Takip et
Nazihan Ursavas
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Student teachers' conceptions about global warming and changes in their conceptions during pre-service education: A cross sectional study
SO Çimer, A Çimer, N Ursavas
Educational research and reviews 6 (8), 592, 2011
602011
Okul öncesi öğrencilerinin su farkındalığı ve su okuryazarlıklarındaki gelişimin incelenmesi: Proje tabanlı bir araştırma
N URSAVAŞ, A AYTAR
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 3 (1), 19-45, 2018
272018
Student Teachers' Ways of Thinking and Ways of Understanding Digestion and the Digestive System in Biology.
SO Çimer, N Ursavas
International Education Studies 5 (3), 1-14, 2012
202012
Fen bilimleri öğretmenlerinin yaşam becerileri hakkındaki düşünceleri ve fen kazanımlarıyla ilişkilendirme durumları
N Ursavaş, E Karal
102019
Fen Bilimleri Ogretmenlerinin Yasam Becerileri Hakkindaki Dusunceleri ve Fen Kazanimlariyla Iliskilendirme Durumlari
N Ursavas, E Karal
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi 13 (30), 246-269, 2019
102019
EGS (DNR) Tabanlı Öğretim Yönergesi Kullanılarak Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Biyolojik Anlama Şekilleri ve Düşünme Yollarının Geliştirilmesi
N Ursavaş
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
92014
Determination of the Factors Affecting High School Students’ Preferences of and Satisfaction with Choosing Biology as an Elective Course
N Ursavaş, A Kesimal
Journal of Science Learning 3 (2), 46-56, 2020
72020
FARKLI ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SU İLE İLİŞKİLİ KAZANIMLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
N Ursavaş, A Aytar, E Alpay
Anadolu Öğretmen Dergisi 4 (1), 98-113, 2020
52020
Determining the Changes in Water Literacy Understanding of Teachers Brought byAction-Oriented Water Training
A Ursavaş, N. , Aytar
Current Researches in Environmental Education, 15-38, 2019
5*2019
A NEW APPROACH IN BIOLOGY TEACHING: DNR-BASED TEACHING.
N Ursavaş, SO ÇİMER
Journal of Theory & Practice in Education (JTPE) 11 (1), 2015
5*2015
Su Okuryazarlığının Geliştirilmesinde Bir Kaynak Olarak ProjectWET Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
N Ursavaş
Türk Hijyen ve Deneysel Biyoloji Dergisi 77 (4), 221-234, 2020
42020
Su okuryazarlığının geliştirilmesinde bir kaynak olarak ProjectWET etkinliklerinin değerlendirilmesi
N Ursavaş
3rd International Water and Health Conference, 388-390, 2019
42019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Materyallerini Değerlendirmede Belirledikleri ve Kullandıkları Ölçütlerin İncelenmesi
B Namdar, AO Namdar, N Ursavaş
Ege Eğitim Dergisi 18 (1), 174-212, 2017
42017
"İnanılmaz Yolculuk” Eğitsel Oyunu ile Ortaokul Öğrencilerinin Su Döngüsü ile İlgili Bilgi Düzeylerinin Geliştirilmesi *
N Ursavaş, O Genç
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi 9 (1), 38-57, 2021
32021
Enhancing Middle School Students’ Cognitive Structure of Water Cycle Through the Use of Water Cycle Educational Game
N Ursavaş, O Genç
Kastamonu Education Journal 29 (1), 239-253, 2021
22021
Determining Secondary School Students' Knowledge and Awareness about Antarctica
R Ursavaş, N. Kandemir
Journal of Science Learning 4 (1), 61-68, 2020
12020
Öğrencilerin İnsanda Sindirim Sistemi Konusu İle İlgili Anlama Şekilleri ve Düşünme Yollarının Belirlenmesi
N Ursavaş, S Odabaşı Çimer
12010
Kutup Farkındalık Ölçeği’nin (KFÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÖÜG TUTİ, N URSAVAŞ, D MAVİ, C ÇOLAK-SEYMEN, V SELÇUK, ...
2024
ENHANCING TEACHERS’WATER LITERACY LEVELS THROUGH ACTION-BASED TRAINING
A Aytar, N URSAVAŞ
International Journal of Eurasian Education and Culture 7 (16), 86-110, 2022
2022
EGS (DNR) Tabanlı Öğretimin Sindirim Süreci ve Sindirim Sistemi ile İlgili Anlama Şekillerinin Geliştirilmesine Etkisi
N Ursavaş, S Odabaşı Çimer
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 1356-1390, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20