Takip et
Uğur Uğur
Uğur Uğur
cumhuriyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
YÖNETİCİLİK VE LİDERLİK AYRIMINDA KİŞİSEL FARKLILIKLARIN ROLÜ
SS Uğur, U Uğur
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 6 (1), 122-136, 2014
123*2014
Lise öğrencilerinin sindirim sistemi ile ilgili kavram yanılgılarının iki aşamalı testler ile tespit edilmesi
UK Uğur
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Selçuk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2010
262010
Marka kimliği, imajı, değeri, farkındalığı, güveni, bağlılığı
U Uğur
Eğitim Yayınevi, 2018
152018
Yöneticilerin kişisel imaj ve kurumsal imaj algılamaları: Bir araştırma
SS Uğur, U Uğur
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (41), 1286-1295, 2015
152015
İNTERNET KULLANICILARININ ONLİNE ALIŞVERİŞ İLGİLENİM DÜZEYLERİ: SİVAS İLİ ÖRNEĞİ
U UĞUR
Akademik Bakış, 392-403, 2016
122016
GENÇLERİN FAST FOOD TÜKETİMLERİNİN SEMBOLİK TÜKETİM KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: SİVAS İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
U Uğur
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 1-9, 2018
112018
Tatilde nereye gitsek? Turizmde analitik hiyerarşi süreci yöntemi ile destinasyon seçimi
U Uğur, SS Uğur
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (3), 261-270, 2019
92019
ÇALIŞANLARIN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ALGILARININ, CARROLL’UN SOSYAL SORUMLULUK BOYUTLARINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: SİVAS BELEDİYESİ’NDE BİR UYGULAMA
U UĞUR, M SAYILI
The Journal of Academic Social Science Studies 4 (46), 359-372, 2016
9*2016
AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİN TÜKETİCİ İLGİLENİMİ: TÜKETİCİ-MARKA-AMAÇ UYUMU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
U Uğur, SS UĞUR
Business & Management Studies: An International Journal 6 (3), 216-227, 2018
72018
Üniversite öğrencilerinin sosyal ağları kullanım alışkanlıklarının viral pazarlama kapsamında değerlendirilmesi: Cumhuriyet Üniversitesi’nde bir araştırma
U Uğur, M Sayılı
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (44), 1241-1249, 2016
72016
Uşak İli’nin Destinasyon Markalaşma Analizi ve Strateji Önerileri
U Uğur
TÜRK TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ 3 (4), 1178-1193, 2019
62019
KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN MARKA DEĞİŞTİRME DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA
U Uğur, SS Uğur
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 16 (1), 160-170, 2020
52020
Tüketiciler kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarını nasıl algılıyor? Tüketici şüpheciliği perspektifinden bir araştırma
U Uğur
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
52018
MAĞAZA İMAJI UNSURLARININ, TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ: SİVAS AYDINLI HAZIR GİYİM MAĞAZASI ÖRNEĞİ
U UĞUR
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 332-343, 2017
5*2017
YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNDEN İNTERNETİN HALKLA İLİŞKİLER ALANINDA KULLANIMI: BİR UYGULAMA
U Uğur
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 5 (1), 502-511, 2013
52013
Tüketicilerin özsaygı algılamaları ve otomobil tercihleri arasındaki ilişki: Bir araştırma
U Uğur, SS Uğur, M Soba
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (4), 2762-2771, 2019
42019
Kurumsal Vatandaşlık ve Liderlik Tarzı İlişkisi: Bir Araştırma
U Uğur, SS Uğur
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (Armağan Sayısı …, 2021
22021
Tüketici Şüpheciliğinde Etnosentrizm Etkisi
U Uğur, SS UĞUR
Business & Management Studies: An International Journal 7 (3), 1-13, 2019
22019
ALGILANAN MARKA DEĞERİ İLE AMACA YÖNELİK PAZARLAMA UYGULAMALARINA İLİŞKİN TÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: BİR ARAŞTIRMA THE RELATIONSHIP BETWEEN BRAND VALUE PERCEPTION …
U Uğur
The Journal 11 (56), 2018
22018
Üniversitelerde halkla ilişkiler faaliyetleri ve bir uygulama
U Uğur
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
22006
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20