The Effect of Brain Based Learning on Academic Achievement: A Meta-analytical Study. E Gozuyesil, A Dikici Educational Sciences: Theory and Practice 14 (2), 642-648, 2014 | 146 | 2014 |
Beyin temelli öğrenmenin akademik başarıya etkisi: Bir meta analiz çalışması E Gözüyeşil, A Dikici Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (2), 629-648, 2014 | 86 | 2014 |
An analysis of engineering students’ English language needs E Gözüyeşil Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4182-4186, 2014 | 66 | 2014 |
A Meta-Analysis of the Effectiveness of Alternative Assessment Techniques E Gözüyeşil, I Tanrıseven Eurasian Journal of Educational Research, 37-56, 2017 | 29 | 2017 |
How Reflective Are EFL Instructors in Turkey? E Gözüyeşil, BA Soylu Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 23-27, 2014 | 16 | 2014 |
Beyin temelli öğrenmenin akademik başarıya etkisi: Bir meta analiz çalışması (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi) E Gözüyeşil Niğde Üniversitesi, Niğde, 2012 | 6 | 2012 |
ÜNİVERSİTE GİRİŞ SINAVLARINA HAZIRLANAN LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINAV KAYGILARI ÜZERİNDE AİLE FAKTÖRÜNÜN ETKİLERİ M Yıldırım, E GÖZÜYEŞİL Education Sciences 6 (1), 304-323, 2011 | 5 | 2011 |
Türkiye ve Hollanda'daki İngilizce öğretmenliği programının öğretmenlik uygulamaları açısından karşılaştırılması E Gözüyeşil Mersin Üniversitesi, 2023 | 2 | 2023 |
The effect of brain based learning on academic achievement: A meta-analytical study [Beyin temelli ögrenmenin akademik başari {dotless} ya etkisi: Bir meta-analiz çali {dotless … E Gözüyeşil, A Dikci Edam, 2014 | | 2014 |
How Reflective Are EFL Instructors in Turkey? E Gozuyesil, BA Soylu ELSEVIER SCIENCE BV, 2014 | | 2014 |
ÜNYVERSYTE GYRY? SINAVLARINA HAZIRLANAN LYSE SON SINIF Ö? RENCYLERYNYN SINAV KAYGILARI ÜZERYNDE AYLE FAKTÖRÜNÜN ETKYLERY M Yıldırım, E Gözüyeşil Education Sciences; Volume: 6 Number: 1; 304-323, 2011 | | 2011 |