An Investigation of the Relationship between School Principals' Empowering Leadership Style and Teachers' Job Satisfaction: The Role of Trust and Psychological Empowerment. S ATIK, OT CELIK International Online Journal of Educational Sciences 12 (3), 2020 | 73 | 2020 |
Akademik başarının yordayıcıları olarak öğretmene güven, okula karşı tutum, okula yabancılaşma ve okul tükenmişliği S Atik İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 63 | 2016 |
İlköğretim okullarının örgüt tipi İle öğretmenlerin örgütsel bağlılığı arasındaki ilişki. S Atik, M Üstüner Ahi Evran üniversitesi Kırşehir eğitim fakültesi dergisi 15 (2), 133-154, 2014 | 57 | 2014 |
Eğitim bilimine giriş N Özer, S Atik Celal Tayyar Uğurlu (Edt.), Eğitimin Temel Kavramları, Ankara: Eğiten Kitap …, 2015 | 29 | 2015 |
Preparing teachers to change: The effect of psychological empowerment on being ready for individual change OT Celik, A Servet Cukurova University Faculty of Education Journal 49 (1), 73-97, 2020 | 23 | 2020 |
Analysis of the Relationships between Academic Motivation, Engagement, Burnout and Academic Achievement with Structural Equation Modelling. S Atik, OT Çelik International Journal of Contemporary Educational Research 8 (2), 118-130, 2021 | 16 | 2021 |
The mediating effect of the trust of managers in teachers in the relation between manager support and organizational justice S Atik, H Demirtaş, M Aksoy Journal of Teacher Education and Educators 8 (3), 265-280, 2019 | 16 | 2019 |
Okul müdürlerinin liderlik stilleri ile okulların örgütsel çekicilikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi N Sever, A Servet İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 772-808, 2021 | 15 | 2021 |
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Okul Müdürüne ve Öğretmenlere Güven Düzeylerinin İncelenmesi N Özer, B Dönmez, S Atik Cumhuriyet Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 40 (1 …, 2016 | 15* | 2016 |
Kendi kendine (öz) liderlik ölçeğinin eğitim örgütleri için Türkçeye uyarlanması, geçerlik ve güvenirlik çalışması N Konan, S Atik e-International Journal of Educational Research 6 (3), 101-115, 2015 | 14 | 2015 |
The Direct and Indirect Role of School Attitude alienation to school and school burnout in the relation between the trust in teacher and academic achievements of students S Atik, N Özer EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 45 (202), 2020 | 11 | 2020 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algılarıyla İş Doyumları Arasındaki İlişki T Çelik, Osman, A Korkut, S Atik EYFOR-VI, 174-175, 2015 | 11* | 2015 |
Ortaokul ve lise öğrencilerinin okul müdürlerine güven düzeylerinin incelenmesi N Özer, S Atik Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (3), 2014 | 11 | 2014 |
Lise öğrencilerinin öğretmene güvenleri ile akademik başarıları arasındaki ilişkide okula karşı tutum, okula yabancılaşma ve okul tükenmişliğinin doğrudan ve dolaylı rolü S Atik, N Özer Eğitim ve Bilim 45 (202), 2020 | 10 | 2020 |
Eğitimin Temel Kavramları N Özer, S Atik Eğitim Bilimine Giriş, 13-26, 2014 | 8 | 2014 |
Prospective teacher training program in Turkey: A meta synthesis study OT Çelik, S Atik Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (2), 539-564, 2020 | 7 | 2020 |
Sendikal Vatandaşlık Davranışı ve Sendikal Kimlik İlişkisi: Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma H Demirtaş, N Özer, S Atik, M Kırbaç Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (2), 77-93, 2015 | 7 | 2015 |
Kültürel değerlerle sosyal bilgiler öğretimi E Koçoğlu, F Ersoy, S Atik Alternatif yaklaşımlarla sosyal bilgiler öğretimi, 123-141, 2017 | 6 | 2017 |
A Meta-Analysis Of The Relationship Between Burnout And Job Satisfaction Of Educational Stakeholders A Kış, SN Şad, N Özer, S Atik ECER-2015, 2015 | 6 | 2015 |
Do the personality traits of teacher candidates predict the perception of self-efficacy and alienation from school? S Tamer, A Servet, OT Çelik Participatory Educational Research 8 (4), 439-453, 2021 | 5 | 2021 |