Takip et
Hale Çelikkan Çolakoğlu
Hale Çelikkan Çolakoğlu
comu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of entrepreneurial marketing on firms’ innovative performance in Turkish SMEs
G Hacioglu, SS Eren, MS Eren, H Celikkan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 58, 871-878, 2012
2382012
Üniversitelerdeki Girişimcilik Eğitimi İle Öz Yeterlilik Algısı ve Girişimcilik Potansiyeli İlişkisi Üzerine Bir Saha Araştırması
T Çolakoğlu, Hale, Çolakoğlu
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi 17 (37), 70-84, 2016
672016
Şehirlerin Markalaşması ve Şehir Markası Oluşturmada Sembol Yapılar: Çanakkale Örneği
M Marangoz, G Önce, H Çelikkan
Uluslararası II. Trakya Bölgesi Kalkınma-Girişimcilik Sempozyumu, Kırklareli …, 2010
262010
Tüketicilerin Düşmanlık Hissi ve Etnik Merkezciliği ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler: Türk Tüketicilerin Fransız Malı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Dair Bir Araştırma
HÇ Güngör Hacıoğlu, Selim Said Eren, Gizem Kurt
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, 576-585, 2013
20*2013
Modeling attitude towards organic foods: A research on adolescents
M MARANGOZ, HM PAKSOY, S PAKSOY, M ÖZÇALICI, H ÇELİKKAN
Business Management Dynamics 3 (7), 40-49, 2014
162014
Girişimsel pazarlamanın firmaların finansal performansına etkisi
SS EREN, H Çelikkan, G HACIOĞLU
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 97-106, 2013
152013
Halkın Toplum Destekli Polislik Hizmetlerine Yönelik Algılamaları: Çanakkale İli Örneği
AGÇY Doç. Dr. Mehmet MARANGOZ,Araş. Gör. Hale ÇELİKKAN
Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi 3 (5), 23-41, 2011
10*2011
Tüketicilerin mobil tabanlı izinli pazarlama uygulamalarına yönelik tutumlarını etkileyen faktörler
M Marangoz, H Çelikkan, A Aydın
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 19-46, 2012
72012
Sanal deneyimsel pazarlama ile davranışsal niyet ilişkisinde sosyal ajanların aracılık rolü
N Köleoğlu, ÖU Şahin, H Çolakoğlu
Dora Yayıncılık, Çanakkale, 2018
52018
Taguchi kayıp fonksiyonu ile ekonomik sipariş miktarı ve yeni bir model önerisi
H Çelikkan
Sosyal Bilimler, 2009
42009
Sembolik tüketimin ön ergen (tween) tüketicilerin satın alma niyeti üzerine etkisi: Sosyal ajanların aracılık rolü
H Çolakoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020
32020
BUSINESS EDUCATION IN WORLD AND TURKISH UNIVERSITIES: A COMPARATIVE ANALYSIS
N YELKİKALAN, E ALTIN, H ÇELİKKAN
International Journal of Business and Social Science ,, 2012
32012
Z Kuşağı Tüketicilerinin Marka Antropomorfizmi Algısını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma
BK Filiz Eroğlu, Hale Çolakoğlu
Atlas journal 6 (32), 706-727, 2020
1*2020
Sembolik Tüketimin Satın Alma Niyetine Etkisinde Ünlü Hayranlığının Rolü: Ön Ergen Tüketicilere Yönelik Bir Araştırma
H Çolakoğlu, N Köleoğlu
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi 3 (9), 653-679, 2020
12020
MARKA ANTROPOMORFİZMİ İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN ROLÜ
EB KÖSE, H ÇOLAKOĞLU
Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi 16 (1), 46-60, 2021
2021
Göçmen Sorunlarının Topluma Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü
HÇ Filiz Eroğlu, Elçin Bayraktar Köse
9. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, 56-57, 2018
2018
II. Uluslararası Rating Academy Kongresi: UMUT BİLDİRİLER
H OKUMUŞ, D GÖKDUMAN, K İŞCANOĞLU, I Vildan, F BALCI, K Erdal, ...
HOLISTENCE PUBLICATIONS, 2018
2018
SEMBOLİK TÜKETİMİN ÖNERGENLERİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNDE AİLENİN ARACILIK ROLÜ1
H ÇOLAKOĞLU, N KÖLEOĞLU
III. ULUSLARARASI RATING ACADEMY KONGRESI: UYGULAMALI BILIMLER: BİLDİRİLER …, 2018
2018
THE EFFECT OF VIRTUAL EXPERIENTIAL MARKETING ON BEHAVIORAL INTENTIONS
N KÖLEOĞLU, H ÇOLAKOĞLU
Journal of Awareness 3 (Special), 197, 2017
2017
ÜNİVERSİTELERDEKİ GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ İLE ÖZ YETERLİLİK ALGISININ GİRİŞİMCİLİK POTANSİYELİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI
TÇ Hale Çolakoğlu
II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Semzpoyumu 1 (2), 2015
2015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20