Takip et
Ebru Aylar Çankaya
Ebru Aylar Çankaya
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Eğitimde toplumsal ayrışma
I Ünal, S Özsoy, A Yıldız, S Güngör, E Aylar, D Çankaya
Ankara: Ankara Üniversitesi yayını, 2010
66*2010
Bir örnek olay incelemesi: sosyo-kültürel teori bağlamında geleceğe yönelik hedefler ve öz-düzenleme
E Aylar
Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (3), 767-782, 2012
322012
7. sınıf öğrencilerinin İspata Yönelik Algı ve İspat Yapabilme Becerilerinin İrdelenmesi
E Aylar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
222014
Sınıf öğretmeni yetiştirme sürecinde problem çözmeye dair pedagojik alan bilgisine ilişkin çıkarımlar
E AYLAR
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 744-759, 2017
212017
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının ProblemÇözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgilerinin Sınıf İçi Gözlem ve Görüşme Yoluyla Belirlenmesi
B TÜRKER BİBER, E AYLAR, Z AY, O İSPİR AKKUŞ
Kastamonu Eğitim Dergisi 25, 2017
18*2017
Lise öğrencilerinin eğitimde eşitsizliğe ilişkin kavrayışlarının çözümlenmesi
E Aylar
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim …, 2007
132007
Intuitive Development of the Concept of Integers among Primary School Students.
C Cengiz, E Aylar, E Yildiz
International Electronic Journal of Elementary Education 11 (2), 191-199, 2018
92018
A study on teaching proof to 7th grade students
E Aylar, Y Şahiner
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3427-3431, 2014
92014
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin İspat Becerileri ve Tercihlerinin İncelenmesi
E Aylar, Y Şahiner
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 17 (3), 559-579, 2016
62016
7. Sınıf Öğrencilerinin İspata Yönelik Becerilerinin İrdelenmesi
E AYLAR
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 47 (1), 351-376, 2014
62014
A Study on the Forms of Perception of 7th Grade Students towards the Concept of Proof
E Aylar
Journal of Education and Future, 39, 2014
62014
Lise Öğrencilerinin Eğitimde Eşit (siz) liğe İlişkin Kavrayışlarının Çözümlenmesi” yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi
E Aylar
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2007
52007
The views of elementary mathematics education preservice teachers on proving
B Turker, C Alkas, E Aylar, R Gurel, OA Ispir
International Journal of Human and Social Sciences 5 (7), 423-427, 2010
42010
Investigating Flexibilities of the Classroom Teachers for Four Operations in the Basis of Different Strategies
EA ÇANKAYA
Journal of Theoretical Educational Science 13 (4), 646-662, 2020
22020
Bilgi, İnanç ve Öğretim: Çarpma ve Kesirlerde Çıkarma İşlemleri Üzerine Bir Çalışma
DÖ VURAL, EA ÇANKAYA
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 9 (1), 1-27, 2020
22020
Merkezi Sınavların Başarının Değişen Anlamı Üzerine Etkisi
E Aylar
Eleştirel Pedagoji, 2015
22015
Educational Needs of Adult Literacy Program Instructors and their Thoughts on Adult Literacy Programs in Turkey
A Yildiz, E Aylar, F Hayirsever
Horizon in Education, 329-342, 2010
12010
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tam Sayı Öğretimine Yönelik Görüşleri ile Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi
E YILDIZ, C CENGİZ, E AYLAR
Educational Academic Research, 60-73, 2023
2023
Guideline for Teaching Integrated and Culturally Responsive Computational Thinking Skills for Primary Students
G Fesakis, S Prantsoudi, D Koutsomanoli-Filippaki, H Özçınar, T Öztürk, ...
University of the Aegean-Laboratory of Learning Technology and Educational …, 2022
2022
Examining Integers-Based Math Game Created by a Fourth Grade Student.
E Aylar Çankaya, E Yildiz, C Cengiz
Problems of Education in the 21st Century 80 (6), 750-764, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20