uzun, Ö Keleş
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (20), 313-327, 2012
1002012
The effects of nature education project on the environmental awareness and behavior
FV Uzun, O Keles
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2912-2916, 2012
842012
Öğretmen adaylarının ekolojik ayak izlerinin hesaplanması ve değerlendirilmesi
Ö Keleş, N Uzun, S Özsoy
Ege Eğitim Dergisi 9 (2), 1-15, 2008
792008
Öğretmen adaylarının biyolojik çeşitlilik kavramına yönelik görüşleri
U Naim, S Özsoy, Ö Keleş
Biyoloji Bilimleri Araştırma Dergisi 3 (1), 85-91, 2010
602010
Öğrenme halkası modelinin öğrencilerin ekolojik ayak izlerini azaltmasına etkisi
Ö Keleş
Gaziantep Üniversitesi, 2011
552011
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ekolojik ayak izlerini azaltma yolları konusundaki görüşleri
Ö Keleş, M Aydoğdu
Journal of Turkish Science Education, 2010
462010
Pre-service teachers’ attitudes toward use of Vee diagrams in general physics laboratory
Ö Keleş, S Özsoy
International Electronic Journal of Elementary Education 1 (3), 124-140, 2009
422009
Environmental attitude scale for secondary school, high school and undergraduate students: Validity and reliability study
N Uzun, KL Gilbertson, O Keles, I Ratinen
Journal of education in science environment and health 5 (1), 79-90, 2019
412019
Investigation of Pre-Service Science Teachers' Attitudes towards Sustainable Environmental Education.
Ö Keles
Higher Education Studies 7 (3), 171-180, 2017
412017
Fen bilimleri öğretmenlerinin laboratuvar kullanımına yönelik özyeterlik inançları: Laboratuvar uygulamaları programının etkisi
D Kılıç, Ö Keleş, N Uzun
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 218-236, 2015
412015
Creative drama in the teaching of education for sustainable development: sample activity about sustainability and sustainable production
Ö Keleş
Journal of Environmental Sustainability 4 (4), 1-15, 2015
402015
THE CHANGE OF TEACHER CANDIDATES'ENVIRONMENTAL CONSCIOUSNESS, ATTITUDE, THOUGHT AND BEHAVIORS WITH NATURE TRAINING PROJECT AND THE ASSESSMENT OF ITS
Ö KELEŞ, N UZUN, FV UZUN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi; Sayı: 32, 2010
372010
Biology teaching in upper secondary schools: comparative study between Slovenia and Turkey
A Ŝorgo, M Usak, M Aydoğdu, Ö Keleş, J Ambrozic-Dolinšek
332011
Investigation of pre-service science teachers’ attitudes towards sustainable environmental education
Ö Keleş
Higher Education Studies 7 (3), 171-180, 2017
292017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20