Follow
Dr. Öğr. Üyesi Eda Gözüyeşil
Dr. Öğr. Üyesi Eda Gözüyeşil
Verified email at harran.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The Effect of Brain Based Learning on Academic Achievement: A Meta-analytical Study.
E Gozuyesil, A Dikici
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (2), 642-648, 2014
1462014
Beyin temelli öğrenmenin akademik başarıya etkisi: Bir meta analiz çalışması
E Gözüyeşil, A Dikici
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (2), 629-648, 2014
862014
An analysis of engineering students’ English language needs
E Gözüyeşil
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4182-4186, 2014
662014
A Meta-Analysis of the Effectiveness of Alternative Assessment Techniques
E Gözüyeşil, I Tanrıseven
Eurasian Journal of Educational Research, 37-56, 2017
292017
How Reflective Are EFL Instructors in Turkey?
E Gözüyeşil, BA Soylu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 23-27, 2014
162014
Beyin temelli öğrenmenin akademik başarıya etkisi: Bir meta analiz çalışması (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi)
E Gözüyeşil
Niğde Üniversitesi, Niğde, 2012
62012
ÜNİVERSİTE GİRİŞ SINAVLARINA HAZIRLANAN LİSE SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINAV KAYGILARI ÜZERİNDE AİLE FAKTÖRÜNÜN ETKİLERİ
M Yıldırım, E GÖZÜYEŞİL
Education Sciences 6 (1), 304-323, 2011
52011
Türkiye ve Hollanda'daki İngilizce öğretmenliği programının öğretmenlik uygulamaları açısından karşılaştırılması
E Gözüyeşil
Mersin Üniversitesi, 2023
22023
The effect of brain based learning on academic achievement: A meta-analytical study [Beyin temelli ögrenmenin akademik başari {dotless} ya etkisi: Bir meta-analiz çali {dotless …
E Gözüyeşil, A Dikci
Edam, 2014
2014
How Reflective Are EFL Instructors in Turkey?
E Gozuyesil, BA Soylu
ELSEVIER SCIENCE BV, 2014
2014
ÜNYVERSYTE GYRY? SINAVLARINA HAZIRLANAN LYSE SON SINIF Ö? RENCYLERYNYN SINAV KAYGILARI ÜZERYNDE AYLE FAKTÖRÜNÜN ETKYLERY
M Yıldırım, E Gözüyeşil
Education Sciences; Volume: 6 Number: 1; 304-323, 2011
2011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–11