Follow
Ozge KELLECI ALKAN
Ozge KELLECI ALKAN
Dr.
Verified email at hku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Elementary school teachers’ views on values education
Y Şahinkayasi, Ö Kelleci
Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 116-120, 2013
492013
Using game-based virtual classroom simulation in teacher training: User experience research
Ö Kelleci, NC Aksoy
Simulation & Gaming 52 (2), 204-225, 2021
342021
SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Ö Kelleci, E Tetik
Education Sciences 10 (3), 151-168, 2015
302015
The effect of social network-supported microteaching on teachers self-efficacy and teaching skills
Ö Kelleci, T Kulaksız, FK Pala
Sciencepark Research Organization and Counseling, 2018
252018
Bir eğitsel yazılım değerlendirme formunun geliştirilmesi ve Uygulanması
Ö Kelleci
PQDT-Global, 2010
122010
Developing a digital educational game development self-efficacy scale
O Kelleci, T Kulaksiz
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-30, 2021
5*2021
Developing an educational digital game design course
Ö Kelleci, T Kulaksız
World Conference On Educational Technology Researches, Batum, Georgia, 2018
32018
Bilişim teknolojileri formatör öğretmenlerin iş doyum düzeyleri: Hatay ili örneği
H Şahinkayası, Ö Kelleci, Y Şahinkayası
32013
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Entegrasyonunu Sağlamak Amacıyla Yürütülen S osyal Ağ Destekli Bilişim Teknolojileri Dersinin Etkinliğine İlişkin Bir Durum Çalışması
Ö Kelleci
Doktora Tezi, Mustafa Kemal Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2015
22015
A multi-feedback system integrated simulation-based teacher training to scaffold pre-service teachers’ teaching skills: A phenomenological approach
Ö Kelleci Alkan, NC Aksoy, T Kulaksız, HA Kaplan, BN Durmaz, M Özcan, ...
Education and Information Technologies, 1-23, 2024
2024
Enhancing pre-service teacher’s tpack skills and self efficacy beliefs via teaching practice assisted by ai-based simulation environment
NC AKSOY, Ö KELLECİ
The Journal of International Educational Sciences 10 (36), 148-171, 2023
2023
Öğretmen Eğitiminde Simülasyon Kullanımının Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlilik ve TPAB Becerilerine Etkisi
NC Aksoy, Ö Kelleci
EDUCCON 2022 Digital Competence & STE(A)M Education, 106, 2022
2022
Pandemi Sürecinde Uygulanan İlkokul Uzaktan Eğitim Programı İçeriklerinin Mizahi Açıdan İncelenmesi ve Zenginleştirilmesi
B Gürkan, Y Özbay, BB Küçükerdoğan, Ö Kelleci, N Uygun, Ş Metin, ...
Hasan Kalyoncu Üniversitesi, 2020
2020
Oyun Geliştiricilerin Dijital Eğitsel Oyun Geliştirme Öz-Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
T Kulaksız, O KELLECI
2019
Öğretmen Adaylarının Mobil Değerlendirme Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
T Kulaksız, Ö Kelleci, FK Pala
2019
İş Doyum Düzeylerine Göre Bilişim Teknolojileri Formatör Öğretmenlerin Tanımları Ve Çalışma Esaslarının Güncellenmesi: Hatay İli Örneği
H Şahinkayası, Ö Kelleci, Y Şahinkayası
Journal of Social Sciences [JSS] 12 (2), 2013
2013
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖR ÖĞRETMENLERİ İÇİN İŞ DOYUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
H SAHINKAYASI, Ö Kelleci, Y Şahinkayası
Education Sciences 7 (2), 599-612, 2012
2012
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONUNU SAĞLAMADA SOSYAL AĞ DESTEKLİ ÖĞRENME ORTAMLARI
Ö KELLECİ, E TETİK
EĞİTİM & BİLİM, 17, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18