Follow
Adnan DUYGUN
Adnan DUYGUN
Unknown affiliation
Verified email at gelisim.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü ve algılanan hizmet kalitesi ile öğrenci memnuniyeti arasındaki ilişki
A Okumuş, A Duygun
Anadolu Üniversitesi, 2008
266*2008
Customers perceived brand equity and a research on the customers of Bellona which is a Turkish furniture brand
AD Erenkol, A Duygun
The Journal of American Academy of Business 16 (1), 93-109, 2010
832010
The impacts of customer loyalty on negative word-of-mouth communication and repurchase intention
A Duygun
Journal of Marketing and Management 6 (1), 16, 2015
602015
Covid-19 pandemisi sırasında tüketicilerin yaşam tarzlarının değerlendirilmesi
A DUYGUN
Econder International Academic Journal 4 (1), 232-247, 2020
472020
Eğitim hizmetlerinin pazarlanmasında hizmet kalitesinin ölçümü-bir pilot araştırma
A Duygun
Yayınlanmamaış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul: İstanbul Üniversitesi Sosyal …, 2007
442007
Evaluation of consumer purchasing behaviors in the COVID-19 pandemic period in the context of Maslow's hierarchy of needs
A Duygun, E Şen
PazarlamaTeorisi ve Uygulamaları Dergisi 6 (1), 45-68, 2020
392020
The impacts of complaint satisfaction on corporate reputation: a study on banking sector
A Duygun, SA Mentes, A Kubas
International Journal of Trade, Economics and Finance 5 (2), 159, 2014
242014
SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİNE ETKİSİ
A Duygun
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 6 (2), 1351-1375, 2018
202018
Web sitelerinin pazarlama iletişim aracı olarak içerik analizi ile değerlendirilmesi: Yük taşımacılığı yapan firmalar üzerine bir araştırma
A Duygun, S Alnıpak
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION, 2017
162017
The impacts of complaint satisfaction on corporate reputation, negative word-of-mouth communication intention and repurchase intention
A Duygun, SA Menteş
Balkan Sosyal Bilimler Dergisi, 2015
102015
TÜKETİCİLERİN FARKLI TÜKETİM AKTİVİTELERİ BAZINDA COVID-19 RİSK ALGILAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
A DUYGUN
Türkiye Mesleki ve Sosyal Bilimler Dergisi, 144-159, 2021
72021
Yolcu Tercihlerinde Havayolunun Algılanan Yenilikçilik Düzeyinin Rolü Üzerine Bir Araştırma
A Duygun, MF Yücel
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 15 (2), 443-460, 2018
72018
Lokasyon Bazlı Pazarlama Açısından Sosyal Ağ Uygulamalarının Kullanımı: Swarm Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
A Duygun
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 9 (31), 75-94, 2018
7*2018
E-perakende hizmet kalitesinin marka değerine etkisi
İH Özdener, A Duygun
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-18, 2020
62020
KURUMSAL İTİBAR VE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: İSTANBUL’DA ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNDE BİR ARAŞTIRMA
A Duygun, SA Menteş
Business & Management Studies: An International Journal 4 (2), 125-141, 2016
5*2016
E-TİCARET SİTELERİNİN GOOGLE TRENDS ARAMA SONUÇLARINA GÖRE ANALİZİ: COVID-19 PANDEMİSİ ÖNCESİ DÖNEM VE PANDEMİ DÖNEMİ
N TEK, A DUYGUN
Kapadokya Akademik Bakış 5 (2), 21-42, 2021
42021
Örneklerle sosyal medyada tüketici davranışları
A Duygun
Hiperlink eğit. ilet. yay. san. tic. ve ltd. sti., 2020
32020
Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
S Alnıpak, A Duygun
İş Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi, 2018
32018
Liman bilgi sistemlerinin başarı faktörlerinin ölçümü
S Alnıpak, M Uyar, A Duygun
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 2018
32018
PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN GÜNCEL BİR BİBLİYOMETRİK ANALİZ ÇALIŞMASI: DERGİPARK PLATFORMU ÖRNEĞİ
A GİDER, A DUYGUN
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi 2 (1), 26-40, 2021
22021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20