Follow
Oğuz Taşpınar
Oğuz Taşpınar
Çanakkale 18 Mart Üniversitesi
Verified email at comu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Yiyecek ve içecek işletmelerinde atmosfer, tüketim duyguları, müşteri menuniyeti ve yeniden satın alma davranışı arasındaki ilişkinin incelenmesi
E TEMELOĞLU, O TAŞPINAR, Y SOYLU
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 5 (Special Issue 2), 253-264, 2017
322017
The role and importance of maritime culture in Turkish cuisine Türk mutfağında deniz kültürünün yeri ve önemi
T Bucak, O Taşpınar
Journal of Human Sciences 11 (1), 551-568, 2014
302014
Influence of Tv cooking shows on the behavioral intention of participating in gastronomic tourism
O TAŞPINAR, E TEMELOĞLU
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (2), 24-40, 2018
182018
Gastronomi turizmi kapsamında değerlendirilen ürünlerin marka farkındalık, bilinirlik ve marka imajı ilişkisinin incelenmesi: Şaraplar üzerine bir araştırma
O TAŞPINAR
Journal of Current Researches on Social Sciences 7 (2), 209-226, 2017
142017
Demystifying destination attachment, self-congruity and revisiting intention in dark tourism destinations through the gender-based lens
I Cifci, RA Rather, O Taspinar, GK Altunel
Tourism Recreation Research, 1-17, 2023
122023
The effects of job satisfaction of employees in fast-food businesses on the intention to leave job: The case of Kırklareli
O TAŞPINAR, E TÜRKMEN
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (2), 885-897, 2019
102019
Fast food tüketiminde ailenin rolü; Çanakkale örneği
O TAŞPINAR
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (3), 2018
102018
Menü yönetimi kapsamında menü mühendisliğinin yiyecek-içecek işletmelerine etkilerinin incelenmesi: İstanbuldaki on işletme üzerine bir örnek olay incelemesi
O Taşpinar
82011
Destinasyon konumlandırma stratejisi kapsamında cittaslow hareketi; Gökçeada örneği
O Taşpınar, N Karakaş
Aksaray Üniversitesi, 2017
72017
Demystifying the authenticity experience of locally guided wine tours in the meal-sharing economy
H Cifci, G Kandemir Altunel, O Taspinar, I Cifci
International Journal of Wine Business Research 35 (2), 212-231, 2023
62023
Gastronomi festivallerine katılma niyetinin planlı davranış teorisi çerçevesinde değerlendirilmesi
SE Batibeki
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020
62020
The Effects of Healthy Nutrition Perception and Food Neophobia on Behavioral Intentions towards Edible Insect Products
O Taşpınar, S Türkmen
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 15 (22), 1-1, 2019
62019
Dünden Bugüne Dünya Mutfakları
O Taşpınar, Ş Demirkol
Tüm yönleriyle gastronomi bilimi (69-98) Ankara: Detay Yayıncılık, 2017
52017
Yerli Turistlerin Sosyo-Ekonomi Özelliklerine Göre Destinasyon Marka İmajı Algılamaları: Bozcada Araştırması
M Aksu, ET Oğlu, O Taşpınar
Bildiri) 13, 06-09, 2012
52012
Türk mutfağının otel işletmelerinin örgütsel yapısındaki yeri ve önemi
O Taşpınar
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research, 2017
42017
İstanbul/Beyoğlu-Taksim bölgesindeki 4-5 yildizli otel mutfak personelinin çelişki duygulu cinsiyetiçilik düzeyleri ile kadin çalişanlara yönelik tutumlari ilişkisinin incelenmesi
O DİKER, O TAŞPINAR, Y SOYLU
Journal of Life Economics 4 (4), 125-142, 2017
42017
OTEL İŞLETMELERİNDE ÇALIŞANLARIN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ÖRGÜTSEL TÜKENMİŞLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ.
O TAŞPINAR, E Temeloğlu
Journal of International Social Research 9 (46), 2016
42016
Gastronomi turizminde içecek menülerinin planlanması ve geliştirilmesinde marka imajı ilişkisinin analizi: İstanbul örneği
O Taşpinar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
32016
A new concept generated by commoditizing animals: egological tourism.
O Tașpınar
22018
Determining the Career Barriers of Women in the Kitchen
O Taşpınar, S Türkmen
Research in Education and Social Sciences, 375, 0
2*
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20