Y Kuşağı Farkı ne? neyi, niçin, nasıl alır ya da aldırır? H Bakırtaş, S Divanoğlu, C Akkaş Neyi, Niçin, Nasıl Alır ya da Aldırır, 2016 | 28* | 2016 |
Technology Readiness and Technology Acceptance of Academic Staff H Bakırtaş, C Akkaş Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 16 (4), 1043-1058, 2020 | 19 | 2020 |
Technology Readiness For New Technologies: An Empirical Study H Bakırtaş, C Akkaş Journal of International Social Research 10 (52), 941, 2017 | 12 | 2017 |
‘Narsistagram’: Instagram Kullanımında Narsisizm C Akkaş, H BAKIRTAŞ, S Çiftçi Selçuk İletişim 13 (1), 130-157, 2020 | 11 | 2020 |
Y kuşağı H Bakırtaş, S Divanoğlu, C Akkaş Bursa: Etkin Yayınları, 2016 | 8 | 2016 |
Sosyal Ağlarda Arkadaşlık: Facebook Örneği C Akkaş, H Bakırtaş Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (72), 1852-1870, 2019 | 5 | 2019 |
Sosyal Ağlarda Arkadaşlık İlişkisinin Belirleyicileri Üzerine Bir İnceleme C Akkaş Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 2 | 2017 |
Social Network Use and Life Satisfaction: A Systematic Review C Akkaş, AH Turan Mental Health and Social Inclusion, 2023 | 1 | 2023 |
Would You Like To Be My Facebook Friend? C Akkaş, H Bakırtaş Sexuality & Culture 24 (5), 1315-1336, 2020 | 1 | 2020 |
Sosyal ağlarda arkadaş olmak: Keşifsel bir araştırma C Akkaş, H Bakırtaş Gençlik Araştırmaları Dergisi 7 (18), 5-38, 2019 | 1 | 2019 |
Sosyal ağ kullanım motivasyonları, bilgi yükü ve psikolojik çıktılar arasındaki ilişkiler: Çoklu yöntem analizi= Relationships between social network usage motivations … C Akkaş Sakarya Üniversitesi, 2023 | | 2023 |
COVID-19’un Sosyal Ağlar Üzerindeki Etkisi: Twitter Örneği C Akkaş COVID 19’un Etkilerinin Sektörel Açıdan Değerlendirilmesi, 153-175, 2021 | | 2021 |
To Be Friends in Social Networks: An Exploratory Research H Bakırtaş, C Akkaş ULAKBİM TR DİZİN’de 7 (18), 29-38, 2019 | | 2019 |
Predicting Brand Perception with Web Search Traffic Information H Bakirtas, V Gulpinar, C Akkas 15th RSEP International Conference on Economics, Finance & Social Sciences …, 2019 | | 2019 |