Takip et
irem akçayır
irem akçayır
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Determining the effect of intervention and intervention packages on the reading fluency and comprehension of lower secondary school students with mental retardation
H Sanır, İ Akçayır, U Özkubat
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 45 (204), 2020
32020
Özel Yetenekli Öğrencilerin BİLSEM’lerde Sergiledikleri Davranış Problemleri ve Yapılan Rehberlik ve Psikolojik Danışma Çalışmaları
A Ağaya, İ Akçayır, M Çitil
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 384-409, 2023
22023
Zihinsel Yetersizliği Olan Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlamaları Üzerinde Müdahale ve Müdahale Paketlerinin Etkisinin Belirlenmesi
H Sanır, İ Akçayır, U Özkubat
Eğitim ve Bilim 45 (204), 2020
22020
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi.
U Özkubat, İ AKÇAYIR, Ö Mehmet
Nobel, 2020
22020
Şemalarla Matematik Problemi Çözme: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Yürütülen Şema Temelli Öğretim Araştırmaların İncelenmesi
U Özkubat, A Karabulut, İ Akçayır
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 39 (2), 327-342, 2020
12020
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM VE MÜDAHALE STRATEJILERI: ORTAÖĞRETİM KADEMESİNDE KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTIRME YOLUYLA EĞITIM UYGULAMALARI
T ÇAVUŞOĞLU, A UÇAR, M ÇİTİL, İ AKÇAYIR
Milli Eğitim Bakanlığı, 2024
2024
Farklılaştırma: TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTABI
M ÇİTİL, İ AKÇAYIR
Milli Eğitim Bakanlığı, 2024
2024
Ortaöğretim Kademesinde Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Farklılaştırılmış Öğretim ve Müdahale Stratejileri Öğretmen Rehber Kitabı
M Çitil, U Özkubat, İ Akçayır
Kültür Bakanlığı Yayınları, 2024
2024
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN SAYI DOĞRUSUNDA TAHMİN STRATEJİLERİNİN GÖZ İZLEME ARACI İLE İNCELENMESİ: SİSTEMATİK DERLEME1
U ÖZKUBAT, H SANIR, İ AKÇAYIR
International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2022
2022
İKİ GEREKSİNİMLİLİK: DEHB VE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ
Z ATBAŞI, İ AKÇAYIR
Nobel, 2022
2022
Özel Eğitim ve Oyunlaştırma
İ AKÇAYIR, B YILMAZ ATMAN
Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
2022
KAPSAYICI SINIFLARDA TEKNOLOJİ KULLANIMI
İ AKÇAYIR
Eğiten Kitap, 2022
2022
Öğrenme güçlüğü olan ve olmayan öğrencilerin sayı doğrusunda tahmin stratejilerinin göz izleme aracı ile incelenmesi: Sistematik derleme
U ÖZKUBAT, H SANIR, İ AKÇAYIR
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 13 (49), 2022
2022
Kendini Yönetme Stratejileri
İ AKÇAYIR, Ç AYKUT
Eğiten Kitap, 2021
2021
Okumaya Yardımcı Destekleyici Teknolojiler
H SANIR, İ AKÇAYIR
Nobel, 2021
2021
KAPSAYICI EĞİTİM VE DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ
H SANIR, İ AKÇAYIR
TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, 2021
2021
Özel Gereksinimli Çocuklara Okuma Öğretiminde Teknoloji Kullanımı ve Öğretmen Eğitimi
İ Akçayır
Nobel Akademik, 2021
2021
PROBLEM DAVRANIŞA YÖNELİK EV İÇİ DÜZENLEMELER
Z ATBAŞI, İ AKÇAYIR
Eğiten Kitap, 2021
2021
ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE DİJİTAL EĞİTİM
İ AKÇAYIR, U ÖZKUBAT
TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, 2021
2021
Kendini Yönetme Stratejileri
İ Akçayır, A Çığıl
OTİZM SPEKTRUM BOZKULUĞU VE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ 1, 225-248, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20