Follow
Bahar Yasin
Title
Cited by
Cited by
Year
The role of gender on Turkish consumers’ decision-making styles
B Yasin
Advances in Consumer Research 8 (2), 301-308, 2009
802009
How CSR and overall service quality lead to affective commitment: Mediating role of company reputation
N Engizek, B Yasin
Social responsibility journal 13 (1), 111-125, 2017
752017
Gender differences in the use of Internet for health information search
B Yaşin, Ö Hilal
EGE Academic Review 11 (2), 229-240, 2011
342011
Yapı market müşterilerinin hizmet kalitesi değerlendirmelerine göre pazar bölümlerinin incelenmesi
YDD OKUMUŞ, AGB YAŞİN
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2007
332007
The Impact Of Corporate Reputation On Customer Trust
B Yaşin, Z Bozbay
16th International Conference on Corporate and Marketing Communications, The …, 2011
262011
The role of travel experience and gender on travel information source selection
B Yasin, F Baghirov, Y Zhang
Journal of Hospitality and Tourism Technology 8 (2), 296-310, 2017
232017
E‐health information search intentions of Turkish internet users
B Yaşin, H Özen
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2011
222011
Examining the image of Italy, France and Morocco as a tourist destination
A Okumus, B Yasin
Conference Proceedings of the 4th World Conference for Graduate Research in …, 2008
22*2008
Tüketicilerin çevrimiçi perakende alışveriş sitelerine yönelik sadakatleri üzerinde memnuniyet, güven ve kalite algılarının rolü
B Yaşin, E Özkan, S Baloğlu
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim …, 2017
202017
Tüketicilerin alışveriş stilleri ile tüketim değerleri arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
B Yaşin
Yayınlanmış Doktora Tezi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. İstanbul Üniversitesi, 2007
192007
Marka otantikliğinin tüketici temelli marka değeri üzerindeki etkisi
B Yaşin, N Zulfugarova, A Uysal, F DOUMBIA
Uluslararası iktisadi ve idari incelemeler dergisi, 127-144, 2017
162017
Brand love and customer engagement’s role over brand loyalty
B Pandir, B Yasin
Journal of Management Marketing and Logistics 4 (4), 359-365, 2017
152017
The impact of perceived innovation characteristics on technology adoption
Z Bozbay, B Yasin
International Journal of Technology, Knowledge and Society 4 (4), 117, 2008
152008
TÜKETİCİLERİN PLANSIZ SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDE TÜKETİCİ ÖZELLİKLERİNİN VE MAĞAZA ATMOSFERİNİN ROLÜ
E Beytulova, B Yaşin
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (ISSN …, 2018
14*2018
Tüketicilerin kurumsal sosyal sorumluluk algılamalarının marka değeri üzerine etkisi
AGDN ENGİZEK, B Yaşin
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (2), 69-88, 2016
122016
Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri
B Okumuş, A. ve Yaşin
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 7 (2), 55-76, 2006
122006
The relationship between hotel brand personality and customer loyalty
B Yasin, K Jamontaite, S Ahmedova, MS Akin
Journal of Tourismology 3 (1), 14-33, 2016
112016
Influence of consumer attributions and service quality on support of corporate social responsibility
N Engizek, B Yaşin
Organizations and Markets in Emerging Economies 9 (1), 86-105, 2018
82018
E-Health Information Search Intentions of Turkish Internet Users
B Yasin, H Ozen
The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientationsin a Dynamic …, 2017
82017
Consumer Decision-Making Styles in Turkey
B Yasin
Marketing in Transition: Scarcity, Globalism, & Sustainability, 246-251, 2015
82015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20