Follow
Hayati Adalar
Title
Cited by
Cited by
Year
SOSYAL BİLGİLER, FEN BİLİMLERİ VE DİĞER BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN ZEKÂ OYUNLARI ÖĞRETİM PROGRAMI.
H Adalar, İ Yüksel
Electronic Turkish Studies 12 (28), 2017
342017
Sosyal bilgiler öğretmen eğitiminde finansal okuryazarlık ve öğretimi: Bir model önerisi
H Adalar
Unpublished Doctoral Thesis. Gazi University, Ankara, 2019
212019
E-learning as a teaching strategy actively used in FATIH Project
S Eryilmaz, H Adalar, A Icinak
European Journal of Educational Research 4 (1), 38-47, 2015
202015
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının zekâ oyunlarına ilişkin görüşleri
M EKİÇİ, F ÖZTÜRK, H ADALAR
Researcher 5 (4), 489-502, 2017
162017
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDAKİ ÖĞRENCİLER İLE BAZI LİSANS PROGRAMLARINDAKİ ÖĞRENCİLERE GEOMETRİK–MEKANİK OYUNLAR UYGULAMA ÖRNEKLERİ
ÖGDİ Yüksel, ÖMA Savaş, ÖT Demirci, ÖGC Atağ, E Duman, AGH Adalar
Journal of Research in Education and Teaching 6 (4), 2017
112017
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin 8. sınıf TC inkılap tarihi ve Atatürkçülük dersi yeni öğretim programına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
H Adalar
Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2010
112010
Social studies teacher candidates’ self-efficacy beliefs for technological pedagogical content knowledge (TPACK)
H Adalar
International Journal of Education and Literacy Studies 9 (3), 169-183, 2021
102021
College students’ experiences of distance education in the context of COVID-19 through Online Photovoice (OPV)
Y Subasi, H Adalar, A Tanhan, G Arslan, K Allen, C Boyle, K Liessack, ...
Manuscript under review, 2021
92021
Intelligence games curriculum from social studies, science and other branch teachers' point of view
H Adalar, I Yuksel
Electronic Turkish Studies 12 (28), 1-23, 2017
92017
Investigating students’ experience of online/distance education with photovoice during COVID-19
Y Subasi, H Adalar, A Tanhan, G Arslan, KA Allen, C Boyle, K Lissack, ...
Distance Education 44 (3), 563-587, 2023
82023
Öğrenme ve Öğretme Araci Olarak Infografik Tasarimi
B Akbaba, F Öztürk, H Adalar, M Ekiçi
Araştırma ve Deneyim Dergisi 4 (1), 38-53, 2019
82019
Sosyal bilgiler öğretmen eğitiminde finansal okuryazarlık ve öğretimi: Bir model önerisi (Doktora tezi)
H Adalar
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2019
72019
ALANLA İLİŞKİLENDİRİLMİŞ FİNANSAL OKURYAZARLIK EĞİTİMİ MODELİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİNANSAL OKURYAZARLIKLARI VE FİNANSAL TUTUMLARINA ETKİSİ
H ADALAR, ATA Bahri
Journal of History School (JOHS), 2021
32021
Smartphone Perception and Experiences of Teacher Candidates during COVID-19 Process: What is My Smartphone for Me?
H Adalar
Education Quarterly Reviews 4 (2), 2021
32021
Türkiye’de Çok Partili Demokrasiye Geçişte İç ve Dış Dinamiklerin Etkileri (1945-1950)
MA Çakmak, H Adalar
Akademik Hassasiyetler, http://academicelegance.com/issue/viewIssue …, 2014
3*2014
Teaching social studies with mind and intelligence games: A study of teacher candidates’ views and experience
H Adalar, F Öztürk, M Ekiçi
JSSE-Journal of Social Science Education 21 (1), 2022
22022
Abd ve türkiye’nin sosyal bilgiler eğitimi öğretmen yetiştirme programlarının karşılaştırılması: pace ve gazi üniversitesi sosyal bilgiler öğretmenliği program örnekleri
B Tarman, H Adalar
Abant izzet baysal üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 2016
22016
ZEKÂ OYUNLARI DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME: UYGULAMA ÖRNEKLERİ
M SAVAŞ, T DEMİRCİ, C ATAĞ, E DUMAN, H ADALAR, İ YÜKSEL
12017
Social Studies in Out-of-Class Learning Environments: A study on Teacher Candidates’ Views and Awareness
H Adalar, H Kılıç, Y Subaşı
International Journal of Education and Literacy Studies 11 (4), 253-271, 2023
2023
Haydar Kazgan’ın Ekonomi Tarihi Çalışmaları Işığında Tarih Ders Kitaplarının İncelenmesi
H Adalar
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (3), 1487-1499, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20