Follow
Musa Ünalan
Musa Ünalan
Researcher at Fırat University
Verified email at firat.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Küresel lojistik performans endeksi ve Türkiye’nin son 10 yıllık lojistik performansının analizi
TŞ Yapraklı, M Ünalan
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 31 (3), 589-606, 2017
76*2017
Marka güveni ve marka özdeşleşmesinin marka evangelizmi üzerindeki etkisi
TŞ Yapraklı, E Keser, M Ünalan
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi 27 (2), 35-54, 2020
242020
Innovation: A comparative case study of Turkey and South Korea
A Erciş, M Ünalan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 235, 701-708, 2016
222016
Helal gıda ürünlerinde pazarlama karması elemanları
M Ünalan
Gümüshane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 8 (19 …, 2017
20*2017
Lojistik Merkez Olabilmesi Açısından Erzurumun Swot Analizi ile Değerlendirilmesi
TŞ Yapraklı, M Ünalan
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 31 (3), 2017
14*2017
Karayolu yolcu taşımacılığında hizmet kalitesinin ölçülmesi ve hizmet kalitesinin müşteri sadakatine etkisi: Bir uygulama
TŞ YAPRAKLI, M ÜNALAN
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (1), 115-130, 2016
14*2016
Tüketicilerin sosyal sorumluluk projelerine yönelik genel tutumlarının marka sadakati ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi
TŞ Yapraklı, E Noksan, M Ünalan
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 15 (4), 171-192, 2017
13*2017
Mobil alışveriş uygulamalarının kullanımını etkileyen faktörler ve bu faktörlerin memnuniyet ve kullanma niyeti üzerindeki etkisi
TS Yaprakli, Z Kacer, M Unalan
PressAcademia Procedia 7 (1), 306-310, 2018
10*2018
Analysis of the world's most innovative companies on the basic of industry: 2005-2014
A Ercis, M Unalan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 195, 1081-1086, 2015
102015
Consumer privacy in the era of big data: A survey of smartphone users' concerns
TŞ Yapraklı, M Ünalan
2nd World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship 4, 1-10, 2017
92017
Marka ilişki kalitesi ve ilişkisel normların davranışsal niyet üzerindeki etkisi
TŞ Yapraklı, Z Kaçer, M Ünalan
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (4), 2213-2236, 2018
62018
Relationship among big five personality traits, compulsive buying and variety seeking
A Erciş, M Ünalan
Journal of Management, Marketing and Logistics 4 (3), 217-223, 2017
62017
Tüketici karar verme tarzları ile algılanan mahremiyetin online tekrar satın alma niyeti üzerindeki etkisi
TŞ Yapraklı, B Hoş, M Ünalan
IV. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 1680-1696, 2018
42018
Kış Avrupa Gençlik Olimpik Festivalinin sosyo-kültürel, çevresel ve ekonomik etkisinin belirlenmesi
TŞ YAPRAKLI, M ÜNALAN
Sosyoekonomi 28 (43), 175-194, 2020
32020
Web sitesi kalitesi ve sosyal medya yönetiminin memnuniyet üzerindeki etkisi: Atatürk Üniversitesi örneği
TŞ Yapraklı, E Noksan, M Ünalan
4. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 1854-1873, 2018
32018
The relationship between country branding components and competitive advantage
TŞ Yapraklı, A Absalan, M Ünalan
Yönetim ve Ekonomi 27 (1), 169-181, 2020
2*2020
The relationship between time orientation and consumer innovativeness: The case of Turkey and Iran
TŞ YAPRAKLI, A ABSALAN, M ÜNALAN
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 209-222, 2017
2*2017
Dağıtım kanallarında ilişkisi kalitesi ve ilişki sürekliliği
TŞ Yapraklı, G Korkmaz, M Ünalan
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 17, 128-155, 2018
1*2018
İnsani yardım kuruluşlarının marka imajı ile bu kurumlara olan bağlılık ve dini ilgilenimin bağışta bulunma niyetine etkisi
TŞ YAPRAKLI, M ÜNALAN
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (4), 231-258, 2016
1*2016
Türkiye’nin Küresel Marka Adaylarının İç ve Dış Pazarlardaki Algısı
M ÜNALAN
Akademisyen Kitabevi, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20