Takip et
Kazım Mert
Kazım Mert
sakarya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerindeki Satın Alma Davranışları Üzerine Bir Saha Çalışması: Tüketiciler Kontrolü Yitiriyor mu
R Altunışık, K Mert
Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, 145-151, 2001
542001
Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerindeki Satın Alma Davranışları Üzerine Bir Saha Çalışması: Tüketiciler Kontrolü Yitiriyor mu?
R ALTUNIŞIK, K Mert
Ulusal Pazarlama Kongresi, 145-152, 2001
172001
Türkiye'de Tüketici Koruma Faaliyetleri: Tüketici Algılarına Yönelik Bir Saha Çalışması
R Altunışık, K Mert, S Nart
3. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 475-484, 2004
162004
Bilinçli Alışveriş ve Tüketici Hakları. 9
K Mert
Ulusal Pazarlama Kongresi, 6-8, 2004
142004
Etik dışı fiyatlandırma uygulamaları karşısında tüketicilerin düşünce ve davranışlarının incelenmesine yönelik bir araştırma
E Yıldırım, K Mert
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (4), 2876-2892, 2019
82019
Hangisi küresel, hangisi değil
A Karataş, K Mert, R Altunışık
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 6 (2), 25-51, 2014
82014
Coğrafi bilgi sistemlerinin mekânsal istatistik uygulamalarında kullanımı–Alaçatı kentsel sit alanı ticari yapılar örneği
N Çolak, A Doğanç, E Güven, KM Çubukçu, K Mert
TMMOB Coğrafi Bilgi Sistemleri Kongresi, 02-06, 2009
72009
Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerindeki Satın Alma Davranışları Üzerinde Bir Saha Araştırması: Tüketiciler Kontrolü Yitiriyor Mu?
R Altunışık, K Mert
Ulusal Pazarlama Kongresi 28, 2001
72001
Comprehensive Review of the Marketing Ethics Literature: A Bibliometric Approach
E Yıldırım, K Mert, Hİ Cebeci
Is Ahlakı Dergisi 14 (2), 242-269, 2021
62021
TÜKETİCİLERİN FARKLI ÜRÜN VE HİZMET KATEGORİLERİNDEKİ BİLGİ ARAMA DAVRANIŞLARINDA ETKİLİ UNSURLAR VE BİR MODEL ÖNERİSİ.
Y Baş, K MERT, R ALTUNIŞIK
International Journal of Management Economics & Business/Uluslararasi …, 2016
62016
Şehir Pazarlamasında Futbol Rekabet Avantajı Olabilir Mi? Türk Futbol Kulüpleri Logolarının İçerik Analizi
K MERT
52009
Alışveriş merkezlerinin tüketici satınalma davranışlarına etkileri
K Mert
Sakarya Üniversitesi, 2001
52001
Tüketicilerin alışveriş merkezlerini tercih nedenleri satın alma davranışları değişiyor mu?, 9
K Mert, R Altunışık
Ulusal Bölge Bilimi 7, 2000
52000
pazarlama etiği literatürünün kapsamlı incelemesi: bibliyometrik bir yaklaşım
E YILDIRIM, K MERT, Hİ CEBECİ
İş Ahlakı Dergisi 14 (2), 242-269, 2021
42021
Tüketici bakış açısıyla alışveriş merkezleri ve yaşam tarzlarındaki yansımaları
K Mert
PQDT-Global, 2015
42015
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ.
K MERT
Sakarya Journal of Economics/Sakarya Iktisat Dergisi 4 (3), 2015
22015
Perakende Sektöründe Veri Madenciliği Vageçilmez mi? Alternatifi CRM Mi?
M Ayanoğlu, K Mert, E Giray
Yöneylem Araştırması/Endüstri Mühendisliği XXIV Ulusal Kongresi, 15-18, 0
2
GİRİŞİMCİLİK AHLAKI GİRİŞİMCİLİĞİ ENGELLER Mİ?
RÖ Kutanis, S Bayraktaroğlu, AGK MERT
12003
RAF ve KASA FİYATI UYUMSUZLUĞU: TÜKETİCİ TUTUMLARININ İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
E Yıldırım, K Mert
İşletme Bilimi Dergisi 9 (3), 419-439, 2021
2021
Etik Dışı Fiyatlandırma Uygulamaları Karşısında Tüketicilerin Düşünce ve Davranışlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
E YILDIRIM, K MERT
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (4), 2876-2892, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20