SOSYAL BİLGİLER, FEN BİLİMLERİ VE DİĞER BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN ZEKÂ OYUNLARI ÖĞRETİM PROGRAMI. H Adalar, İ Yüksel Electronic Turkish Studies 12 (28), 2017 | 34 | 2017 |
Sosyal bilgiler öğretmen eğitiminde finansal okuryazarlık ve öğretimi: Bir model önerisi H Adalar Unpublished Doctoral Thesis. Gazi University, Ankara, 2019 | 21 | 2019 |
E-learning as a teaching strategy actively used in FATIH Project S Eryilmaz, H Adalar, A Icinak European Journal of Educational Research 4 (1), 38-47, 2015 | 20 | 2015 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının zekâ oyunlarına ilişkin görüşleri M EKİÇİ, F ÖZTÜRK, H ADALAR Researcher 5 (4), 489-502, 2017 | 16 | 2017 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDAKİ ÖĞRENCİLER İLE BAZI LİSANS PROGRAMLARINDAKİ ÖĞRENCİLERE GEOMETRİK–MEKANİK OYUNLAR UYGULAMA ÖRNEKLERİ ÖGDİ Yüksel, ÖMA Savaş, ÖT Demirci, ÖGC Atağ, E Duman, AGH Adalar Journal of Research in Education and Teaching 6 (4), 2017 | 11 | 2017 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin 8. sınıf TC inkılap tarihi ve Atatürkçülük dersi yeni öğretim programına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi H Adalar Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 11 | 2010 |
Social studies teacher candidates’ self-efficacy beliefs for technological pedagogical content knowledge (TPACK) H Adalar International Journal of Education and Literacy Studies 9 (3), 169-183, 2021 | 10 | 2021 |
College students’ experiences of distance education in the context of COVID-19 through Online Photovoice (OPV) Y Subasi, H Adalar, A Tanhan, G Arslan, K Allen, C Boyle, K Liessack, ... Manuscript under review, 2021 | 9 | 2021 |
Intelligence games curriculum from social studies, science and other branch teachers' point of view H Adalar, I Yuksel Electronic Turkish Studies 12 (28), 1-23, 2017 | 9 | 2017 |
Investigating students’ experience of online/distance education with photovoice during COVID-19 Y Subasi, H Adalar, A Tanhan, G Arslan, KA Allen, C Boyle, K Lissack, ... Distance Education 44 (3), 563-587, 2023 | 8 | 2023 |
Öğrenme ve Öğretme Araci Olarak Infografik Tasarimi B Akbaba, F Öztürk, H Adalar, M Ekiçi Araştırma ve Deneyim Dergisi 4 (1), 38-53, 2019 | 8 | 2019 |
Sosyal bilgiler öğretmen eğitiminde finansal okuryazarlık ve öğretimi: Bir model önerisi (Doktora tezi) H Adalar Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2019 | 7 | 2019 |
ALANLA İLİŞKİLENDİRİLMİŞ FİNANSAL OKURYAZARLIK EĞİTİMİ MODELİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİNANSAL OKURYAZARLIKLARI VE FİNANSAL TUTUMLARINA ETKİSİ H ADALAR, ATA Bahri Journal of History School (JOHS), 2021 | 3 | 2021 |
Smartphone Perception and Experiences of Teacher Candidates during COVID-19 Process: What is My Smartphone for Me? H Adalar Education Quarterly Reviews 4 (2), 2021 | 3 | 2021 |
Türkiye’de Çok Partili Demokrasiye Geçişte İç ve Dış Dinamiklerin Etkileri (1945-1950) MA Çakmak, H Adalar Akademik Hassasiyetler, http://academicelegance.com/issue/viewIssue …, 2014 | 3* | 2014 |
Teaching social studies with mind and intelligence games: A study of teacher candidates’ views and experience H Adalar, F Öztürk, M Ekiçi JSSE-Journal of Social Science Education 21 (1), 2022 | 2 | 2022 |
Abd ve türkiye’nin sosyal bilgiler eğitimi öğretmen yetiştirme programlarının karşılaştırılması: pace ve gazi üniversitesi sosyal bilgiler öğretmenliği program örnekleri B Tarman, H Adalar Abant izzet baysal üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2016 | 2 | 2016 |
ZEKÂ OYUNLARI DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME: UYGULAMA ÖRNEKLERİ M SAVAŞ, T DEMİRCİ, C ATAĞ, E DUMAN, H ADALAR, İ YÜKSEL | 1 | 2017 |
Social Studies in Out-of-Class Learning Environments: A study on Teacher Candidates’ Views and Awareness H Adalar, H Kılıç, Y Subaşı International Journal of Education and Literacy Studies 11 (4), 253-271, 2023 | | 2023 |
Haydar Kazgan’ın Ekonomi Tarihi Çalışmaları Işığında Tarih Ders Kitaplarının İncelenmesi H Adalar Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (3), 1487-1499, 2020 | | 2020 |