Determining the effect of intervention and intervention packages on the reading fluency and comprehension of lower secondary school students with mental retardation H Sanır, İ Akçayır, U Özkubat EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 45 (204), 2020 | 3 | 2020 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin BİLSEM’lerde Sergiledikleri Davranış Problemleri ve Yapılan Rehberlik ve Psikolojik Danışma Çalışmaları A Ağaya, İ Akçayır, M Çitil Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 384-409, 2023 | 2 | 2023 |
Zihinsel Yetersizliği Olan Ortaokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlamaları Üzerinde Müdahale ve Müdahale Paketlerinin Etkisinin Belirlenmesi H Sanır, İ Akçayır, U Özkubat Eğitim ve Bilim 45 (204), 2020 | 2 | 2020 |
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler İçin Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi. U Özkubat, İ AKÇAYIR, Ö Mehmet Nobel, 2020 | 2 | 2020 |
Şemalarla Matematik Problemi Çözme: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Yürütülen Şema Temelli Öğretim Araştırmaların İncelenmesi U Özkubat, A Karabulut, İ Akçayır Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 39 (2), 327-342, 2020 | 1 | 2020 |
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM VE MÜDAHALE STRATEJILERI: ORTAÖĞRETİM KADEMESİNDE KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTIRME YOLUYLA EĞITIM UYGULAMALARI T ÇAVUŞOĞLU, A UÇAR, M ÇİTİL, İ AKÇAYIR Milli Eğitim Bakanlığı, 2024 | | 2024 |
Farklılaştırma: TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI OKURYAZARLIĞI ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTABI M ÇİTİL, İ AKÇAYIR Milli Eğitim Bakanlığı, 2024 | | 2024 |
Ortaöğretim Kademesinde Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Farklılaştırılmış Öğretim ve Müdahale Stratejileri Öğretmen Rehber Kitabı M Çitil, U Özkubat, İ Akçayır Kültür Bakanlığı Yayınları, 2024 | | 2024 |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN SAYI DOĞRUSUNDA TAHMİN STRATEJİLERİNİN GÖZ İZLEME ARACI İLE İNCELENMESİ: SİSTEMATİK DERLEME1 U ÖZKUBAT, H SANIR, İ AKÇAYIR International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2022 | | 2022 |
İKİ GEREKSİNİMLİLİK: DEHB VE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ Z ATBAŞI, İ AKÇAYIR Nobel, 2022 | | 2022 |
Özel Eğitim ve Oyunlaştırma İ AKÇAYIR, B YILMAZ ATMAN Nobel Akademik Yayıncılık, 2022 | | 2022 |
KAPSAYICI SINIFLARDA TEKNOLOJİ KULLANIMI İ AKÇAYIR Eğiten Kitap, 2022 | | 2022 |
Öğrenme güçlüğü olan ve olmayan öğrencilerin sayı doğrusunda tahmin stratejilerinin göz izleme aracı ile incelenmesi: Sistematik derleme U ÖZKUBAT, H SANIR, İ AKÇAYIR Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 13 (49), 2022 | | 2022 |
Kendini Yönetme Stratejileri İ AKÇAYIR, Ç AYKUT Eğiten Kitap, 2021 | | 2021 |
Okumaya Yardımcı Destekleyici Teknolojiler H SANIR, İ AKÇAYIR Nobel, 2021 | | 2021 |
KAPSAYICI EĞİTİM VE DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ H SANIR, İ AKÇAYIR TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, 2021 | | 2021 |
Özel Gereksinimli Çocuklara Okuma Öğretiminde Teknoloji Kullanımı ve Öğretmen Eğitimi İ Akçayır Nobel Akademik, 2021 | | 2021 |
PROBLEM DAVRANIŞA YÖNELİK EV İÇİ DÜZENLEMELER Z ATBAŞI, İ AKÇAYIR Eğiten Kitap, 2021 | | 2021 |
ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE DİJİTAL EĞİTİM İ AKÇAYIR, U ÖZKUBAT TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, 2021 | | 2021 |
Kendini Yönetme Stratejileri İ Akçayır, A Çığıl OTİZM SPEKTRUM BOZKULUĞU VE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ 1, 225-248, 2021 | | 2021 |