Takip et
Sucuoglu N.Bulbin
Sucuoglu N.Bulbin
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tükenmişlik iş doyumu ve kişilik
A Akçamete, S Kaner, N SUCUOĞLU
Nobel Yayınevi, 2001
6252001
İlköğretimde kaynaştırma uygulamaları-yaklaşımlar, yöntemler, teknikler
B Sucuoğlu
Morpa Kültür Yayınları, 2006
5412006
Sınıfında zihin engelli çocuk bulunan ve bulunmayan sınıf öğretmenlerinin zihin engelli çocukların kaynaştırılmasına yönelik tutumlarının karşılaştırılması
İH Diken, B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (03), 1999
3041999
Kaynaştırma öğrencilerinin sosyal becerilerinin değerlendirilmesi
B Sucuoğlu, O Özokçu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 6 (01), 41-65, 2005
3002005
Özürlü çocuklarla çalışan öğretmenlerde tükenmişliğin değerlendirilmesi
B Sucuoğlu, N Kuloğlu
Türk Psikoloji Dergisi 10 (36), 44-60, 1996
2881996
Bilişsel süreç yaklaşımıyla sosyal beceri öğretimi
İ Çifci, B Sucuoğlu
Kök Yayıncılık, 2009
2502009
The needs of inclusive preschool teachers about inclusive practices.
S Akalin, S Demir, B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen
Eurasian Journal of Educational Research 54, 39-60, 2014
2382014
Türkiye'de kaynaştırma uygulamaları: Yayınlar/araştırmalar
B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (02), 2004
2372004
Öğretmen, yönetici ve anne-babaların kaynaştırma uygulamalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
T Kargın, F Acarlar, B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 55-76, 2003
2222003
İlköğretimde etkili kaynaştırma uygulamaları
N SUCUOĞLU
Siyasal yayınevi, 2007
2012007
Zihin engelliler ve eğitimleri
B Sucuoğlu
Kök Yayıncılık, 2015
1672015
Özürlü çocuğu olan anne babaların gereksinimlerinin belirlenmesi
N SUCUOĞLU
Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı 2 (1), 1995
1511995
Effects of classroom management intervention based on teacher training and performance feedback on outcomes of teacher-student dyads in inclusive classrooms.
S Akalin, B Sucuoglu
Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 739-758, 2015
1472015
Inclusive preschool teachers: Their attitudes and knowledge about inclusion
B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, FI Karasu, Ş Demir, S Akalın
International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 107-128, 2013
1372013
Preschool Teachers' Knowledge Levels about Inclusion.
B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen Karasu, S Demir, S Akalin
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1477-1483, 2014
1002014
Kaynaştırma sınıfı öğretmenlerinin önleyici sınıf yönetimi becerilerinin incelenmesi
B Sucuoğlu, P Ünsal, O Özokçu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (02), 2004
1002004
Kaynaştırma programlarında anne baba katılımı
B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (02), 1996
921996
Normal ve zihinsel engelli bebeklerde anne-bebek etkileşiminin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
HC Bakkaloğlu, B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (04), 2000
762000
Yapamıyor mu yapmıyor mu Zihinsel engelli çocuklar için sosyal beceri ö retimi
N SUCUOĞLU, İ Çifci
Ankara Üniversitesi Basımevi, 2001
712001
Otizm ve otistik bozukluğu olan çocuklar
B Sucuoğlu
Özel eğitime giriş, 391-312, 2009
692009
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20