Takip et
Burçin Cevdet Çetinsöz
Burçin Cevdet Çetinsöz
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
alanya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of destination image on destination loyalty: An application in Alanya
S Artuğer, BC Çetinsöz, I Kılıç
European Journal of Business and Management 5 (13), 124-136, 2013
1912013
Impacts of perceived risks on tourists' revisit intentions
BC Çetinsöz, Z Ege
Anatolia 24 (2), 173-187, 2013
1262013
Destinasyon imajı ile destinasyon kişiliği arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir araştırma
S Artuğer, BC Çetinsöz
İşletme Araştırmaları Dergisi 6 (1), 366-384, 2014
108*2014
YABANCI TURİSTLERİN ANTALYA'YI TERCİH ETMESİNDE ETKİLİ OLAN ÇEKİCİ FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.
BC ÇETİNSÖZ, S Artuğer
Journal of International Social Research 7 (32), 2014
822014
The impact of destination image and the intention to Revisit: A study Regarding Arab Tourists
S Artuger, BC Cetinsoz
European Scientific Journal 13 (5), 82-98, 2017
662017
Antalya ili’nin marka değerinin ölçülmesine yönelik bir araştırma
B ÇETİNSÖZ, S Artuğer
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 24 (2), 200-210, 2013
612013
Sürdürülebilir gastronomi turizmi için yeni bir alternatif: Surf&Turf
G Akdağ, E Özata, Ü Sormaz, BC Çetinsöz
482016
Yerli turistlerin e-satin alma eğilimlerinin teknoloji kabul modelinde analizi (TKM)
B Çetinsöz
Elektronik sosyal bilimler dergisi 14 (53), 242-258, 2015
432015
The influence of e-service quality on customer perceived value: A study on domestics tourists in Turkey
BC Cetinsoz
International journal of science and research 4 (1), 1265-1277, 2015
402015
Turistlerin demografik özelliklerine göre risk azaltma stratejileri: Alanya örneği
B Çetinsöz, EGE Zehra
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 23 (2), 159-172, 2012
40*2012
Influence of physical environment on customer satisfaction and loyalty in upscale restaurants
BC ÇETİNSÖZ
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (2), 700-716, 2019
382019
DUYGUSAL ZEKÂ VE MOTİVASYON ARASINDAKİ İLİŞKİ: TURİZM PROGRAMI ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M Turhan, BC ÇETİNSÖZ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (69), 268-287, 2019
362019
Yerli turistlerin tatil sürecinde sosyal medya kullanımı ve tatil kararlarına etkisi
BC Çetinsöz, G Akdağ
I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends, and …, 2015
252015
Uluslararası seyahatlerde turistlerin çekim yerinde algıladıkları risklerin tekrar ziyaret etme niyetlerine etkileri: Alanya ilçesine yönelik bir araştırma
BC Çetinsöz
Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
252011
Otel çalışanlarının sahip oldukları kişilik özellikleri ve iş performansı ilişkileri: Antalya’da faaliyet gösteren beş yıldızlı otellerde bir uygulama
BC Çetinsöz, G AKDAĞ
Turizm Akademik Dergisi 2 (1), 1-13, 2015
212015
The mediating role of brand love in the relationship between consumer-based brand equity and brand loyalty: A research on starbucks
AS Polat, BC Çetinsöz
Journal of Tourism and Services 12 (22), 150-167, 2021
202021
Sürdürülebilir gastronomi turizmi bağlamında yerel yemeklerin mikro ölçekte hazırlanış farklılıkları: batırık üzerine bir araştırma
BC Çetinsöz, AS Polat
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi 2 (Ek1), 60-77, 2018
18*2018
Adıyaman ilinde çiftçilerin tarım turizmi üzerine algılamaları
İ Ukav, BC Çetinöz
Mesleki Bilimler Dergisi 4 (1), 8-20, 2015
182015
Karanlık (dark) alanları ziyaret eden yerli turistleri motive eden etmenler: Ankara Ulucanlar Cezaevi Müzesine yönelik bir içerik analizi
BC Çetinsöz
Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18-20, 2017
162017
Turistik Destinasyonlarda Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçülmesi: Anamur Üzerine Bir Araştırma.
BC ÇETİNSÖZ, G KARAKEÇİLİ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 17 (1), 2018
132018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20