Tükenmişlik iş doyumu ve kişilik A Akçamete, S Kaner, N SUCUOĞLU Nobel Yayınevi, 2001 | 644 | 2001 |
İlköğretimde kaynaştırma uygulamaları-yaklaşımlar, yöntemler, teknikler B Sucuoğlu Morpa Kültür Yayınları, 2006 | 564 | 2006 |
Kaynaştırma öğrencilerinin sosyal becerilerinin değerlendirilmesi B Sucuoğlu, O Özokçu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 6 (01), 41-65, 2005 | 316 | 2005 |
Sınıfında zihin engelli çocuk bulunan ve bulunmayan sınıf öğretmenlerinin zihin engelli çocukların kaynaştırılmasına yönelik tutumlarının karşılaştırılması İH Diken, B Sucuoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (03), 1999 | 313 | 1999 |
Özürlü çocuklarla çalışan öğretmenlerde tükenmişliğin değerlendirilmesi B Sucuoğlu, N Kuloğlu Türk Psikoloji Dergisi 10 (36), 44-60, 1996 | 292 | 1996 |
Bilişsel süreç yaklaşımıyla sosyal beceri öğretimi İ Çifci, B Sucuoğlu Kök Yayıncılık, 2009 | 257 | 2009 |
The needs of inclusive preschool teachers about inclusive practices. S Akalin, S Demir, B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen Eurasian Journal of Educational Research 54, 39-60, 2014 | 244 | 2014 |
Türkiye'de kaynaştırma uygulamaları: Yayınlar/araştırmalar B Sucuoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (02), 2004 | 244 | 2004 |
Öğretmen, yönetici ve anne-babaların kaynaştırma uygulamalarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi T Kargın, F Acarlar, B Sucuoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 4 (02), 55-76, 2003 | 226 | 2003 |
İlköğretimde etkili kaynaştırma uygulamaları N SUCUOĞLU Siyasal yayınevi, 2007 | 203 | 2007 |
Zihin engelliler ve eğitimleri B Sucuoğlu | 185 | 2010 |
Özürlü çocuğu olan anne babaların gereksinimlerinin belirlenmesi N SUCUOĞLU Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı 2 (1), 1995 | 160 | 1995 |
Effects of classroom management intervention based on teacher training and performance feedback on outcomes of teacher-student dyads in inclusive classrooms. S Akalin, B Sucuoglu Educational Sciences: Theory and Practice 15 (3), 739-758, 2015 | 151 | 2015 |
Inclusive preschool teachers: Their attitudes and knowledge about inclusion B Sucuoğlu, H Bakkaloğlu, FI Karasu, Ş Demir, S Akalın International Journal of Early Childhood Special Education 5 (2), 107-128, 2013 | 142 | 2013 |
Kaynaştırma sınıfı öğretmenlerinin önleyici sınıf yönetimi becerilerinin incelenmesi B Sucuoğlu, P Ünsal, O Özokçu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 5 (02), 2004 | 104 | 2004 |
Preschool Teachers' Knowledge Levels about Inclusion. B Sucuoglu, H Bakkaloglu, F Iscen Karasu, S Demir, S Akalin Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1477-1483, 2014 | 103 | 2014 |
Kaynaştırma programlarında anne baba katılımı B Sucuoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (02), 1996 | 94 | 1996 |
Normal ve zihinsel engelli bebeklerde anne-bebek etkileşiminin karşılaştırmalı olarak incelenmesi HC Bakkaloğlu, B Sucuoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2 (04), 2000 | 78 | 2000 |
Yapamıyor mu yapmıyor mu Zihinsel engelli çocuklar için sosyal beceri ö retimi N SUCUOĞLU, İ Çifci Ankara Üniversitesi Basımevi, 2001 | 75 | 2001 |
Otizm ve otistik bozukluğu olan çocuklar B Sucuoğlu Özel eğitime giriş, 391-312, 2009 | 72 | 2009 |