dilşad güven
dilşad güven
bayburt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Examining social and sociomathematical norms in different classroom microcultures: Mathematics teacher education perspective
ND Güven, Y Dede
Educational Sciences: Theory & Practice 17 (1), 2017
192017
Width, length, and height conceptions of students with learning disabilities
ND Guven, Z Argun
Issues in Educational Research 28 (1), 77, 2018
52018
Öğrenme güçlüğüne sahip öğrencilerin uzunluk kavramına ilişkin öğrenme yol haritaları: Öğretim deneyi
D Güven Akdeniz
Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2018
22018
Learning outcome literacy: The case of five elementary mathematics teachers
D GÜVEN AKDENİZ, Z ARGÜN
Australian Journal of Teacher Education 43 (11), 3, 2018
12018
Normative Aspects of Instructional Planning Activities of Mathematics Teacher Candidates
D Güven Akdeniz, Y Dede
Acta Didactica Napocensia 13 (1), 1-12, 2020
2020
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Kavrayışlarına Dair Bir Durum Çalışması
D Güven Akdeniz, Z Argün
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 13 (2 …, 2019
2019
A Case Study of the Length Conceptions of Fifth Grade Students
DG AKDENİZ, Z ARGÜN
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–7