Takip et
Servet ATİK
Servet ATİK
Science of Education, Inonu University
inonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
An Investigation of the Relationship between School Principals' Empowering Leadership Style and Teachers' Job Satisfaction: The Role of Trust and Psychological Empowerment.
S ATIK, OT CELIK
International Online Journal of Educational Sciences 12 (3), 2020
732020
Akademik başarının yordayıcıları olarak öğretmene güven, okula karşı tutum, okula yabancılaşma ve okul tükenmişliği
S Atik
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
632016
İlköğretim okullarının örgüt tipi İle öğretmenlerin örgütsel bağlılığı arasındaki ilişki.
S Atik, M Üstüner
Ahi Evran üniversitesi Kırşehir eğitim fakültesi dergisi 15 (2), 133-154, 2014
572014
Eğitim bilimine giriş
N Özer, S Atik
Celal Tayyar Uğurlu (Edt.), Eğitimin Temel Kavramları, Ankara: Eğiten Kitap …, 2015
292015
Preparing teachers to change: The effect of psychological empowerment on being ready for individual change
OT Celik, A Servet
Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (1), 73-97, 2020
232020
Analysis of the Relationships between Academic Motivation, Engagement, Burnout and Academic Achievement with Structural Equation Modelling.
S Atik, OT Çelik
International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 118-130, 2021
162021
The mediating effect of the trust of managers in teachers in the relation between manager support and organizational justice
S Atik, H Demirtaş, M Aksoy
Journal of Teacher Education and Educators 8 (3), 265-280, 2019
162019
Okul müdürlerinin liderlik stilleri ile okulların örgütsel çekicilikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Sever, A Servet
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 772-808, 2021
152021
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Okul Müdürüne ve Öğretmenlere Güven Düzeylerinin İncelenmesi
N Özer, B Dönmez, S Atik
Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 40 (1 …, 2016
15*2016
Kendi kendine (öz) liderlik ölçeğinin eğitim örgütleri için Türkçeye uyarlanması, geçerlik ve güvenirlik çalışması
N Konan, S Atik
e-International Journal of Educational Research 6 (3), 101-115, 2015
142015
The Direct and Indirect Role of School Attitude alienation to school and school burnout in the relation between the trust in teacher and academic achievements of students
S Atik, N Özer
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 45 (202), 2020
112020
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algılarıyla İş Doyumları Arasındaki İlişki
T Çelik, Osman, A Korkut, S Atik
EYFOR-VI, 174-175, 2015
11*2015
Ortaokul ve lise öğrencilerinin okul müdürlerine güven düzeylerinin incelenmesi
N Özer, S Atik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (3), 2014
112014
Lise öğrencilerinin öğretmene güvenleri ile akademik başarıları arasındaki ilişkide okula karşı tutum, okula yabancılaşma ve okul tükenmişliğinin doğrudan ve dolaylı rolü
S Atik, N Özer
Eğitim ve Bilim 45 (202), 2020
102020
Eğitimin Temel Kavramları
N Özer, S Atik
Eğitim Bilimine Giriş, 13-26, 2014
82014
Prospective teacher training program in Turkey: A meta synthesis study
OT Çelik, S Atik
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (2), 539-564, 2020
72020
Sendikal Vatandaşlık Davranışı ve Sendikal Kimlik İlişkisi: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
H Demirtaş, N Özer, S Atik, M Kırbaç
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 77-93, 2015
72015
Kültürel değerlerle sosyal bilgiler öğretimi
E Koçoğlu, F Ersoy, S Atik
Alternatif yaklaşımlarla sosyal bilgiler öğretimi, 123-141, 2017
62017
A Meta-Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders
A Kış, SN Şad, N Özer, S Atik
ECER-2015, 2015
62015
Do the personality traits of teacher candidates predict the perception of self-efficacy and alienation from school?
S Tamer, A Servet, OT Çelik
Participatory Educational Research 8 (4), 439-453, 2021
52021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20