Türkiye’de dünden bugüne sosyobilimsel konular: Bir doküman analizi E Aydın, DK Mocan Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (2), 184-197, 2019 | 46 | 2019 |
FEN BAŞARISINI ARTIRMAK İÇİN ÖDEVLER VE KURSLAR GEREKLİ MİDİR? VH Kaya, E Kaya Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 48-62, 2018 | 27 | 2018 |
Doğa ve inovasyon: okullarda biyomimikri F Avcı Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (2), 214-233, 2019 | 26 | 2019 |
BİYOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ 21. YÜZYIL BECERİLERİNDEN YARATICILIK BECERİSİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ K Atlı Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (1), 85-104, 2019 | 24 | 2019 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİS VE MÜHENDİSLİK ALGILARI B Çakmak, K Bilen, MS Taner Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (1), 32-43, 2019 | 16 | 2019 |
STEM etkinliklerine yönelik ortaokul öğrencilerinin görüşleri E Kahraman, A Doğan Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 1-20, 2020 | 15 | 2020 |
Literature review on metacognition and metacognitive awareness Y Boğar Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 136-168, 2018 | 15 | 2018 |
SEKİZİNCİ SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDAKİ BİYOLOJİ KONULARININ BİLİMSEL İÇERİK BAKIMINDAN İNCELENMESİ M Yılmaz, E Gündüz, G Üçüncü, F Karakaya, O Çimen Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 1-16, 2018 | 15 | 2018 |
Su Okuryazarliği Eğitiminin Gerekliliği Ve Etki Gücü Üzerine Bir Deneme H Dinç Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 169-176, 2018 | 14 | 2018 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYA LABORATUVARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI M Yadigaroğlu Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 71-82, 2018 | 13 | 2018 |
ÜLKEMİZDEKİ ASTRONOMİ ETKİNLİKLERİNİN FEN BİLİMLERİ PROGRAMI ÜZERİNE OLASI ETKİLERİ MS Taner, Ö Manap, R Yetkiner Anadolu Öğretmen Dergisi 1 (2), 83-87, 2017 | 13 | 2017 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ MK Mert, P Güneş Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 35-47, 2018 | 12 | 2018 |
5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ YENİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ A Çevik, EE Çevik, AS Kırmızıgül, H Kaya Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 29-56, 2018 | 11 | 2018 |
Sosyobilimsel konular temelli bir etkinlik örneği: Sbk tombala N Tekin, O Aslan, S Yılmaz Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 68-74, 2018 | 9 | 2018 |
Türkiye’de bilim eğitiminin geliştirilmesi açısından astronomi alanında yapılanlar: Astronomi öğretmen seminerleri (AÖS) örneği MS Taner, Ö Manap, Z Tunca, D Koçer, Z Aslan Anadolu Öğretmen Dergisi 1 (1), 7-22, 2017 | 9 | 2017 |
VİRÜS KONUSUNUN ORTAÖĞRETİM ÖĞRETİM PROGRAMLARINDAKİ YERİ S Takmaz, M Yılmaz Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 21-43, 2020 | 8 | 2020 |
FARKLI ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SU İLE İLİŞKİLİ KAZANIMLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ N Ursavaş, A Aytar, E Alpay Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 98-113, 2020 | 8 | 2020 |
OKUL DIŞI ÖĞRENME ARACI OLARAK FEN BİLİMLERİ DERSİNDE BİLİM RADYOSU KULLANIMI: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ H Duman, E Karademir Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 61-74, 2020 | 8 | 2020 |
IŞIK KİRLİLİĞİ ÖLÇÜMÜ İÇİN OKULLARDA YAPILABİLECEK DENEYSEL BİR ETKİNLİK ÖNERİSİ MS Taner Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (1), 74-84, 2019 | 8 | 2019 |
DİJİTAL VİDEO OYUNLARI ve EĞİTİM: MINECRAFT EĞİTİM SÜRÜMÜ B Eroğlu Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (1), 56-64, 2019 | 8 | 2019 |