GÖRSEL OKURYAZARLIK VA Sanalan, A Sülün, TA ÇOBAN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 33-47, 2007 | 88 | 2007 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİ, CİNSİYET ÖĞRENME STİLİ İLİŞKİSİ VE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE AKADEMİK BAŞARI HH Bahar, A Sülün Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (2), 379-386, 2011 | 83 | 2011 |
Türkiye'de biyoloji öğretmenleri ve biyoloji öğretmen adaylarinin nitelikleri H Gürbüz, A Sülün Milli Eğitim Dergisi 161, 192-204, 2004 | 63 | 2004 |
Environmental literacy and evaluation of studies conducted on environmental literacy in Turkey M Kışoğlu, H Gürbüz, A Sülün, A Alaş, M Erkol International Online Journal of Educational Sciences 2 (3), 772-791, 2010 | 40 | 2010 |
Fen bilgisi laboratuvar uygulamalarında yaratıcı proje desenleri I O İçelli Maya Akademi, 2007 | 40 | 2007 |
Çevre okuryazarlığı ve çevre okuryazarlığı ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların değerlendirilmesi M Kışoğlu, H Gürbüz, A Sülün, A Alaş, M Erkol International Online Journal of Educational Sciences 2 (3), 772-791, 2010 | 38 | 2010 |
Proje yarışmasının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine olan tutumlarına etkisi ve öğretmen görüşleri Y Sülün, SO Ekiz, A Sülün Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 75-94, 2009 | 38 | 2009 |
Maddeyi tanıma ünitesinin kavratılmasında görsel öğretim materyallerinin etkisi üzerine bir araştırma P Yalçın, D Yiğit, A Sülün, DA Bal, A Baştuğ, M Aktaş Kastamonu Eğitim Dergisi 11 (1), 115-120, 2003 | 34 | 2003 |
İLKÖĞRETİM 4. ve 5. SINIFLARDA FEN ve TEKNOLOJİ DERSİ VEREN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ Y Sülün, C Işık, A Sülün Erzincan University Journal of Science and Technology 1 (1), 107-120, 2014 | 28 | 2014 |
Porsuk Göleti (Erzurum, Türkiye) Bentik Alg Florası Üzerinde Kalitatif ve Kantitatif Bir Araştırma. H Gürbüz, E KIVRAK, A Sülün Ege Journal of Fisheries and Aquatic Sciences 19 (1), 2002 | 28 | 2002 |
İlkokul ve ortaokullarda çevre eğitimi verecek olan öğretmen adaylarında çevre sorunlarına yönelik davranışların araştırılması M Kışoğlu, T Yıldırım, M Salman, A Sülün Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 299-318, 2016 | 25 | 2016 |
Türkiye’de fen ve teknoloji eğitimi ve kültür A SÜLÜN, N BALKI Erzincan University Journal of Science and Technology 1 (1), 85-98, 2008 | 18 | 2008 |
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINN KAZANIMLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ A SÜLÜN, HD KILIÇ Erzincan University Journal of Science and Technology 6 (1), 69-86, 2014 | 12 | 2014 |
Fen eğitiminde yaratıcı drama desenleri O İçelli, R Polat, A Sülün Ankara: Maya Akademi, 2008 | 12 | 2008 |
BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ H GÜRBÜZ, M KIŞOĞLU, A Ali, A SÜLÜN e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 1-14, 2011 | 10 | 2011 |
The learning styles of prospective science teachers, the correlation between learning styles and gender and academic achievement by learning styles HH Bahar, A Sülün Kastamonu Education Journal 19 (2), 379-386, 2011 | 9 | 2011 |
Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının baskın öğrenme stillerinin tespiti üzerine bir araştırma A Başıbüyük, A Sülün, HH Bahar, M Kışoğlu | 9 | 2011 |
BİYOLOJİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖSS SORULARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ A ÇOBAN, M AKTAŞ, A SÜLÜN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 23-36, 2006 | 9 | 2006 |
ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİNDE ÖĞRENİM GÖRMEKTE OLAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ YÖNTEM SEÇME VE DERSİ PLANLAMA BECERİLERİ D Yiğit, A Sülün, P Yalçın Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 79-90, 2002 | 8 | 2002 |
Fen bilgisi öğretmenliği programına kayıtlı öğrencilerin öğrenme stillerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi. 18 A Sülün, HH Bahar Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Bildiri Özetleri, 1-3, 2009 | 7 | 2009 |