Takip et
Levent DURDU
Levent DURDU
Associate Professor at Computer Education and Instructional Technologies, Kocaeli University
kocaeli.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Eğitimde üretim tabanlı çalışmalar için nitel araştırma yöntemleri
MY Özden, L Durdu
Ankara: Anı Yayıncılık, 2016
1122016
Pre-Service Teachers’ TPACK Development and Conceptions through a TPACK-Based Course
L Durdu, F Dağ
Australian Journal of Teacher Education 42 (11), 150-171, 2017
872017
Öğretmen Adaylarinin Proje Tabanli Öğrenme Sürecine Yönelik Görüşleri
DAĞ Funda, L DURDU
Education Sciences 7 (1), 200-211, 2011
432011
Evaluation of educational authoring tools for teachers stressing of perceived usability features
F Dağ, L Durdu, S Gerdan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 888-901, 2014
422014
Pre-Service Teachers’ Experiences and Views on Project-Based Learning Processes
F Dag, L Durdu
International Education Studies 10 (7), 18-39, 2017
402017
8. sınıf doğal süreçler ünitesi için hazırlanan BDÖ yazılımı ve akademik başarıya etkisi
L DURDU, EB KIRIKKAYA, DAĞ Funda, S Gerdan
İlköğretim Online 15 (1), 2016
262016
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ile ilgili tezlerin sistematik analizi
M Gezer, L Durdu
Başkent University Journal of Education 7 (2), 393-408, 2020
252020
Pre-service teachers’ perceptions and experiences: Courses based on the active learning model and environment
F Dag, E Şumuer, L Durdu
Journal of learning spaces 8 (2), 2019
202019
Veri toplama yöntemleri
L Durdu
Eğitimde üretim tabanlı çalışmalar için nitel araştırma yöntemleri, 93-123, 2016
192016
Çevrimiçi öğrenme ortamları
L Durdu, PO Durdu
Öğretim teknolojilerinin temelleri: Teoriler, araştırmalar, eğilimler içinde …, 2016
182016
Öğretim teknolojilerinin tarihsel değişimi
Z Turan, RM Yılmaz, L Durdu, Y Göktaş
Öğretim teknolojilerinin temelleri: teoriler, araştırmalar, eğilimler içinde …, 2013
92013
Web-based learning tool: design and development of an online basic English support material for young children at elementary level
L Durdu
Middle East Technical University, 2003
82003
The effect of an unplugged coding course on primary school students' improvement in their computational thinking skills
F Dağ, E Şumuer, L Durdu
Journal of Computer Assisted Learning 39 (6), 1902-1918, 2023
62023
To-friend or not-to-friend with teachers on SNSs: University students' perspectives
Z Turan, L Durdu, Y Goktas
Comunicar 28 (63), 87-96, 2020
6*2020
Design, development and implementation of a web-based support material for English as second language
L Durdu, MY Özden, Ö Delialioğlu
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 1 (1), 2012
32012
Teacher views on programming teaching
DAĞ Funda, L Durdu
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 10 (2), 70-86, 2020
12020
Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumunun sistematik analizi: 2013-2018 dönemi
L Durdu, DAĞ Funda
SDU International Journal of Educational Studies 7 (2), 188-211, 2020
12020
Utilizing an online learning environment: Main strategies and enablers
L DURDU, MY ÖZDEN
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 936-955, 2019
12019
Views of parents with preschool children on computational thinking and educational robotic
L Durdu, F Dağ, T Konaklı
Journal of Computer Education 2 (2), 2023
2023
Sputnik Sonrası Amerikan Eğitim Reformlarının Değerlendirilmesi
H GÜNEŞ, L DURDU, Y GÖKTAŞ
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1), 48-68, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20