Using podcasts as audio learning objects Z Cebeci, M Tekdal Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning Objects 2 (1), 47-57, 2006 | 382 | 2006 |
Scratch yazılımı ile programlama öğretiminin durumu: Bir doküman inceleme çalışması Ş ÇATLAK, M TEKDAL, BAZ Fatih Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 4 (3), 2015 | 192 | 2015 |
İnternet tabanlı uzaktan eğitimin etkililiği: Bir meta-analiz çalışması MC Şahin, M Tekdal Akademik Bilişim 2 (04), 2005 | 140 | 2005 |
İlköğretim 2. sınıf seviyesinde bilgisayar destekli eğitici matematik oyunlarının başarıya ve kalıcılığa etkisi A Yiğit Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2007 | 104 | 2007 |
Fizik dersinde simülasyon destekli yazılımın öğrencilerin akademik başarısına, tutumlarına ve kalıcılığa etkisi Z Güvercin Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 | 88 | 2010 |
Oluşturmacı yaklaşıma dayalı olarak fen ve teknoloji dersi ısı-sıcaklık konusunda hazırlanan yazılımın ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi O Atam Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Adana: Çukurova Üniversitesi Sosyal …, 2006 | 83 | 2006 |
İşbirliğine dayalı öğrenme yöntemi, birleştirme tekniği ile bilgisayar okur-yazarlığı öğretiminin akademik başarıya ve kalıcılığa etkisi S Sönmez Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005 | 71 | 2005 |
Etkileşimli fizik simülasyonlarının geliştirilmesi ve etkin kullanılması M Tekdal Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, 2002 | 69 | 2002 |
Anlamlı öğrenme kuramına dayalı olarak hazırlanan bilgisayar destekli geometri programının ilköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi A Efendioğlu Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2006 | 59 | 2006 |
Uzaktan eğitimde kullanılmak üzere web tabanlı bir portal yazılımı geliştirme M Yeniad Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 59 | 2006 |
Trends and development in research on computational thinking M Tekdal Education and Information Technologies 26 (5), 6499-6529, 2021 | 55 | 2021 |
Comparison of individual innovativeness perception of students attending different education faculties SB Kert, M Tekdal Gaziantep University-Journal of Social Sciences 11 (4), 1150-1161, 2012 | 54 | 2012 |
Anlamlı öğrenme yaklaşımına dayalı bilgisayar destekli 7. sınıf fen bilgisi dersi için hazırlanan bir ders yazılımının öğrencilerin akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi Aİ Kurt Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2006 | 53 | 2006 |
Keller’ın ARCS güdülenme modeline dayalı bilgisayar yazılımının matematik öğretiminde başarı ve kalıcılığa etkisi M Gökcül Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2007 | 51 | 2007 |
İlköğretim II. kademe okullarındaki branş öğretmenlerinin, bazı değişkenlere göre öğretim teknolojilerini kullanma düzeylerinin incelenmesi AY Eroldoğan Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Adana: Çukurova Üniversitesi, 2007 | 50 | 2007 |
Farklı eğitim fakültelerine devam eden bireylerin yenilikçilik algılarının karşılaştırılması SB Kert, M Tekdal Gaziantep University Journal of Social Sciences 11 (4), 1150-1161, 2012 | 44 | 2012 |
Fen ve teknoloji dersi ısı-sıcaklık konusunda hazırlanan simülasyon tabanlı bir yazılımın ilköğretim 5. sınıf öğrencilerin akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi O Atam, M Tekdal Eğitim Teknolojileri Araştırma Dergisi 1 (2), 1-18, 2010 | 33 | 2010 |
Bilgisayar Kullanımı ve Programlama Öğretiminde Cinsiyet Farklılıkları H Aldağ, M Tekdal 1.ULUSLARARASI ÇUKUROVA KADIN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 256-263, 2015 | 30 | 2015 |
Alanyazındaki tasarım ilkelerine uygun olarak geliştirilmiş çokluortam ders yazılımının lise düzeyi fizik öğretiminde akademik başarıya ve kalıcılığa etkisi SB Kert, M Tekdal Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (23), 120-131, 2008 | 30 | 2008 |
İngilizce Dersinin Uzaktan Eğitimine Yönelik Öğrenci Görüşleri - Students’ Views on English Language Courses Through Distance Education R Şirin, M Tekdal Gaziantep University Journal of Social Sciences 14 (1), 323-335, 2015 | 23 | 2015 |