Öğretmen Adaylarinin Çevre Bilinci, Çevresel Tutum, Düşünce Ve Davranişlarinin Doğa Eğitimi Projesine Bağli Değişimi Ve Kaliciliğinin Değerlendirilmesi Ö Keleş, N Uzun, FV Uzun Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 9 (32), 384-401, 2010 | 235 | 2010 |
Sürdürülebilir yaşama yönelik çevre eğitimi aracı olarak ekolojik ayak izinin uygulanması ve değerlendirilmesi Ö Keleş Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2007 | 209 | 2007 |
Elementary teachers' views on mind mapping Ö Keles International Journal of Education 4 (1), 93, 2012 | 155 | 2012 |
Fen öğrenmeye yönelik motivasyonun bazı demografik özelliklere göre değerlendirilmesi [Evaluation of the motivation for science learning according to some demographic … N Uzun, Ö Keleş Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (2), 561-584, 2010 | 124 | 2010 |
Fen öğretiminde okul dışı öğrenme ortamları CL Şimşek, Aİ Şen, AE Bozdoğan, EA Yiğit, FB Kıyıcı, FV Uzun, ... Pegem Akademi, 2011 | 108 | 2011 |
ÖĞRETMENLERİN MEB 6. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ KİTAP SETLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ E Bakar, Ö Keleş, M Koçakoğlu Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 41-50, 2009 | 106 | 2009 |
İlköğretim öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi/evaluation of primary school students' motivation levels for science learning N Uzun, Ö Keleş Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (20), 313-327, 2012 | 100 | 2012 |
The effects of nature education project on the environmental awareness and behavior FV Uzun, O Keles Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2912-2916, 2012 | 84 | 2012 |
Öğretmen adaylarının ekolojik ayak izlerinin hesaplanması ve değerlendirilmesi Ö Keleş, N Uzun, S Özsoy Ege Eğitim Dergisi 9 (2), 1-15, 2008 | 79 | 2008 |
Öğretmen adaylarının biyolojik çeşitlilik kavramına yönelik görüşleri U Naim, S Özsoy, Ö Keleş Biyoloji Bilimleri Araştırma Dergisi 3 (1), 85-91, 2010 | 60 | 2010 |
Öğrenme halkası modelinin öğrencilerin ekolojik ayak izlerini azaltmasına etkisi Ö Keleş Gaziantep Üniversitesi, 2011 | 55 | 2011 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ekolojik ayak izlerini azaltma yolları konusundaki görüşleri Ö Keleş, M Aydoğdu Journal of Turkish Science Education, 2010 | 46 | 2010 |
Pre-service teachers’ attitudes toward use of Vee diagrams in general physics laboratory Ö Keleş, S Özsoy International Electronic Journal of Elementary Education 1 (3), 124-140, 2009 | 42 | 2009 |
Environmental attitude scale for secondary school, high school and undergraduate students: Validity and reliability study N Uzun, KL Gilbertson, O Keles, I Ratinen Journal of education in science environment and health 5 (1), 79-90, 2019 | 41 | 2019 |
Investigation of Pre-Service Science Teachers' Attitudes towards Sustainable Environmental Education. Ö Keles Higher Education Studies 7 (3), 171-180, 2017 | 41 | 2017 |
Fen bilimleri öğretmenlerinin laboratuvar kullanımına yönelik özyeterlik inançları: Laboratuvar uygulamaları programının etkisi D Kılıç, Ö Keleş, N Uzun Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 218-236, 2015 | 41 | 2015 |
Creative drama in the teaching of education for sustainable development: sample activity about sustainability and sustainable production Ö Keleş Journal of Environmental Sustainability 4 (4), 1-15, 2015 | 40 | 2015 |
THE CHANGE OF TEACHER CANDIDATES'ENVIRONMENTAL CONSCIOUSNESS, ATTITUDE, THOUGHT AND BEHAVIORS WITH NATURE TRAINING PROJECT AND THE ASSESSMENT OF ITS Ö KELEŞ, N UZUN, FV UZUN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi; Sayı: 32, 2010 | 37 | 2010 |
Biology teaching in upper secondary schools: comparative study between Slovenia and Turkey A Ŝorgo, M Usak, M Aydoğdu, Ö Keleş, J Ambrozic-Dolinšek | 33 | 2011 |
Investigation of pre-service science teachers’ attitudes towards sustainable environmental education Ö Keleş Higher Education Studies 7 (3), 171-180, 2017 | 29 | 2017 |