İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ “PERMÜTASYON VE OLASILIK” KONUSUNDA AKADEMİK BAŞARI VE KALICILIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ M Ünlü, S Aydıntan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 1-16, 2011 | 130 | 2011 |
Predicting Relationships between Mathematics Anxiety, Mathematics Teaching Anxiety, Self-Efficacy Beliefs towards Mathematics and Mathematics Teaching. M Unlu, E Ertekin, B Dilmac International Journal of Research in Education and Science 3 (2), 636-645, 2017 | 92 | 2017 |
Critical thinking skills of teacher candidates of elementary mathematics GS Aktaş, M Ünlü Procedia-social and behavioral sciences 93, 831-835, 2013 | 86 | 2013 |
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin matematik öğretiminde öğrenci takımları başarı bölümleri tekniği hakkındaki görüşleri M Ünlü, S Aydıntan Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2011 | 54 | 2011 |
Why do pre-service teachers pose multiplication problems instead of division problems in fractions? M Unlu, E Ertekin Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 490-494, 2012 | 51 | 2012 |
The relationship between mathematics teaching self-efficacy and mathematics self-efficacy M Ünlü, E Ertekin Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 3041-3045, 2013 | 41 | 2013 |
Understanding of Eight Grade Students about Transformation Geometry: Perspectives on Students' Mistakes. GS Aktas, M Ünlü Journal of Education and Training Studies 5 (5), 103-119, 2017 | 31 | 2017 |
The relationship between geometry attitudes and self-efficacy beliefs towards geometry M Ünlü, S Avcu, R Avcu Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1325-1329, 2010 | 30 | 2010 |
Pre-Service Mathematics Teachers' Views about GeoGebra and Its Use. T Horzum, M Ünlü Acta Didactica Napocensia 10 (3), 77-90, 2017 | 28 | 2017 |
Effect of micro-teaching practices with concrete models on pre-service mathematics teachers' self-efficacy beliefs about using concrete models M Ünlü Horizon Research Publishing, 2018 | 25 | 2018 |
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının cebirsel ifade ve denklemlere yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi M Ünlü, G Sarpkaya Aktaş Türkbilmat Eğitim Hizmetleri, 2017 | 23 | 2017 |
Matematik öğretmen adaylarinin matematik derslerinde öğretim materyali kullanimina ilişkin görüşleri M Ünlü Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2017 | 22 | 2017 |
Pre-service mathematics teachers’ views about using instructional materials in mathematics lessons M Ünlü Journal of Theory and Practice in Education 13 (1), 10-34, 2017 | 21 | 2017 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının problem kurma özyeterlik ve problem çözmeye yönelik inançları M Ünlü, G Sarpkaya Aktaş Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2016 | 16 | 2016 |
A structural equation model for factors affecting eighth graders’ geometry achievement M Ünlü, E Ertekin Eğitim Danışmanlığı ve Araştırmaları Merkezi (EDAM), 2017 | 15 | 2017 |
Mathematics Teacher Candidates' Definitions of Prism and Pyramid. M Unlu, T Horzum International Journal of Research in Education and Science 4 (2), 670-685, 2018 | 14 | 2018 |
Ortaokul Öğrencileri İçin Geometriye Yönelik İnanç Ölçeği Geliştirme Çalışması1 Developing a Geometry Belief Scale for Middle School Students M Ünlü, E Ertekin Kastamonu Education Journal 26 (1), 2018 | 13 | 2018 |
Beliefs’ of pre-service elementary mathematics teachers’ and mathematics department students’ about mathematics M Ünlü, GS Aktaş Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 742-746, 2013 | 12 | 2013 |
Geometri başarısını etkileyen faktörler: Bir yapısal eşitlik modellemesi M Ünlü PQDT-Global, 2014 | 11 | 2014 |
İşbirlikliöğretim yönteminin 8. S ı n ı f permütasyon ve olasılık konusunda akademik başarı ve kalıcılık düzeylerine etkisi M Ünlü, S Aydıntan Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, 2008 | 9 | 2008 |