Takip et
Adnan DUYGUN
Adnan DUYGUN
Bilinmeyen bağlantı
gelisim.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü ve algılanan hizmet kalitesi ile öğrenci memnuniyeti arasındaki ilişki
A Okumuş, A Duygun
Anadolu Üniversitesi, 2008
260*2008
Customers perceived brand equity and a research on the customers of Bellona which is a Turkish furniture brand
AD Erenkol, A Duygun
The Journal of American Academy of Business 16 (1), 93-109, 2010
832010
The impacts of customer loyalty on negative word-of-mouth communication and repurchase intention
A Duygun
Journal of Marketing and Management 6 (1), 16, 2015
602015
Covid-19 pandemisi sırasında tüketicilerin yaşam tarzlarının değerlendirilmesi
A DUYGUN
Econder International Academic Journal 4 (1), 232-247, 2020
472020
Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü-bir pilot araştırma
A Duygun
Yayınlanmamaış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul: İstanbul Üniversitesi Sosyal …, 2007
442007
Evaluation of consumer purchasing behaviors in the COVID-19 pandemic period in the context of Maslow's hierarchy of needs
A Duygun, E Şen
PazarlamaTeorisi ve Uygulamaları Dergisi 6 (1), 45-68, 2020
392020
The impacts of complaint satisfaction on corporate reputation: a study on banking sector
A Duygun, SA Mentes, A Kubas
International Journal of Trade, Economics and Finance 5 (2), 159, 2014
242014
SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİNE ETKİSİ
A Duygun
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 6 (2), 1351-1375, 2018
192018
Web sitelerinin pazarlama iletişim aracı olarak içerik analizi ile değerlendirilmesi: Yük taşımacılığı yapan firmalar üzerine bir araştırma
A Duygun, S Alnıpak
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION, 2017
162017
The impacts of complaint satisfaction on corporate reputation, negative word-of-mouth communication intention and repurchase intention
A Duygun, SA Menteş
Balkan Sosyal Bilimler Dergisi, 2015
102015
TÜKETİCİLERİN FARKLI TÜKETİM AKTİVİTELERİ BAZINDA COVID-19 RİSK ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
A DUYGUN
Türkiye Mesleki ve Sosyal Bilimler Dergisi, 144-159, 2021
72021
Yolcu Tercihlerinde Havayolunun Algılanan Yenilikçilik Düzeyinin Rolü Üzerine Bir Araştırma
A Duygun, MF Yücel
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 15 (2), 443-460, 2018
72018
Lokasyon Bazlı Pazarlama Açısından Sosyal Ağ Uygulamalarının Kullanımı: Swarm Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
A Duygun
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 9 (31), 75-94, 2018
7*2018
E-perakende hizmet kalitesinin marka değerine etkisi
İH Özdener, A Duygun
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-18, 2020
62020
KURUMSAL İTİBAR VE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: İSTANBUL’DA ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDE BİR ARAŞTIRMA
A Duygun, SA Menteş
Business & Management Studies: An International Journal 4 (2), 125-141, 2016
5*2016
E-TİCARET SİTELERİNİN GOOGLE TRENDS ARAMA SONUÇLARINA GÖRE ANALİZİ: COVID-19 PANDEMİSİ ÖNCESİ DÖNEM VE PANDEMİ DÖNEMİ
N TEK, A DUYGUN
Kapadokya Akademik Bakış 5 (2), 21-42, 2021
42021
Örneklerle sosyal medyada tüketici davranışları
A Duygun
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2020
32020
Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
S Alnıpak, A Duygun
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi, 2018
32018
Liman bilgi sistemlerinin başarı faktörlerinin ölçümü
S Alnıpak, M Uyar, A Duygun
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 2018
32018
PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN GÜNCEL BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI: DERGİPARK PLATFORMU ÖRNEĞİ
A GİDER, A DUYGUN
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 2 (1), 26-40, 2021
22021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20