Takip et
Oğuz Taşpınar
Oğuz Taşpınar
Çanakkale 18 Mart Üniversitesi
comu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yiyecek ve içecek işletmelerinde atmosfer, tüketim duyguları, müşteri menuniyeti ve yeniden satın alma davranışı arasındaki ilişkinin incelenmesi
E TEMELOĞLU, O TAŞPINAR, Y SOYLU
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (Special Issue 2), 253-264, 2017
322017
The role and importance of maritime culture in Turkish cuisine Türk mutfağında deniz kültürünün yeri ve önemi
T Bucak, O Taşpınar
Journal of Human Sciences 11 (1), 551-568, 2014
302014
Influence of Tv cooking shows on the behavioral intention of participating in gastronomic tourism
O TAŞPINAR, E TEMELOĞLU
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (2), 24-40, 2018
182018
Gastronomi turizmi kapsamında değerlendirilen ürünlerin marka farkındalık, bilinirlik ve marka imajı ilişkisinin incelenmesi: Şaraplar üzerine bir araştırma
O TAŞPINAR
Journal of Current Researches on Social Sciences 7 (2), 209-226, 2017
142017
Demystifying destination attachment, self-congruity and revisiting intention in dark tourism destinations through the gender-based lens
I Cifci, RA Rather, O Taspinar, GK Altunel
Tourism Recreation Research, 1-17, 2023
132023
Fast food tüketiminde ailenin rolü; Çanakkale örneği
O Taşpınar
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (3), 2018
112018
The effects of job satisfaction of employees in fast-food businesses on the intention to leave job: The case of Kırklareli
O TAŞPINAR, E TÜRKMEN
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (2), 885-897, 2019
102019
Menü yönetimi kapsamında menü mühendisliğinin yiyecek-içecek işletmelerine etkilerinin incelenmesi: İstanbuldaki on işletme üzerine bir örnek olay incelemesi
O Taşpinar
82011
The Effects of Healthy Nutrition Perception and Food Neophobia on Behavioral Intentions towards Edible Insect Products
O Taşpınar, S Türkmen
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 15 (22), 1-1, 2019
72019
Destinasyon konumlandırma stratejisi kapsamında cittaslow hareketi; Gökçeada örneği
O Taşpınar, N Karakaş
Aksaray Üniversitesi, 2017
72017
Demystifying the authenticity experience of locally guided wine tours in the meal-sharing economy
H Cifci, G Kandemir Altunel, O Taspinar, I Cifci
International Journal of Wine Business Research 35 (2), 212-231, 2023
62023
Gastronomi festivallerine katılma niyetinin planlı davranış teorisi çerçevesinde değerlendirilmesi
SE Batibeki
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020
62020
Dünden Bugüne Dünya Mutfakları
O Taşpınar, Ş Demirkol
Tüm yönleriyle gastronomi bilimi (69-98) Ankara: Detay Yayıncılık, 2017
52017
Türk mutfağının otel işletmelerinin örgütsel yapısındaki yeri ve önemi
O Taşpınar
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research, 2017
42017
İstanbul/Beyoğlu-Taksim bölgesindeki 4-5 yildizli otel mutfak personelinin çelişki duygulu cinsiyetiçilik düzeyleri ile kadin çalişanlara yönelik tutumlari ilişkisinin incelenmesi
O Diker, O Taşpınar, Y Soylu
Journal of Life Economics 4 (4), 125-142, 2017
42017
OTEL İŞLETMELERİNDE ÇALIŞANLARIN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ÖRGÜTSEL TÜKENMİŞLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ.
O TAŞPINAR, E Temeloğlu
Journal of International Social Research 9 (46), 2016
42016
Yerli Turistlerin Sosyo-Ekonomi Özelliklerine Göre Destinasyon Marka İmajı Algılamaları: Bozcada Araştırması
M Aksu, ET Oğlu, O Taşpınar
Bildiri) 13, 06-09, 2012
42012
Gastronomi turizminde içecek menülerinin planlanması ve geliştirilmesinde marka imajı ilişkisinin analizi: İstanbul örneği
O Taşpınar
32016
A new concept generated by commoditizing animals: egological tourism.
O Tașpınar
22018
Determining the Career Barriers of Women in the Kitchen
O Taşpınar, S Türkmen
Research in Education and Social Sciences, 375, 0
2*
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20