Takip et
Sucuoglu N.Bulbin
Sucuoglu N.Bulbin
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tükenmişlik iş doyumu ve kişilik
A Akçamete, S Kaner, N SUCUOĞLU
Nobel Yayınevi, 2001
6232001
İlköğretim'de kaynaştırma uygulamaları: yaklaşımlar, yöntemler, teknikler
B Sucuoğlu
Kök Yayıncılık, 2010
5512010
Kaynaştırma öğrencilerinin sosyal becerilerinin değerlendirilmesi
B Sucuoğlu, O Özokçu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 6 (01), 41-65, 2005
3072005
Sınıfında zihin engelli çocuk bulunan ve bulunmayan sınıf öğretmenlerinin zihin engelli çocukların kaynaştırılmasına yönelik tutumlarının karşılaştırılması
İH Diken, B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (03), 1999
2991999
Özürlü çocuklarla çalışan öğretmenlerde tükenmişliğin değerlendirilmesi
B Sucuoğlu, N Kuloğlu
Türk Psikoloji Dergisi 10 (36), 44-60, 1996
2861996
Bilişsel süreç yaklaşımıyla sosyal beceri öğretimi
İ Çifci, B Sucuoğlu
Kök Yayıncılık, 2009
2562009
Türkiye'de kaynaştırma uygulamaları: Yayınlar/araştırmalar
B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (02), 2004
2402004
The needs of inclusive preschool teachers about inclusive practices.
S Akalin, S Demir, B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen
Eurasian Journal of Educational Research 54, 39-60, 2014
2382014
Öğretmen, yönetici ve anne-babaların kaynaştırma uygulamalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
T KARGIN, F Acarlar, B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 55-76, 2003
2242003
İlköğretimde etkili kaynaştırma uygulamaları
N SUCUOĞLU
Siyasal yayınevi, 2007
1992007
Zihin engelliler ve eğitimleri
B Sucuoğlu
Kök Yayıncılık, 2015
1852015
Özürlü çocuğu olan anne babaların gereksinimlerinin belirlenmesi
N SUCUOĞLU
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı 2 (1), 1995
1541995
Effects of classroom management intervention based on teacher training and performance feedback on outcomes of teacher-student dyads in inclusive classrooms.
S Akalin, B Sucuoglu
Educational Sciences: theory and practice 15 (3), 739-758, 2015
1492015
Inclusive preschool teachers: Their attitudes and knowledge about inclusion
B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, FI Karasu, Ş Demir, S Akalın
International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 107-128, 2013
1312013
Kaynaştırma sınıfı öğretmenlerinin önleyici sınıf yönetimi becerilerinin incelenmesi
B Sucuoğlu, P Ünsal, O Özokçu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (02), 2004
1052004
Preschool Teachers' Knowledge Levels about Inclusion.
B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen Karasu, S Demir, S Akalin
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1477-1483, 2014
1002014
Kaynaştırma programlarında anne baba katılımı
B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (02), 1996
961996
Normal ve zihinsel engelli bebeklerde anne-bebek etkileşiminin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
HC BAKKALOĞLU, B SUCUOĞLU
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (04), 2000
792000
Yapamıyor mu yapmıyor mu Zihinsel engelli çocuklar için sosyal beceri ö retimi
N SUCUOĞLU, İ Çifci
Ankara Üniversitesi Basımevi, 2001
692001
Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri
B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, F İşcen Karasu, Ş Demir, S Akalın
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (4), 1467-1485, 2014
672014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20