Takip et
Enes Abanoz
Enes Abanoz
omu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Bilgi toplumunda yöndeşmenin haber üretimi süreci üzerindeki etkisi: Haber ajansı çalışanları üzerine bir araştırma
E Abanoz
PQDT-Global, 2013
132013
A Study of Collective Action Threshold Model on Social Networks
E ABANOZ, CS SÜTCÜ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 17 (1), 53-69, 2018
4*2018
YÖNDEŞMENİN HABER ENDÜSTRİSİNDEKİ ETKİSİ: HABER AJANSI ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E ABANOZ
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (2), 287-303, 2017
42017
Hegel, Subjectivity, and Metaphysics: A Heideggerean Interpretation
S Castleberry, Ş IŞIKLI, E Abanoz
Beytulhikme An International Journal of Philosophy 5 (2), 249-263, 2015
32015
Using Twitter’s “Hashtag” in Television Series to Create A Social Capital: Season Final Episodes of Turkish Television Series
E Abanoz
32012
The emerge of computational communication at the intersection of communication and computation: Opportunities and challenges
E ABANOZ
Bildiri Kitabı Proceedings Book, 19, 2021
12021
A Twitter-Based Analysis Of Hashtag And Mention Actions As An İndicator Of Turkish General Elections’ Outcomes
E ABANOZ
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 73-90, 2020
12020
Müzik videolarındaki ürün yerleştirme uygulamalarının örtülü ve açık bellek üzerindeki rolü
E Abanoz, C Mayadağlı
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018
12018
The Reactions to Muslim Identity Building through Social Media: User Comments on YouTube Street Interview Videos
E Abanoz
Religions 13 (6), 1-16, 2022
2022
Opportunities and Challenges for Computational Social Science Methods
E Abanoz
IGI Global, 2022
2022
What Is Computational Communication Research?
E Abanoz
Opportunities and Challenges for Computational Social Science Methods, 1-22, 2022
2022
The Flow of Influence From Two-Step to Network Perspectives
E Abanoz
Opportunities and Challenges for Computational Social Science Methods, 188-203, 2022
2022
Yeni Medya Okuryazarlığı Bağlamında Sosyal Medyada Covid-19 ile ilgili Bilgi Paylaşımı ve Misenformasyon
Ö Delal, E Abanoz
Dijital Dünyada Pandemi Araştırma ve Tartışmalar, 265 -296, 2021
2021
Analogdan Dijitale Veri Gazeteciliği
E Abanoz
Veri Gazeteciliği, 13 -32, 2021
2021
The Degrees of Separation in Turkish Cinema: The Sühely Eğriboz Number
E Abanoz
Erciyes İletişim Dergisi 7 (2), 1199-1212, 2020
2020
The Aestheticization of Counterpower:The Iconography of New SocialMovements in Network Society
E Abanoz
Handbook of Research on Aestheticization of Violence, Horror, and Power 1 …, 2020
2020
Code: A Tool to Repair Gender Gap in Digital Age
E Abanoz
Teaching and Learning Practices That Promote Sustainable Development and …, 2020
2020
Dijital Çağda Cinsiyet Eşitliği Uçurumunun Kapatılmasında Sosyal Paylaşım Ağlarının Etkisi: Olası Benlik Teorisi Bağlamında Kodlama Üzerine Niceliksel Bir Analiz
E Abanoz
Dijital Medya ve Toplumsal Cinsiyet: Kavramlar, Fırsatlar, Sınırlılıklar …, 2019
2019
Bir Terör Saldırısı Sırasında Sosyal Medya Reaksiyonun Duygu Analizi
E Abanoz
TERÖR VE UYUŞTURUCU MADDE ŞİDDETİ, 214, 2018
2018
How media structure affects online users’ reaction in Turkey
E Abanoz
II Congreso Internacional Move. net sobre Movimientos Sociales y TIC (2018 …, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20