Follow
Melihan ünlü
Melihan ünlü
Verified email at aksaray.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ “PERMÜTASYON VE OLASILIK” KONUSUNDA AKADEMİK BAŞARI VE KALICILIK DÜZEYLERİNE ETKİSİ
M Ünlü, S Aydıntan
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (3), 1-16, 2011
1302011
Predicting Relationships between Mathematics Anxiety, Mathematics Teaching Anxiety, Self-Efficacy Beliefs towards Mathematics and Mathematics Teaching.
M Unlu, E Ertekin, B Dilmac
International Journal of Research in Education and Science 3 (2), 636-645, 2017
922017
Critical thinking skills of teacher candidates of elementary mathematics
GS Aktaş, M Ünlü
Procedia-social and behavioral sciences 93, 831-835, 2013
862013
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin matematik öğretiminde öğrenci takımları başarı bölümleri tekniği hakkındaki görüşleri
M Ünlü, S Aydıntan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2011
542011
Why do pre-service teachers pose multiplication problems instead of division problems in fractions?
M Unlu, E Ertekin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 490-494, 2012
512012
The relationship between mathematics teaching self-efficacy and mathematics self-efficacy
M Ünlü, E Ertekin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 3041-3045, 2013
412013
Understanding of Eight Grade Students about Transformation Geometry: Perspectives on Students' Mistakes.
GS Aktas, M Ünlü
Journal of Education and Training Studies 5 (5), 103-119, 2017
312017
The relationship between geometry attitudes and self-efficacy beliefs towards geometry
M Ünlü, S Avcu, R Avcu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1325-1329, 2010
302010
Pre-Service Mathematics Teachers' Views about GeoGebra and Its Use.
T Horzum, M Ünlü
Acta Didactica Napocensia 10 (3), 77-90, 2017
282017
Effect of micro-teaching practices with concrete models on pre-service mathematics teachers' self-efficacy beliefs about using concrete models
M Ünlü
Horizon Research Publishing, 2018
252018
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının cebirsel ifade ve denklemlere yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi
M Ünlü, G Sarpkaya Aktaş
Türkbilmat Eğitim Hizmetleri, 2017
232017
Matematik öğretmen adaylarinin matematik derslerinde öğretim materyali kullanimina ilişkin görüşleri
M Ünlü
Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2017
222017
Pre-service mathematics teachers’ views about using instructional materials in mathematics lessons
M Ünlü
Journal of Theory and Practice in Education 13 (1), 10-34, 2017
212017
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının problem kurma özyeterlik ve problem çözmeye yönelik inançları
M Ünlü, G Sarpkaya Aktaş
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2016
162016
A structural equation model for factors affecting eighth graders’ geometry achievement
M Ünlü, E Ertekin
Eğitim Danışmanlığı ve Araştırmaları Merkezi (EDAM), 2017
152017
Mathematics Teacher Candidates' Definitions of Prism and Pyramid.
M Unlu, T Horzum
International Journal of Research in Education and Science 4 (2), 670-685, 2018
142018
Ortaokul Öğrencileri İçin Geometriye Yönelik İnanç Ölçeği Geliştirme Çalışması1 Developing a Geometry Belief Scale for Middle School Students
M Ünlü, E Ertekin
Kastamonu Education Journal 26 (1), 2018
132018
Beliefs’ of pre-service elementary mathematics teachers’ and mathematics department students’ about mathematics
M Ünlü, GS Aktaş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 742-746, 2013
122013
Geometri başarısını etkileyen faktörler: Bir yapısal eşitlik modellemesi
M Ünlü
PQDT-Global, 2014
112014
İşbirlikliöğretim yönteminin 8. S ı n ı f permütasyon ve olasılık konusunda akademik başarı ve kalıcılık düzeylerine etkisi
M Ünlü, S Aydıntan
Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, 2008
92008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20