Dramanın ilköğretimde kullanılabilirliğine yönelik sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri: Demirci Eğitim Fakültesi örneği Ü Ormancı, F Şaşmaz Ören Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 43 (1), 165-191, 2010 | 104* | 2010 |
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının alternatif ölçme-değerlendirme yaklaşımlarına yönelik öz-yeterlilik düzeyleri ve görüşleri F Şaşmaz Ören, Ü Ormancı, E Evrekli Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (3), 1675-1698, 2011 | 97* | 2011 |
Geleceğin dünyası S Çepni, Ü Ormancı Kuramdan uygulamaya STEM+ A+ E eğitimi, 2018 | 82 | 2018 |
A thematic review of interactive whiteboard use in science education: Rationales, purposes, methods and general knowledge U Ormanci, S Cepni, I Deveci, O Aydin Journal of Science Education and Technology 24 (5), 532-548, 2015 | 64 | 2015 |
An application about pre-service teachers' development and use of worksheets and an evaluation of their opinions about the application F Sasmaz Oren, U Ormanci Educational Sciences: Theory and Practice 12 (1), 263-270, 2012 | 60* | 2012 |
Analoji ve araştırmaya dayalı öğrenme yaklaşımı temelli rehber materyal geliştirme çalışması: ‘Madde ve değişim’ öğrenme alanı F Şaşmaz, Ü Ormancı, T Babacan, S Koparan, T Çiçek Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 4 (2), 30-64, 2011 | 59 | 2011 |
Analoji ve araştırma temelli öğrenme yaklaşımına dayalı rehber materyal uygulaması ile buna yönelik öğrenci görüşleri F Şaşmaz Ören, Ü Ormancı, T Babacan, T Çiçek, S Koparan Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (1), 33-53, 2010 | 54 | 2010 |
Pre-Service Science Teachers' Views towards the Process of Associating Science Concepts with Everyday Life. S Çepni, BB Ülger, Ü Ormanci Journal of Turkish Science Education 14 (4), 1-15, 2017 | 53 | 2017 |
İlköğretim öğrencilerinin “maddenin tanecikli yapısı” ünitesine yönelik anlama düzeylerinin çizim yoluyla belirlenmesi ve farklı değişkenlere göre analizi AG Balım, Ü Ormancı Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (4), 255-265, 2012 | 51 | 2012 |
Thematic Content Analysis of Doctoral Theses in STEM Education: Turkey Context Ü Ormancı Journal of Turkish Science Education 17 (1), 126-146, 2020 | 47 | 2020 |
Teachers' views about problem-based learning through concept cartoons AG Balim, S Turkoguz, U Ormanci, S Kacar, E Evrekli, E Ozcan Journal of Baltic Science Education 13 (4), 458-468, 2014 | 44 | 2014 |
Öğretmen adaylarının tercih ettikleri alternatif ölçme-değerlendirme yaklaşımları ile bu yaklaşımlara ilişkin öz-yeterlilikleri FŞ Ören, Ü Ormancı, E Evrekli Eğitim ve Bilim 39 (173), 2014 | 37* | 2014 |
Assessment of concept cartoons: An exemplary study on scoring Ü Ormancı, F Şaşmaz-Ören Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 3582-3589, 2011 | 37 | 2011 |
Ortaokul Öğrencilerinin Madde Konusuna Yönelik Fikirleri: Çizim Yöntemi. Ü ORMANCI, AG BALIM Ilkogretim Online 13 (3), 2014 | 33* | 2014 |
İlköğretim fen ve teknoloji dersinde drama yöntemi kullanımının öğrenci tutum ve motivasyonu üzerine etkisi Ü Ormancı, S Özcan Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 4 (4), 23-40, 2014 | 32* | 2014 |
Öğretmen adaylarının bitkilerde solunum-fotosentez konusundaki bilgi düzeylerinin kavram karikatürleriyle belirlenmesi ve farklı değişkenlere göre analizi F Şaşmaz Ören, P Karatekin, Ş Erdem, Ü Ormancı Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 155-174, 2012 | 30 | 2012 |
An analysis of pre-service teachers’ drawings about the digestive system in terms of their gender, grade levels, and opinions about the method and subject FŞ Ören International Journal of Biology Education 1 (1), 1-22, 2011 | 29 | 2011 |
Views on interactive e-book use in science education of teachers and students who perform e-book applications Ü Ormancı, S Çepni Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 11 (2), 247-279, 2020 | 27 | 2020 |
İlköğretim fen ve teknoloji dersi 6. sınıf “vücudumuzda sistemler ünitesinin öğretiminde drama yönteminin öğrenci başarı, tutum ve motivasyonu üzerine etkisi Ü Ormancı Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri …, 2011 | 27 | 2011 |
Fen ve teknoloji dersi vücudumuzda sistemler ünitesinde drama yönteminin etkililiği: İki aşamalı teşhis testi kullanımı Ü Ormancı, S Özcan Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (2 …, 2012 | 24* | 2012 |