Türkiye’de dünden bugüne sosyobilimsel konular: Bir doküman analizi E Aydın, DK Mocan Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (2), 184-197, 2019 | 39 | 2019 |
FEN BAŞARISINI ARTIRMAK İÇİN ÖDEVLER VE KURSLAR GEREKLİ MİDİR? VH KAYA, K Elif Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 48-62, 2018 | 23 | 2018 |
BİYOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ 21. YÜZYIL BECERİLERİNDEN YARATICILIK BECERİSİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ K ATLI Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (1), 85-104, 2019 | 19 | 2019 |
Doğa ve inovasyon: okullarda biyomimikri A Fatma Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (2), 214-233, 2019 | 19 | 2019 |
Su Okuryazarliği Eğitiminin Gerekliliği Ve Etki Gücü Üzerine Bir Deneme D Hisamiddin Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 169-176, 2018 | 15 | 2018 |
STEM etkinliklerine yönelik ortaokul öğrencilerinin görüşleri E Kahraman, A Doğan Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 1-20, 2020 | 13 | 2020 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYA LABORATUVARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI M YADİGAROĞLU Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 71-82, 2018 | 13 | 2018 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİS VE MÜHENDİSLİK ALGILARI B ÇAKMAK, K BİLEN, MS TANER Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (1), 32-43, 2019 | 12 | 2019 |
Sekizinci sınıf fen bilimleri ders kitabındaki biyoloji konularının bilimsel içerik bakımından incelenmesi M Yılmaz, E Gündüz, G Üçüncü, F Karakaya, O Çimen Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 1-16, 2018 | 12 | 2018 |
5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ YENİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ A ÇEVİK, EE ÇEVİK, AS KIRMIZIGÜL, K Hasan Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 29-56, 2018 | 11 | 2018 |
ÜLKEMİZDEKİ ASTRONOMİ ETKİNLİKLERİNİN FEN BİLİMLERİ PROGRAMI ÜZERİNE OLASI ETKİLERİ MS TANER, Ö MANAP, R YETKİNER Anadolu Öğretmen Dergisi 1 (2), 83-87, 2017 | 11 | 2017 |
Sosyobilimsel konular temelli bir etkinlik örneği: Sbk tombala N TEKİN, O ASLAN, S YILMAZ Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 68-74, 2018 | 10 | 2018 |
Türkiye’de bilim eğitiminin geliştirilmesi açısından astronomi alanında yapılanlar: Astronomi öğretmen seminerleri (AÖS) örneği MS TANER, Ö MANAP, Z TUNCA, D KOÇER, Z ASLAN Anadolu Öğretmen Dergisi 1 (1), 7-22, 2017 | 9 | 2017 |
VİRÜS KONUSUNUN ORTAÖĞRETİM ÖĞRETİM PROGRAMLARINDAKİ YERİ S TAKMAZ, M YILMAZ Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 21-43, 2020 | 8 | 2020 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN AKILLI TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ MK MERT, P GÜNEŞ Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 35-47, 2018 | 8 | 2018 |
OKUL DIŞI ÖĞRENME ARACI OLARAK FEN BİLİMLERİ DERSİNDE BİLİM RADYOSU KULLANIMI: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ H DUMAN, E KARADEMİR Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 61-74, 2020 | 7 | 2020 |
Fen öğretiminde düşünme kültürünün geliştirilmesi: Kuramdan uygulamaya ilişkin öneriler SG YÜCE, KOÇ Yasemin Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (2), 142-159, 2019 | 7 | 2019 |
DİJİTAL VİDEO OYUNLARI ve EĞİTİM: MINECRAFT EĞİTİM SÜRÜMÜ B EROĞLU Anadolu Öğretmen Dergisi 3 (1), 56-64, 2019 | 7 | 2019 |
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ-YETERLİK ALGI DÜZEYLERİ İLE MESLEKİ KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ A GÖKMEN, G EKİCİ Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (2), 17-28, 2018 | 7 | 2018 |
TÜBİTAK BİLİM TOPLUM PROGRAMLARI VE ASTRONOMİ İÇERİKLİ 4004 PROJELERİNİN EĞİTSEL VE BİLİMSEL DEĞERİ MS TANER Anadolu Öğretmen Dergisi 2 (1), 63-67, 2018 | 7 | 2018 |